Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

550 berichten • Pagina 7 van 28

Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Hou eens op met dat gegil, jezus.' Ik loop geergerd de woonkamer binnen. Ik was wakker geworden van het geschreeuw van Hotaru en Takeshi.
Verschrikt kijken ze me aan. Ik loop door richting de keuken en pak een broodje, een appel en een glaasje melk. Ik ga weer terug de woonkamer in en zie nu pas dat Chiya op de bank zit met een grote oranje vlek op haar broek. Ik plof naast haar op de bank.
'Wat heb jij nou op je buik zitten?'

-Naomi Nomade
Afbeelding
DIRECTIONER.
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik kom terug van de badkamer en plof op de bank. Dan komt opeens Naomi binnen en gaat naast me zitten. 'Wat heb jij nou op je buik zitten?' vraagt ze. 'Dit? Ik zal het je uitleggen. Ik viel in slaap gisteravond toen ik een pizza aan het eten was en toen ik wakker werd lag het op mijn buik. Daar komt die vlek dus van, haha!' Ik lach. Ik voel me al een stuk beter.

~Chiya~
Afbeelding
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Ik was al een tijdje wakker en zat door mijn boek te bladeren. Waarom ziet hij me nu niet? vroeg ik mezelf af. Ik liep de badkamer in en haalde snel een borstel door m'n haar. Ik zette m'n bril even recht en probeerde een glimlach te forceren. Ach, misschien ben ik ook gewoon niet zijn type..

--- Usagi ---
Afbeelding
Luna

Hij gaf niet om me. Dat wist ik meteen toen hij 'bedankt' zei. Dat deed hij anders nooit. Hij gaf niet om me, niet als een vriendin en ook niet als - nou ja - wat meer. Ik moest hem vergeten. Als ik hem zou blijven leuk vinden, zou ik blijven lijden zoals ik nu deed. Waar waren Miki en Rini trouwens? Ik had wel behoefte aan een luisterend oor en advies. Ze waren nergens te bespeuren. Jammer. Waarschijnlijk was ik niet de enige met een geheim.

-Hotaru Kiun
Afbeelding
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Verbaasd keek ik Hotaru na. Ik had wel verwacht dat ze nog iets zou zeggen. Nou ja, dan niet. Om een bepaalde reden was ik best vrolijk vandaag, iets wat bijna nooit voorkwam. Ik pakte mijn cd-speler en de bal van Sato en liep naar buiten. De zon scheen vrolijk aan de hemel. Ik zette speler op de grond en zette de muziek aan. Ik begon tegen de bal aan te schoppen en speelde een beetje heen en weer.

-- Takeshi Tako --

Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op za 24 sep 2011, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
marlinde

Ik zuchtte. Ik had al een uur gewacht, en niemand was komen opdagen. Tja, dat gebeurde soms..
Eigenlijk wou ik nu terug naar huis, een boek lezen, lachen met Hotaru, praten met Miki over horoscopen.
Dat kon niet, niet zolang ik nog schuld had. Als, als ik ooit alles had afgelost, kon ik altijd de weekenden thuis doorbrengen. Als.

>Rini Krimiean<
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

'Shino', zei ik boos, 'als je het niet kan uitleggen, vertel je het toch?', Shino keek me aan en schudde zijn hoofd,ik kneep mijn ogen samen, 'fijn', bromde ik, 'misschien verteld Kimmiko het wel', snel draaide ik om voordat Shino nog wat kon zeggen, met grote passen liep ik naar de meidenzaal. 'Kimmiko!', schreeuwde ik toen de deur openging.

