@Hikari & Lindsey
Ik wil niet dat iemand er bij mij achter komt ;x
En sporten gaat bij mij al moeilijk omdat ik zit met astma enzo. Dus dat maakt het me ook niet echt makkelijk.
Want eigenlijk is er maar 1 klein ding de schuldige, mijn medicijn tegen astma dat me zo opblaast. Ik heb het 1x 3 maanden niet gebruikt ofzo, en ik was echt bijna slank, en toen moest ik het weer gebruiken, in minder dan 1 maand was ik weer dik.
Dus het ligt niet echt aan mij...
Moet voortaan eerder stoppen met de pil. Nu word ik waarschijnlijk morgen ongesteld T.T
Godzijdank maar tot 1 uur naar school!
^inderdaad, maar ik denk dat ze bedoelt dat ze de laatste eerder moet in nemen.
Als ik de laatste echt rond 2 uur snachts in neem voor het slapen, dan ben ik pas donderdag ongesteld & stopt het zondags weer. Neem ik hem vroeg in, wordt ik dinsdag of woesndag ongesteld en dan zondag niks meer.
Heerlijk gewoon !
Plus mijn schildklier is voor uit gegaan, heb nu namelijk meer bloed tijdens menstruatie ! WOEISJ! (Geloof me daar wordt je wel blij van na een half jaar amper iets gehad te hebben)
@Sanne: wat voor soort medicijnen gebruik jij voor je astma? Waarschijnlijk iets anders dan mij. Ik ben niet de dunste (vind mezelf dik, ouders zeggen van niet maar is wel zo). Is er dan niet een mogelijkheid voor andere medicijnen?
@EvannahSue
Ik maak de strip niet echt af, want ik wil dat ik dus ongesteld word in het weekend, maar ik had de laatste idd eerder in moeten nemen.
@Imke
Uhh, ventolin. En verder kom ik niet.
@Emma
Omg Dat is echt fkcing weird, serieus ;o
damned nog steeds niet ongesteld, hopwlijk dan morgeb ochtend of als ik uit school
kom. Dan is het wel fijn tot 1 uur, dan ia het minder erg als ik vlak na de pauze ongesteld word ofzo.
Je moet de strip altijd af maken. Het is niet goed voor je lichaam als je dit niet doet. Als je persé in het weekend ongesteld wilt worden moet je na je stop week later beginnen.
@Ixors Wilden ze perse een nieuwe schoolregel ofzo? 0.o
-
Mijn vriendinnen mogen me niet meer, lijkt het. Come on, mij laten dansen?
Dan kan je net zo goed een villa voor een naaktslak kopen ^^
^^
Hoe bedoel je dat? ;x
Ik snap het niet echt namelijk. Ik wil gewoon het normale ritme zoals toen ik voor het eerst ongesteld werd houden, dus ong. het weekend t/m maandag. Daarom doe ik het zo..
@Emma
Ik denk dat ik nu wel de reden weet, er kunnen kankerverwekkende stoffen in kunnen zitten ofzo... Zoiets zit ook in tipex, van mijn ak leraar geleerd net :3