Gosh, ik voel me ziek x.x En natuurlijk doen al mn tanden pijn omdat ik bij die stomme ortho ben geweest vandaag x.x Dan is het maar goed dat ik over 3 maanden verlost ben van mn beugel ^^
^Ik heb de nieuwjaarsduik ook gedaan in 2009 Dat was echt fcing koud! Op een gegeven moment voel je je voeten en benen gwn niet mee, omdat je helemaal onderkoelt ben.
Morgen eerste vrij. jippieee, helaas is bio leraar er weer en rep. frans. Laat me geen onvoldoende halen, laat me geen onvoldoende halen.
En morgen moet ik iets maken met eenheden van mijn pa... Vanwege mijn hoge cijfer van natuurkunde
Mweh, ken je die dagen dat je wakker wordt en geen adem krijgt, plus gelijk een heleeee dikke snottebel die er uit wilt? Juist. Dat is vandaag bij mijn z'n dag. -.-" Duss ik sta met mijn zieke hooofd op, douchen, aankleden,.. Merk ik dat er geen brood meer is, moest sowieso even naar de supermarkt voor vampo, dus ik chago schoenen aan doen en maar gelijk naar c1000. Zit ik op de fiets, kijk ik naar het centrale punt (Echt het enige centrale punt waar je hier weg kan) zijn ze die aan het slopen T.T (Helemaal vergeten). Er komt daar dus een rotonde om de snel heid te minderen. grrrrrrrrrrr. dus ik om fietsen (Ken deze hele buurt niet) , kom ik eindelijk aan bij de c1000. Vraag ik aan zn knulletje gelijk of ze dampo hebben; "Nee hebben wij niet mevrouw, alleen bij de betere drogisten". Ik had echt zo veel zin om die gast kapot te schelden, ondanks dat hij er niks aan kon doen. maar ik wou het doen...