Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 30 van 89

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: De Gouden Kooi 2011

Ik vind het wel sneu voor tammie dat haar enigste vriendin nu weg is, maarja zo hard is de gouden kooi..

Gelukkig is er iemand uit, wel jammer voor Lise, ze was zoo schattig <3

Maarja..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Hoofdstuk 14.1 Guidette

Afbeelding
De bewoners kregen vanavond een overheerlijke maaltijd van de butler. Het onderwerp aan tafel was natuurlijk het vertrek van Lise en de nieuwe vervanger van Jayden. 'Ik hoop echt dat het een lekkere kerel is,' zei Cassidy. Oh my God, dacht Femke, is dat alles waar ze aan kan denken? Ik vraag me ook af wat ze allemaal met Joe heeft uitgespookt. 'Ik denk dat we wel op een man moeten rekenen,' zei Joe, 'het is de vervanger van Jayden en we zitten hier nog maar met twee mannen.' Opeens hoorden ze een auto en iedereen keek elkaar aan. Zou dat de limousine zijn? vroeg iedereen zich af.

Afbeelding
Ze hadden gelijk, de limousine kwam op de villa afrijden.

Afbeelding
Melanie en Cassidy gingen samen naar buiten om te kijken wat er aan kwam. 'Ja, jongens! De limo, het is de limo!' schreeuwde Cassidy. 'Ik ben zó benieuwd,' zei Cassidy tegen Melanie. Ze konden niet zo goed zien wie er nou uit de limousine stapte. De vervanger droeg iets roods. En ineens riep Tammie, die er net als de anderen, ook bij was komen staan: Waauw, haar jurk! I love die jurk!'

Afbeelding
'Het jonge meisje liep naar de villa en zag daar al haar medebewoners al staan. Ze gaf Melanie als eerste een hand en stelde zich voor. 'Brookelle,' zei ze.

Afbeelding
'Willen jullie je alsjeblieft verzamelen in de eliminatiekamer,' klonk vijf minuten door het huis toen Brookelle net binnen was en Scarlet haar een rondleiding wou geven. 'Ach, doen we straks wel, joh,' zei Brookelle en ze liep achter de anderen aan de eliminatiekamer in. 'Brookelle, jij mag plaats nemen op de rode stoel,' zei de Stem en dat deed ze. 'Jij mag contactpunten uitdelen, gebaseerd op jouw indruk van de bewoners.' Ze knikte.

'Het grootste aantal contactpunten wat je weg mag geven vanavond zijn de 100 contactpunten. Heb je een keuze kunnen maken over wie deze krijgt?' 'Zeker, die zijn voor Tammie.' 'Yessss,' zei Tammie luid. Niet zo zeer omdat ze nu 100 contactpunten kreeg, maar omdat de nieuwe dame haar dus wel zag zitten. Tammie zag een nieuwe vriendin én bondgenoot in haar en die kon ze goed gebruiken nu Lise weg was.

'Brookelle, wie krijgt er van jou 80 contactpunten?' 'Cassidy.' 'Dankjewel, girl,' zei Cassidy vrolijk.

'Aan wie wil jij de 60 contactpunten geven?' 'Aan Scarlet alsjeblieft.'

'De helft van de hoofdprijs vanavond, 50 contactpunten, wie krijgt ze van jou?' 'Die zijn voor Joe.' Joe knikte vriendelijk naar de nieuwe bewoonster.

'Wie krijgt er 30 contactpunten?' 'Darren.'

'Wie wil jij 10 contactpunten geven?' 'Aan Melanie.'

'Dan zijn er nog 0 contactpunten over. Femke krijgt geen contactpunten?' 'Dat klopt,' zei Brookelle en ze keek Femke aan zonder een spiertje in haar gezicht te bewegen. Ok, die nieuwe moet mij niet, dacht Femke bij haarzelf.
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik had alleen bij Tammie meteen doro wie het zou kunnen zijn ;3
Nou ja, heel misschien weet ik deze ook wel..
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

14.2 Gossip, gossip

Afbeelding
'Ik vind Femke sowieso een domme koe. Kom op, denkt ze nou dat Jayden weg is gegaan om hun relatie buiten de Gouden Kooi door te zetten? Nee, hoor, die ligt al lang op een andere meid,' zei Brookelle. 'Ik snap ook absoluut niet waarom het publiek Femke ineens boven mij heeft verkozen,' zei Tammie. 'Ik begrijp het ook niet, die schijnheilige trut moet haar lesje eens leren!'

Afbeelding
Femke stapte nog een beetje verward de trap naar de sportruimte op waar Joe en Melanie aan een work-out deden. 'Jongens, ik had gelijk, die Brookelle is écht onaardig.' 'Mooi, des te sneller ze naar huis gebonjourd kan worden. Ik mag haar ook niet,' zei Melanie bijna onverstaanbaar omdat ze haar best deed op de snelle band te blijven rennen. 'Het zal allemaal wel meevallen, toch? Ze ziet er best leuk uit.' 'Nee, Joe, ze is niet leuk, ze zei dat Jayden nu al een nieuwe vriendin had, ik maak me zorgen door haar! En ze zei dat ik mijn lesje moest leren of zoiets, heb ik haar wat aan gedaan?' 'Niets op uit doen, Fem,' zei Melanie, 'ze denkt dat ze heel wat is, maar ze stelt niks voor.' 'Ach ja, we zien wel, misschien is ze best leuk,' zei Joe. 'Hou nou eens op, Joe, jij zou haar wel nemen in plaats van Lilly, hè? En in plaats van Cassidy? Als je maar weet dat als je die Brookelle één keer aanraakt ik ga zorgen dat jij er uit vliegt, hoor.' 'Ho, ho, rustig, meissie,' zei Joe. Femke wou wat zeggen maar ze kon niet uit haar woorden komen. Rood van frustratie liep ze naar beneden. Ze kon het niet uitstaan dat Joe en Cassidy laatst samen met zo lang in de dansruimte bleven, daar moest wat gebeurd zijn!

Afbeelding
Maar Cassidy had haar zinnen al op een andere man gezet. Darren was aan de beurt. Cassidy had hem die ochtend gevolgd naar het zwembad en een leuke ochtend met hem gehad. Maar Cassidy wou verder.. 'Je hebt een mooi lichaam, Darren,' zei Cassidy terwijl ze Darren over zijn buik streelde. 'Nou.. euh.. bedankt, Cassidy,' antwoordde Darren verlegen. Cassidy kwam dichterbij staan en probeerde haar lippen dichter bij die van Darren te brengen, maar Darren deed er alles aan om ze te ontwijken. 'Ik heb honger, jij?' zei hij toen snel en liep naar binnen.

Afbeelding
Scarlet keek uit het raam naar de poort, de poort waar ze bijna drie en een halve maand geleden naar binnen liep, op naar avontuur, op naar een nieuwe ervaring. Het nieuwe was er nu wel af voor haar, ze kon het goed vinden met Joe en Jayden, maar de vrienschap met Joe verwaterde en Jayden was nu weg. Wat moet ik hier nog? Wat doe ik hier nog? vroeg ze zich af.

Laatst gewijzigd door Mikese op do 25 aug 2011, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie