Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 31 van 89

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: De Gouden Kooi 2011

Vette update!!

Tammie word jaloers, en Brookelle is best wel hard. ;o

omfg, meeerrr. ;3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Of juist grote vijanden! Ik ga dat eens even peilen bij de forumleden achter de twee nieuwelingetjes wat zij denken hoe Brookelle en Cassidy met elkaar om zullen gaan! :)
Afbeelding
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Hoi hoi!
Ik wil even zeggen dat ik de persoon achter Jayden was. Ik vond het echt ontzettend leuk om mee te doen en wil Mikese dan ook complimenten geven over hoe leuk hij het heeft gedaan!
Alle andere kandidaten; nog heel veel succes!

V Hihi dankje Mikese! :)

Laatst gewijzigd door Nona op do 25 aug 2011, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
DIRECTIONER.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Kan je anders ook de namen van de forumleden - die zich hebben bekentgemaakt dan- achter de namen schrijven op pagina 1 - portretten ;p-? Als het niet teveel moeite is :$
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Mikese

Tammie staat er wel tussen!
Maar de foto's zijn gemaakt op de eerste dag in de villa hè?
Daar had Tammie nog blauw haar!

@marlinde & Liza daar zat ik wel over te denken, maar dat staat zo lelijk, ik zal ze wel even ergens anders neerzetten, maar daar morgen meer over! & een upje morgen!

Tevreden allemaal? :P
Afbeelding
Mikese

Beste kandidaten,

Jullie hebben allemaal een PM ontvangen voor het memoryspel! (misschien nog niet, maar dan volgt dat spoedig!)
Hiermee kunnen jullie interessant prijzen winnen. Hieronder staan namelijk 12 memorykaarten waar elke bewoner er 3 van uitkiest. Als je 2 kaarten hebt die bij elkaar passen van de 3 win je die prijs. Er zijn dus 6 setjes van 2 kaarten, dus 6 prijzen.

Afbeelding
Hmmm, hier had ik heel netjes de cijfers 1 t/m 12 ingezet maar dat werkt niet! Ik pas het zo snel mogelijk aan, voor nu: 1 is links bovenin en ik heb geteld van links naar rechts, de tweede rij begint dus met 7! Vragen zijn er om gesteld te worden! :)

De prijzen zijn:
*Een telefoongesprek
* 500 contactpunten
* Wie o Wie (kies één bewoner om de identiteit te achterhalen!)
* 3 publieksstemmen
* Blocker (kies 1 kandidaat die tijdens de volgende eliminatie niet mag stemmen)
* Vijanden eliminatie (zet één van de kandidaten in de gevarenzone voor de volgende eliminatie, een andere kandidaat die dan eigenlijk in de gevarenzone zit word hierdoor wel gered en komt dan niet in de gevarenzone!)

Stuur in een PM naar me welke 3 kaarten je om wilt draaien!

Succes!

De Stem

Laatst gewijzigd door Mikese op vr 26 aug 2011, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Mikese

14.3 Bitchfight

Afbeelding
Iedereen lag nog heerlijk te slapen, omdat het nog erg vroeg. Slechts twee dames waren al helemaal aangekleed en wel. Brookelle genoot van een bakje cornflakes wat ze tot haar grote frustratie zelf klaar moest maken, omdat de butler er nog niet was. Femke liep de trap op en zag haar zitten.. zonder Tammie. Een unieke gelegenheid, dacht ze, zonder Tammie zal ze vast wat milder zijn. Ze ging tegenover haar zitten en vroeg of Brookelle lekker geslapen had. Ze mompelde wat en Femke nam het aan als een ja. Het enige wat Brookelle de rest van het gesprek deed was geïrriteerd mompelen of Femke zelfs helemaal negeren..

Afbeelding
Femke, die dacht dat ze op een goede weg was met Brookelle, bleef maar doorpraten. Met allerlei anekdote's en informatie over haarzelf probeerde ze indruk op de guidette te maken totdat Brookelle het zat was.. 'Hou op, Femke! Ik word gek van je, ik wil je niet kennen, ik wil je weg hebben hier!' Femke schrok van de boze reactie en wist zich geen houding aan te nemen. 'Heb je dat begrepen, domme snol?' snauwde Brookelle en ze stormde de keuken uit.

Afbeelding
Nog ietwat geschrokken was Femke de trap opgelopen naar de masterbedroom. Ze ging naast Darren, die overigens nog sliep, op bed liggen. 'Wow, wat ik net meegemaakt heb, Dar,' begon ze, 'ik ben he-le-maal van de kaart. Ze schreeuwde tegen me dat ze me niet aardig vond en dat ze me niet interessant vond.' 'Whhuuaahwwwssssgrrrrrrmmmmmpppffff,' antwoordde Darren en hij draaide zich weer om.

Afbeelding
Brookelle was ondertussen naar beneden gegaan om Tammie wakker te maken, maar niemand sliep meer echt na het geschreeuw van Brookelle. 'My god, wat was dat?' vroeg Tammie. 'Ach, die Femke dacht dat ik het interessant vond om haar hele achtergrondverhaal te kennen. Ik vind haar zó oninteressant, we moeten haar het huis uitkicken. Of liever gezegd.. wegpesten!' Melanie hoorde alles. Wat een bitch, dacht ze, als er iemand weg moet is zij het!
Afbeelding
Mikese

14.4 Het is lang geleden sinds het laatste feestje

Afbeelding

Afbeelding
Het laatste feestje in de danskamer leek al eeuwen geleden en aangezien Cassidy en Brookelle nog nooit een feest hadden meegemaakt in de villa kwam Joe met het idee om het diezelfde avond nog te doen. Het was erg gezellig, ondanks dat er een nare spanning tussen Femke en Brookelle hing. Ook Melanie hoefde niets van haar te weten en bleef uit haar buurt.

Afbeelding
'Doe mij nog maar een zelfde,' zei Scarlet tegen de mixoloog. Darren kwam naast haar zitten. 'Vind je het leuk?' vroeg hij aan Scarlet. 'Nou ja.. wat is leuk.. Ik heb de feestjes met deze mensen wel een keer gezien, ik heb deze mensen sowieso wel genoeg gezien.. Het begint te vervelen.' De mixoloog zette Scarlets drankje voor haar neer. 'Niet zo getreurd, Scarlet,' zei Darren, 'het komt wel weer goed, hoor. Het publiek vind je leuk en ik zou het erg jammer vinden als je weg gaat.' 'Dankje, Darren,' zei Scarlet die er een beetje verlegen van werd. Ze sloeg haar drankje achterover wenste Darren een goede nacht en liep de kamer uit..

Afbeelding
Niet veel later besloot Darren ook naar zijn masterbedroom te gaan om te gaan slapen. Hij voelde zich nog wel thuis in de villa, maar was bang dat dat op den duur ook wel zou veranderen. Misschien moest hij wat minder zachtaardig worden.. op het gebied van stemmen dan, mensen uitschelden, negeren of pesten zou hij toch niet kunnen, dacht hij terwijl hij zijn tanden poetste.

Afbeelding
Het feest ging nog door tot in de late uurtjes. Vele dansmoves werden uitgeoefend op de dansvloer en veel drankjes werden gedronken door de bewoners. 'Ga je zo mee naar bed, tijger?' vroeg Cassidy na haar laatste drankje aan Joe. 'Ja, ik naar het mijne en jij naar jouw bed, toch?' vroeg Joe, 'want je weet toch..' Cassidy giechelde. 'Wat een grappenmaker ben je toch.'

Afbeelding
En zo belandden de twee toch naast elkaar in bed.

Afbeelding
Femke en Melanie hadden het erg gezellig op de dansvloer net als Brookelle en Tammie totdat het Melanie opviel dat ze nog maar met z'n vieren waren. 'Oh fijn, zitten we met die bitch opgescheept,' zei ze tegen Femke, 'zullen we zo ook naar beneden gaan?' 'Hoe noem jij mij?!' zei Brookelle die Melanie blijkbaar gehoord had. 'Je hebt me wel gehoord, toch?' snauwde Melanie, 'ik heb nog veel meer woorden voor jou, hoor.' 'O, ja? Zeg het maar. Recht in m'n gezicht, Melanie, recht in m'n gezicht!' 'Doe nou niet, Mel,' zei Femke, 'we gaan naar beneden.' Melanie moest haar tanden op elkaar bijten om te zorgen dat er geen uitbarsting over haar lippen zou komen. 'Nou nou, Melanie, jij weet mensen bang te maken, zeg,' zei Brookelle sarcastisch en ze lachte luid. 'GENOEG!' riep Melanie.

Afbeelding
Ze haalde met een platte hand uit naar Brookelle, maar net voordat haar hand een rode afdruk in Brookelle's wang zou persen trok Femke Melanie's hand weg. 'Niet doen, Melanie, je kent de regels.' Bijna had Melanie de villa moeten verlaten wegens het gebruiken van geweld, maar dankzij Femke kon ze blijven.

Laatst gewijzigd door Mikese op vr 26 aug 2011, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Leuke ups!

Tip: Maak een photobucket account, je kunt veel foto's tegelijk uploaden en het wordt automatisch aangepast naar de goede grootte c:
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie