Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 77 van 108

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

@ Evelieen: Welk nummer van Konad is dat? Ik vind hem echt heel leuk en ik ga binnenkort wat nieuwe plaatjes halen :D

Er zijn trouwens ook van die awesome platen met ong. 200 stempelplaatjes erop, van allemaal plaatjes bij elkaar. Zo gaaf - maar zo duur -.- 90 euro!
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Hikari & Lindsey
Ik wil niet dat iemand er bij mij achter komt ;x
En sporten gaat bij mij al moeilijk omdat ik zit met astma enzo. Dus dat maakt het me ook niet echt makkelijk.
Want eigenlijk is er maar 1 klein ding de schuldige, mijn medicijn tegen astma dat me zo opblaast. Ik heb het 1x 3 maanden niet gebruikt ofzo, en ik was echt bijna slank, en toen moest ik het weer gebruiken, in minder dan 1 maand was ik weer dik.
Dus het ligt niet echt aan mij...

Moet voortaan eerder stoppen met de pil. Nu word ik waarschijnlijk morgen ongesteld T.T
Godzijdank maar tot 1 uur naar school!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2

^inderdaad, maar ik denk dat ze bedoelt dat ze de laatste eerder moet in nemen.

Als ik de laatste echt rond 2 uur snachts in neem voor het slapen, dan ben ik pas donderdag ongesteld & stopt het zondags weer. Neem ik hem vroeg in, wordt ik dinsdag of woesndag ongesteld en dan zondag niks meer.

Heerlijk gewoon :P!

Plus mijn schildklier is voor uit gegaan, heb nu namelijk meer bloed tijdens menstruatie ! WOEISJ! (Geloof me daar wordt je wel blij van na een half jaar amper iets gehad te hebben)
Simmielove

@EvannahSue
Ik maak de strip niet echt af, want ik wil dat ik dus ongesteld word in het weekend, maar ik had de laatste idd eerder in moeten nemen.

@Imke
Uhh, ventolin. En verder kom ik niet. :sweatdrop

@Emma
Omg Dat is echt fkcing weird, serieus ;o

damned nog steeds niet ongesteld, hopwlijk dan morgeb ochtend of als ik uit school
kom. Dan is het wel fijn tot 1 uur, dan ia het minder erg als ik vlak na de pauze ongesteld word ofzo.
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Simmielove

^^
Hoe bedoel je dat? ;x
Ik snap het niet echt namelijk. Ik wil gewoon het normale ritme zoals toen ik voor het eerst ongesteld werd houden, dus ong. het weekend t/m maandag. Daarom doe ik het zo..

@Emma
Ik denk dat ik nu wel de reden weet, er kunnen kankerverwekkende stoffen in kunnen zitten ofzo... Zoiets zit ook in tipex, van mijn ak leraar geleerd net :3

Vanochtend ongesteld geworden, gelukkig!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie