Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 78 van 108

Imme
Teamlid Teamlid

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

@Sanne. Ik gebruik twee keer per dag symbicort voor mijn astma. Of moet jij aleen innemen als je
last hebt? Want met dat wat ik gebruik heb ik geen bijwerkingen ofzo.

v Oke. Astma is inderdaad erg vervelend met sporten. Heb er zelf dan ook veel last van. Maar als ik over het dooie punt heen ben gaat het wel wat beter. Maar da duurt altijd ff :P.

Laatst gewijzigd door Imme op ma 19 sep 2011, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

(sorry voor pp)
Ik moet zowiezo 2x daags wat innemen, en dan ook nog wat voor als ik ga sporten ect. Dus als ik iets inspannens ga doen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove

^^
Volgens mij krijg je dat pas door wat anders hoor..

Iig, ik ben volgens mij het enige meisje uit mijn klas die die prik niet gehaald heeft. Waarom? Waarom wel, en trouwens, we krijgen later allemaal toch zo'n beetje kanker.. Dus veel verschil is het niet. En ik zit toch al in een riscogroep :3
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

^Eh..het is toch echt zo, omdat je dan minder bloedingen per jaar krijg, dus je baarmoederhals minder vaak word ververst om het zo maar te zeggen. Dus dan is de kans dat er iets blijft zitten groot en dit kan groeien naar iets negatiefs.. en niet zeggen dat het niet zo is 8D.. Want dat is precies wat mijn gynaecoloog vertelde ivm bijna geen bloedingen per jaar te hebben xD
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

@Sanne: Ik gebruikte ook een aantal jaar ventolin, maar ik was van mezelf al dik, toen ik er (bijna, ik gebruik het nu voor het sporten) mee stopte, werd ik niet echt slanker ofzo. Ik zoek zelf ook nog steeds een goede manier om af te vallen. Ik ben van plan 2-3 keer in de week te gaan hardlopen maar het komt er steeds niet van. En ik heb donderdag de coopertest, ik ga echt falen daarin. Laatst met het oefenen tijdens gym kwam ik maar tot 3 3/4 rondje en je moet 4 3/4. :S

Is er trouwens geen andere klas die waar mensen in zitten die wel aardig tegen je doen? Misschien kun je op school vragen of je naar die klas kunt. Ik heb ook twee meisjes in mijn klas die dat hebben gedaan.

Laatst hadden we met Biologie een opdracht om een t-shirt te 'pimpen' en toen moesten we met zn tweeën over een aantal tafels lopen om het te showen en toen liep ik dus met een meisje die ook best wel stevig is. Maken een paar jongens een opmerking en daar liggen ze de rest van het uur over in een deuk. Maar dan zijn ze weer niet zo stoer om te vertellen wat ze zeiden :glare en het ging zeker weten over ons.
Afbeelding
AnsjJ2

Evannahsue schreef:^Eh..het is toch echt zo, omdat je dan minder bloedingen per jaar krijg, dus je baarmoederhals minder vaak word ververst om het zo maar te zeggen. Dus dan is de kans dat er iets blijft zitten groot en dit kan groeien naar iets negatiefs.. en niet zeggen dat het niet zo is 8D.. Want dat is precies wat mijn gynaecoloog vertelde ivm bijna geen bloedingen per jaar te hebben xD
Niet zeggen dat het niet zo is? :? Ieder lichaam is weer anders. En natuurlijk is alleen maar door slikken niet goed voor je lichaam, maar om gelijk zoiets te vermelden dat is best heftig. Ik heb het namelijk nooit gehoord, zelfs niet van de dokter. :? Ik weet wel dat als je lang de pil slikt (Zoals ik al 4 jaar) dat je dan zwaar moet ontpillen om zwanger te worden en het soms niet eens meer lukt door de pil om zwanger te worden. :?
AnsjJ2

^Ik weet dat je het niet slecht bedoelt. Maar ik schrok er eigenlijk van :O want mijn dokter heeft zoiets nog nooit gezegd! En sowieso hou ik er niet van om door te slikken. Want als ik dat doe heb ik na 2 maanden ; 2 weken lang die zooi!

Oh nu PP ik zelf. Lekker :') FOEI Ans. FOEI.
Simmielove

Ik vind het makkelijker want dan valt het te regelen wanneer ik ongesteld word, laatst moet ik namelijk ongesteld worden, en toen werd ik het 3 weken later, zonder de pil :3
Dus ik vind het gewoon prettiger c:
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie