Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

94 berichten • Pagina 3 van 5

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Valentine ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 3 {18-09-11}

xRainbow schreef:thankyouuu <33 kzal m er binnenkort even opzetten! ^___^

vv oh, vind je het vervelend? dan kan ik het wel even veranderen :$
-laat-
Nee hoor ;D
Juist leuk c:

Leuke updatee! <33
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 10G Valentine ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 4 {21-09-11}

^ nee dat klopt idd :$

Met m'n dagboek werk ik nu voor het eerst met photobucket en ik dacht, o die foto's heb ik niet meer nodig :$ maar goed, ik zal kijken of ik nog een paar heb, maar ik vrees dat die hoofdstukken die er al zijn zonder plaatjes gelezen moeten worden :$

*hudge facepalm*

Edit:
Halleluja, alleen hoofdstuk 4 :P die foto's heb ik geloof ik nog, en anders word dit gewoon een soort droom ofzo, ik zie wel (:
Afbeelding
xRainbow

Re: 10G Valentine ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 4 {21-09-11}

Hoofdstuk 5
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Afbeelding
Voor de zoveelste keer vandaag kwam mijn eten weer naar boven. 'Gaat het?' Charlie stapt bezorgd de badkamer binnen en aait over mijn rug terwijl ik over de rand van de wc hang. Een zacht gekreun ontsnapt uit mijn mond, en betekend een ja.
Afbeelding
Al sinds Charlie me ten huwelijk heeft gevraagd ben ik ziek. Waarom? Natuurlijk moest het aanzoek gevierd worden, en daarom is de kans dat ik zwanger ben vrij groot. Zuchtend kijk ik op de test die ik een half uur geleden gedaan heb. Positief.
Afbeelding
Die middag zit ik met Charlie op de bank om hem het grote nieuws te vertellen. 'Wat zou je er van vinden om vader te worden?' Wat een geweldige openingszin. Charlie kijkt me even met een raar gezicht aan maar al snel veranderd die uitdrukking in een grote grijns.
Afbeelding
'Echt? Echt Grace?' Vraagt hij ongelovig. Ik knik en ook ik kan een glimlach niet onderdrukken. Charlie trekt me stevig tegen zich aan, stevig genoeg om net niet geplet te worden. Als Charlie me los laat begint hij nog enthousiaster te worden dan dat hij al was.
Afbeelding
De dagen na de ontdekking van mijn zwangerschap waren lang voor Charlie, maar voor mij juist niet. Als ik bijvoorbeeld uit het centrum kom plof ik gelijk op de bank en val in slaap. Van Charlie mag ik helemaal niets meer doen, en als ik iets doe in het huishouden word hij boos.
Afbeelding
Als Charlie een bedrijfsfeest heeft en ik hem (met veel moeite) overtuigd heb toch te gaan, voel ik het eerste schopje van de baby. Ik glimlach en aai over mijn buik. Over een tijdje zal ik rond dit tijdstip wakker zijn vanwege het gehuil van de baby, maar dat duurt nog wel even.
Afbeelding
xRainbow

Re: 10G Valentine ~ Generatie 1 ~ Hoofdstuk 5 {01-10-11}

Hoofdstuk 6
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Afbeelding
Ik kijk het kamertje rond waar we de afgelopen maanden veel mee bezig zijn geweest: De babykamer. Op de echo hebben we het geslacht van het kindje gezien en vandaar de roze kamer. Het zal niet lang meer duren voordat hier ook iemand slaapt.
Afbeelding
Eigelijk ben ik morgen uitgerekend, en zou ik dus veel moeten rusten. Maar ik ben eigenwijs en ben vanochtend nog gewoon een stukje wezen lopen. Niet zo heel slim, want mijn rug doet nu nog meer pijn dan eerst.
Afbeelding
Die middag ben ik weer doodop en ga op bed liggen. Ik heb de hele dag al buikpijn, maar dat zal er wel bij horen. Ik lig nog even na te denken op bed over hoe alles zal gaan lopen. Zal ons kindje rustig doorslapen 's nachts, of moet ik elke nacht wakker worden om haar de fles te geven?
Afbeelding
In de loop van de avond word ik wakker van buikpijn. Buiten begint het al te schemeren, en op het nachtkastje aan mijn kant van de kamer ligt een briefje. Charlie is een stuk joggen, hij moet aan zijn atletisch werken voor zijn baan. Ik verkreukel het briefje als er een pijnscheut door mijn buik schiet.
Afbeelding
Meteen ga ik overeind zitten en grijp naar mijn buik. Ik voel hoe er weer een steek door mijn buik gaat en begin te puffen. 'Charlie, waar ben je toch als ik je nodig heb!' Kreun ik. Ik grijp naar mijn telefoon die ook op het nachtkastje ligt en bel een taxi.
Afbeelding
Ik strompel voorzichtig het paadje van de voordeur naar de straat af en zie in de verte al een taxi aankomen. Ik blijf wachten op de stoep voordat deze gestopt is. De taxichauffeuse kijkt geschokt als ze in de gaten heeft waarom mijn gezichtsuitdrukking zo pijnlijk is en rijd zo snel ze kan richting het ziekenhuis.
Afbeelding
Eenmaal in het ziekenhuis is het niet erg druk en word ik zodra ik een stap binnenzet met een rolstoel naar de juiste verdieping gebracht. Door een zuster aab de balie word Charlie op de hoogte gebracht, en binnen 5 minuten is hij er om zijn hand blauw te laten worden.
Afbeelding
De volgende ochtend om 5 uur precies mag ik weer naar huis. Eindelijk zal er iemand in dat wiegje slapen, onze kleine Jade.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie