Ik wou wim nog even bedanken voor de hulp met die foto's. en voor bakie> die gracht en die brug had ik niet kunnen maken door deze geweldige site! Ik ben echt blij dat ik deze site tegen ben gekomen. Dit is gewoon de beste simfansite! Maar terug naar het bouwwedstrijd.
-LotsOfNothing- schreef:Is het erg als je niet weet waar je de downloads vandaag hebt ?
Is niet erg, maar wel vervelend voor als je zou winnen en jij er mee instemt dat wij het huis op de site zouden zetten. Dan hebben we eigenlijk toch wel een bronnenlijst nodig van downloads, omdat in ieder geval package apart gedownload moeten worden. Sims3pack bestanden gaan als het goed is automatisch met het huis mee.
Nog even over dat 'genoeg tijd voor inrichten', dat weet ik.
Maar ik lag gister in bed en zat alles in mijn hoofd weer even door te kijken en mijn tuin ga ik ook weer veranderen
Ik moet op een gegeven moment 'm wel online gaan zetten aangezien ik anders blijf veranderen
Maar inderdaad nog tijd genoeg!
Ik ken het: soms moet je gewoon tegen jezelf zeggen: en nu is het genoeg geweest.
@simsmodel Voor dat soort hulp zijn wij er natuurlijk altijd. En als wij het niet weten zijn er altijd wel andere forumleden die je verder kunnen helpen. Ik heb het graag gedaan.
Mijn huis is af, en het is meer luxe geworden, dat vind ik gewoon leuk inrichten..
Hoop dat het niet al te erg is
Ik hb dit huis gemaakt voor een vrijstaand stel, dat werkt en veel virenden heeft, die ze hier kunnen uitnodigen!
Alweer zo'n inzending met een hele originele en mooie woning. Die 'open' slaapkamer, van waaruit je zo naar beneden kijkt. Goed gevonden. Maar de stookkosten ... oh ja ... in de Sims is het tot nu toe toch altijd zomer
ik heb al drie pogingen gedaan maar nu heb ik een mooi plan liggen & een verhaal. Eens kijken in hoeverre ik dat verhaal erbij ga uitwerken in een grote kelder onder het huis ofzo Who Knows, maar eerst eens het bouwplan in sims zetten