14.4 Het is lang geleden sinds het laatste feestje

Het laatste feestje in de danskamer leek al eeuwen geleden en aangezien Cassidy en Brookelle nog nooit een feest hadden meegemaakt in de villa kwam Joe met het idee om het diezelfde avond nog te doen. Het was erg gezellig, ondanks dat er een nare spanning tussen Femke en Brookelle hing. Ook Melanie hoefde niets van haar te weten en bleef uit haar buurt.

'Doe mij nog maar een zelfde,' zei Scarlet tegen de mixoloog. Darren kwam naast haar zitten. 'Vind je het leuk?' vroeg hij aan Scarlet. 'Nou ja.. wat is leuk.. Ik heb de feestjes met deze mensen wel een keer gezien, ik heb deze mensen sowieso wel genoeg gezien.. Het begint te vervelen.' De mixoloog zette Scarlets drankje voor haar neer. 'Niet zo getreurd, Scarlet,' zei Darren, 'het komt wel weer goed, hoor. Het publiek vind je leuk en ik zou het erg jammer vinden als je weg gaat.' 'Dankje, Darren,' zei Scarlet die er een beetje verlegen van werd. Ze sloeg haar drankje achterover wenste Darren een goede nacht en liep de kamer uit..

Niet veel later besloot Darren ook naar zijn masterbedroom te gaan om te gaan slapen. Hij voelde zich nog wel thuis in de villa, maar was bang dat dat op den duur ook wel zou veranderen. Misschien moest hij wat minder zachtaardig worden.. op het gebied van stemmen dan, mensen uitschelden, negeren of pesten zou hij toch niet kunnen, dacht hij terwijl hij zijn tanden poetste.

Het feest ging nog door tot in de late uurtjes. Vele dansmoves werden uitgeoefend op de dansvloer en veel drankjes werden gedronken door de bewoners. 'Ga je zo mee naar bed, tijger?' vroeg Cassidy na haar laatste drankje aan Joe. 'Ja, ik naar het mijne en jij naar jouw bed, toch?' vroeg Joe, 'want je weet toch..' Cassidy giechelde. 'Wat een grappenmaker ben je toch.'

En zo belandden de twee toch naast elkaar in bed.

Femke en Melanie hadden het erg gezellig op de dansvloer net als Brookelle en Tammie totdat het Melanie opviel dat ze nog maar met z'n vieren waren. 'Oh fijn, zitten we met die bitch opgescheept,' zei ze tegen Femke, 'zullen we zo ook naar beneden gaan?' 'Hoe noem jij mij?!' zei Brookelle die Melanie blijkbaar gehoord had. 'Je hebt me wel gehoord, toch?' snauwde Melanie, 'ik heb nog veel meer woorden voor jou, hoor.' 'O, ja? Zeg het maar. Recht in m'n gezicht, Melanie, recht in m'n gezicht!' 'Doe nou niet, Mel,' zei Femke, 'we gaan naar beneden.' Melanie moest haar tanden op elkaar bijten om te zorgen dat er geen uitbarsting over haar lippen zou komen. 'Nou nou, Melanie, jij weet mensen bang te maken, zeg,' zei Brookelle sarcastisch en ze lachte luid. 'GENOEG!' riep Melanie.

Ze haalde met een platte hand uit naar Brookelle, maar net voordat haar hand een rode afdruk in Brookelle's wang zou persen trok Femke Melanie's hand weg. 'Niet doen, Melanie, je kent de regels.' Bijna had Melanie de villa moeten verlaten wegens het gebruiken van geweld, maar dankzij Femke kon ze blijven.
Laatst gewijzigd door Mikese op vr 26 aug 2011, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.