Hallo iedereen,
Ik heb een mededeling die misschien niet zo leuk is.

Ik heb besloten om wat gas terug te nemen wat betreft Sims. Ik merk nu dat ik in de zomervakantie iets te enthousiast ben geweest en teveel nieuwe projecten ben gestart, en ik kom nu echt verschrikkelijk in de knoop met alles.
Ik heb er lang over moeten nadenken, maar ik heb besloten mijn aantal dagboeken te beperken tot 1. Ik heb besloten om deze ISBI en mijn verhaal Letters in Red te stoppen en door te gaan met mijn nieuwe 10G Chimeree.
Ik vind het verschrikkelijk genant om jullie zo teleur te moeten stellen, maar ik wil er graag eerlijk over zijn. Het is gewoon allemaal iets teveel.
Ik zal zeker niet stoppen deze familie te spelen! Daarvoor vind ik ze natuurlijk veel te leuk

Ik zal jullie misschien nog weleens updaten over de familie. Maar dat zien we allemaal nog wel, eerst ga ik me even op mijn nieuwe 10G concentreren (en op een nieuwe moderator positie die ik op een ander forum verkregen heb).
Ik wil jullie ALLEMAAL, ook al heb je maar 1 keer een reactie achtergelaten, bedanken voor het mij bijstaan in deze legacy. Echt, heel erg bedankt, jullie zijn allemaal geweldig!
Ik wil dit topic nu nog openlaten zodat jullie kunnen reageren, en later kan er een slotje op denk ik (: