Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 74 van 250

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^
Ik maandagochtenden ><

Ik vergeet dus de hele tijd dat ik hw moet maken x3
Maarjaa..

En ik moet btw een nieuw mobieltje bestellen, ik denk dat ik voor de Blackberry Torch ga (die met qwerty..)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Gosh, ik voel me ziek x.x En natuurlijk doen al mn tanden pijn omdat ik bij die stomme ortho ben geweest vandaag x.x Dan is het maar goed dat ik over 3 maanden verlost ben van mn beugel ^^
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Morgen eerste vrij. jippieee, helaas is bio leraar er weer en rep. frans. Laat me geen onvoldoende halen, laat me geen onvoldoende halen.
En morgen moet ik iets maken met eenheden van mijn pa... Vanwege mijn hoge cijfer van natuurkunde :roll
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Mweh, ken je die dagen dat je wakker wordt en geen adem krijgt, plus gelijk een heleeee dikke snottebel die er uit wilt? Juist. Dat is vandaag bij mijn z'n dag. -.-" Duss ik sta met mijn zieke hooofd op, douchen, aankleden,.. Merk ik dat er geen brood meer is, moest sowieso even naar de supermarkt voor vampo, dus ik chago schoenen aan doen en maar gelijk naar c1000. Zit ik op de fiets, kijk ik naar het centrale punt (Echt het enige centrale punt waar je hier weg kan) zijn ze die aan het slopen T.T (Helemaal vergeten). Er komt daar dus een rotonde om de snel heid te minderen. grrrrrrrrrrr. dus ik om fietsen (Ken deze hele buurt niet) , kom ik eindelijk aan bij de c1000. Vraag ik aan zn knulletje gelijk of ze dampo hebben; "Nee hebben wij niet mevrouw, alleen bij de betere drogisten". Ik had echt zo veel zin om die gast kapot te schelden, ondanks dat hij er niks aan kon doen. maar ik wou het doen...

Nu middeleeuwen maar spelen GRRRRRRRRRRRRRR

Weergave- en sorteeropties

Gesloten