~.~ Sakura Karamigi ~.~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
djon black

Ik was al wat eerder bij de psycholoog, en zat geduldig te wachten, tot ik naar binnen mocht. uiteindelijk mocht ik naar binnen, en ik mocht op een stoel plaats nemen. De psycholoog begon met:
"Meneer Diano, u had verscheidene problemen met woede aanvallen, en dat wilt u in de hand hebben?"
ik knikte...
"kunt u mij dan misschien vertellen, wat er precies gebeurt is?"
"nou, ik had er nooit zoveel last van gehad... maar ik ben altijd al gepest, normaal haal ik dan mijn schouders op. Maar eergisteren kwam het er echt uit, ik had de hele jongens slaapzaal overhoop gehaald. En toen zag ik Takeshi dus gewoon op zijn bed liggend muziek te luisteren... ik weet niet wat er gebeurde maar ik pakte zijn mp 3 af en gooide deze kapot. Daarna pakte ik een mes en heb hem in zijn schouder gestoken. Ik heb er echt spijt van"
de psycholoog knikte, en vroeg: "heeft u daarna nog wat gedaan?"
"ik had er spijt van, dus nadat ik u gebeld had. Ben ik weggeslopen en heb een gloednieuwe mp 3 gekocht, de meeste liedjes van Takeshi er op gezet en aan Takeshi gegeven."
"u heeft er daadwerkelijk spijt van, dat is mooi."
"maar meneer, wat kan ik doen om het te voorkomen?"
"u kunt iets zoeken, wat u kalmeert. Bij eerdere gevallen, heeft dit geholpen."
"raad u iets aan? en, als ik wat gevonden heb, wat moet ik dan doen?"
"als u het gevonden heeft, dan moet u het gebruiken, wanneer u zich verdrietig, alleen of ook maar een klein beetje boos voelt. Wat u kan gebruiken, kunnen bij sommige tieners gewoon een mooi, rustig nummer zijn. Wat ook vaak helpt, wat u dan natuurlijk niet kan gebruiken, is een vriend of een vriendin... aangezien u zei, dat u gepest werd... heeft de aanval, te maken met het opgepropte gevoel."
"oke, dank u wel"
"u kunt gaan en dan zal ik u graag weer willen zien, over een week. Verder als er wat is, kunt u altijd bellen"
"dank u wel"
waarna, ik rustig wegliep. Hopend dat niemand mij gemist had.

-Kenji-
Afbeelding
ixkilledxthexcookie

Ik was al een paar uur buiten. Het voetballen was me gaan vervelen, dus had ik mijn gitaar gepakt en was met de harde muziek mee gaan spelen. Toen ik net mijn fles cola, die ik gister had gekocht, had leeggedronken zag ik Kenji het terrein weer oplopen.
'Hey, Kenji!' riep ik. Wow, ik was echt in een goede bui vandaag. Kenji keek me verbaasd aan.
'Heb je zin om even een balletje te trappen? Ik heb toch niks te doen. Kun je het meteen goed maken.' Twijfelend kwam hij op me af lopen.
'Waar ben je eigenlijk geweest?' vroeg ik en pakte de voetbal.

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

''Nee, die tijd is voorbij! Ik doe er niet aan mee!

Ik werd weer afgezet, of eerder, uit de auto getrapt. Verward liep ik over het grasveld en lette niet op.
''Pas op!'' Te laat, er vloog een bal tegen mijn hoofd.
''Au!'' Schreeuwde ik. ''Wie deed dat?!''
Kenji stak voorzichtig zijn hand op.
''Jij kleine...'' Ik wou naar hem toe gaan, hem op z'n bek slaan.
''Miki, doe rustig'' Takeshi kwam ertussen. Boos keek ik van de een, naar de ander.
''Je hebt geluk.'' Zei ik tenslotte. Ik drukte de bal in Takeshi's handen en liep naar binnen, Hotaru zoekend.

-Miki Domoto-
Luna

Ik glimlachte toen ik Miki mijn kant op zag komen. 'Heeeey! Waar was je?' vroeg ik verbaasd. 'Sinds het ijs - bedankt daarvoor trouwens - heb ik je niet meer gezien! Ben je naar Harajuku geweest ofzo?' Ze gaf niet de indruk dat ze het echt wou zeggen.

- Hotaru Kiun
Afbeelding
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Meestal was ik zoals altijd een boek aan het lezen, maar vandaag niet. Deze keer had ik er geen zin zin.
Vaak sluitte ik me af van alle andere mensen in het huis en deed ik iets voor me zelf.
Ik voelde me vaak eenzaam. Ik wilde ook een vriend zoals iedereen waar ik mee ik kon omtrekken,
maar wie zag mij nou staan. Iedereen noemde me nerd! Waarom ben ik nou niet zoals iedereen.
Waarom ben ik niet gewoon een 'normaal' mens.

