@Sanne: Ik gebruikte ook een aantal jaar ventolin, maar ik was van mezelf al dik, toen ik er (bijna, ik gebruik het nu voor het sporten) mee stopte, werd ik niet echt slanker ofzo. Ik zoek zelf ook nog steeds een goede manier om af te vallen. Ik ben van plan 2-3 keer in de week te gaan hardlopen maar het komt er steeds niet van. En ik heb donderdag de coopertest, ik ga echt falen daarin. Laatst met het oefenen tijdens gym kwam ik maar tot 3 3/4 rondje en je moet 4 3/4.
Is er trouwens geen andere klas die waar mensen in zitten die wel aardig tegen je doen? Misschien kun je op school vragen of je naar die klas kunt. Ik heb ook twee meisjes in mijn klas die dat hebben gedaan.
Laatst hadden we met Biologie een opdracht om een t-shirt te 'pimpen' en toen moesten we met zn tweeën over een aantal tafels lopen om het te showen en toen liep ik dus met een meisje die ook best wel stevig is. Maken een paar jongens een opmerking en daar liggen ze de rest van het uur over in een deuk. Maar dan zijn ze weer niet zo stoer om te vertellen wat ze zeiden

en het ging zeker weten over ons.