"Ze is opgegeten.." Zei ik angstig, ik ging achter Chiyo staan. "We moeten het iedereen vertellen.." Zei Chiyo maar ik schudde mijn hoofd. "Nee, juist niet, Sakura is ziek, Shino heeft een gebroken been, en Sato is ookal niet meer op komen dagen, dit mag niemand meer weten.." Snel pakte ik Chiyo bij zijn arm en slopen we weg. "En wat was die gil dan wel niet, ik deed mijn schoonheidslaapje." Bromde Shinju. "Oh, sorry, dat was ik." Loog ik, echt niemand mocht het weten. Ik liep met Chiyo de straat op. "Niemand komt erachter, omdat er alleen maar botten liggen en een restje bloed.." Stamelde ik. Chiyo haalde zijn schouders op. "Naja, we zien het wel." Chiyo had zijn handen in zijn broekzakken en trapte tegen een blikje. Mijn hoofd begon te bonken.. "Ugh, mijn hoofd doet zo'n zeer.." Mompelde ik. "Neem een asprine." Chiyo gaf me een asprine en ik slikte het door. "Heb jij dat gewoon bij de hand?" Chiyo knikte. "Je wilt niet weten hoe vaak ik hoofdpijn heb." Lachte hij. "Vast vaak.." Ik keek naar de grond, het begon een beetje te regenen, en opeens kreeg ik het koud. Chiyo legde een arm om me heen en drukte een kus op mijn hoofd.
- Kimmiko Chan.