~Taiki Doto~
xRainbow

Denkt ze dat ik het nog ga vertellen ook. Sakura beende boos weg richting de meidenslaapzaal. 'KIMMIKO!' Brulde Sakura. Ik zag nog net dat Kimmiko haastig aan kwam rennen en Sakura in de deuropening tegen hield. Verder op in de gang vond een hevige discussie plaats, deels over mij maar voornamelijk over dat Kimmiko nog steeds geen outfit had voor Harajuku. Ach, Kimmiko zal toch nooit weten dat ik haar vriendin leuk vind. Hoop ik.

-' Shino Chan '-
Afbeelding
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Ik keek haar aan. Zou ik het vertellen?
''Nee, ik ging naar een kennis buiten Tokio...'' zei ik.
''Oh!'' Zei ze, deels wetend dat ik loog. ''Waarom zit er een rode plek op je gezicht?''
''Kenji schoot de bal tegen mijn hoofd, toen wou ik hem slaan!'' Zei ik vrolijk.
''Helaas kwam Takeshi ertussen....'' Op een teleurgestelde toon.
''Takeshi? Mag ik je advies even?'' Zei ze zachtjes.
''Tuurlijk, wat is er?''

-Miki Domoto-
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

'Kimmiko, luister nou 'ns', zuchtte ik terwijl Kimmiko maar door bleef ratelen. 'Weet jij wat je broer in godsnaam tegen mij heeft? Probeer ik 'm te helpen, wil hij dat niet, kan jij niet met hem gaan praten ofzo?', zei ik boos, Kimmiko keek me aan. 'En mijn out-', begon ze. 'Dat komt later', onderbrak ik haar. 'Wil je alsjeblieft gaan vragen wat ik je broer heb aangedaan?', ik kreunde zachtjes omdat Kimmiko me verward aan keek. 'Nu', dreigde ik.

~.~ Sakura Karamigi ~.~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Luna

Ik haalde diep adem, terwijl ik Miki berekenend aankeek. 'Vind - Vind jij dat ik hem zou moeten vergeten? Tenslotte heeft hij nog nooit iets voor mij gedaan. Misschien moet ik mijn opties openstellen... Weet jij wat ik moet doen?' zei ik sip. Ik zag de radertjes op volle toeren draaien in Miki's hoofd...

-Hotaru Kiun
Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik liep naar Shino toe. "Shino, ik weet wat je van Sakura vind.." Ik sleepte hem mee, weg uit de kamer waar Sakura stond. "Maar ze reageert het op mij af, en je moet het maar vertellen Shien.." Shino zuchtte en haalde zijn schouders op, en liep zonder iets te zeggen weg. "Hij heeft het flink te pakken zeg.." Mompelde ik. "Wat? Wat heeft hij te pakken?" Vroeg Sakura nieuwsgierig.. Moest ik het vertellen??

Kimmiko Chan
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
xRainbow

Fijn. Kimmiko wist het dus. Achja, erger kan niet. Zuchtend liep ik weg bij Kimmiko en al snel kwam Sakura bij haar aanzetten. 'Wat heeft hij te pakken?' Hoorde ik haar nieuwsgierig vragen. Ik rolde met mijn ogen en liep snel door naar de jongensslaapzaal. Wat Kimmiko te vertellen had hoef ik niet te weten, ik hoef niet te horen hoe ze het aan Sakura verteld.

-' Shino Chan '-
Afbeelding
ixkilledxthexcookie

Kenji wilde duidelijk mijn vragen niet beantwoorden. Toch heb ik nog even met hem gevoetbald. Al was de rust enigzins verstoord na het incident met Miki. Rond 6 uur was ik weer naar binnen gegaan om wat te eten.
Het was bijzonder rustig in het huis vanavond. En ik genoot er heel erg van. De meiden hielden eindelijk een normaal gesprek en er was bij de jongens niet veel bijzonders aan de hand. Ik liep de jongensslaapzaal in en vond Shino treurig op zijn bed. Mijn vrolijke bui sloeg weer toe.
'Wat is er met jou aan de hand?' vroeg ik.

-- Takeshi Tako --
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten