Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

385 berichten • Pagina 5 van 20

Stefanovic
Mest analist Mest analist

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd

Ik wou wim nog even bedanken voor de hulp met die foto's. en voor bakie> die gracht en die brug had ik niet kunnen maken door deze geweldige site! Ik ben echt blij dat ik deze site tegen ben gekomen. Dit is gewoon de beste simfansite! Maar terug naar het bouwwedstrijd. :sleep
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Xelles
Beheerder Beheerder

-LotsOfNothing- schreef:Is het erg als je niet weet waar je de downloads vandaag hebt :scared ?
Is niet erg, maar wel vervelend voor als je zou winnen en jij er mee instemt dat wij het huis op de site zouden zetten. Dan hebben we eigenlijk toch wel een bronnenlijst nodig van downloads, omdat in ieder geval package apart gedownload moeten worden. Sims3pack bestanden gaan als het goed is automatisch met het huis mee.
Afbeelding
Stefanovic

Kijk aan! Ik blijf zeker nog jaren lid. Ik ben wel een beetje diehardfan dus... Dit is gewoon top! :thumbup
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Bakie schreef:@Hiki

Nog even over dat 'genoeg tijd voor inrichten', dat weet ik.
Maar ik lag gister in bed en zat alles in mijn hoofd weer even door te kijken en mijn tuin ga ik ook weer veranderen :P
Ik moet op een gegeven moment 'm wel online gaan zetten aangezien ik anders blijf veranderen ;)

Maar inderdaad nog tijd genoeg!
Ik ken het: soms moet je gewoon tegen jezelf zeggen: en nu is het genoeg geweest.

Anders blijf je weken bezig :woot
Afbeelding
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

@simsmodel Voor dat soort hulp zijn wij er natuurlijk altijd. En als wij het niet weten zijn er altijd wel andere forumleden die je verder kunnen helpen. Ik heb het graag gedaan. :smile
Afbeelding
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Mijn huis is af, en het is meer luxe geworden, dat vind ik gewoon leuk inrichten..
Hoop dat het niet al te erg is :D :blush
Ik hb dit huis gemaakt voor een vrijstaand stel, dat werkt en veel virenden heeft, die ze hier kunnen uitnodigen! :biggrin

Afbeelding
Mijn huis dus!

Afbeelding
Zitkamer..

Afbeelding
Keuken/eetkamer.

Afbeelding
Kantoor/badkamer.

Afbeelding
Gehele benedenverdieping.

Afbeelding

Afbeelding
Boven verdieping.

Afbeelding
Gehele bovenverdieping.

Afbeelding
Zitplek buiten.
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ben ik blij, dat ik niet meedoe zeg.

Alweer zo'n inzending met een hele originele en mooie woning. Die 'open' slaapkamer, van waaruit je zo naar beneden kijkt. Goed gevonden. Maar de stookkosten ... oh ja ... in de Sims is het tot nu toe toch altijd zomer :wink

Mooie inzending.
Afbeelding
Stefanovic

Wow leuke aspecten zitten in dit huis zeg. En zoals wim al zei: die open slaapkamer is echt top! :flapper
Stefanovic

Ik ben bang dat ik nooit van hiki kan winnen. Ik ben er echt zeer benieuwd na. :lol

Maar tog veel succes en de andere bouwers ook! :thumbup

Laatst gewijzigd door Stefanovic op za 30 jan 2010, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Stefanovic

Ik maak altijd gewoon wat. Zonder plan of wat dan ook. Vind ik makkelijker. En het gaat me tot nu nog goed af! :lol
Adoror

xD ik heb al drie pogingen gedaan maar nu heb ik een mooi plan liggen & een verhaal. xD Eens kijken in hoeverre ik dat verhaal erbij ga uitwerken in een grote kelder onder het huis ofzo :P Who Knows, maar eerst eens het bouwplan in sims zetten
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand

Weergave- en sorteeropties

Gesloten