Iedereen liep achter de nieuwste bewoonster aan naar de eliminatiekamer. Cassidy wist namelijk wel wat haar te doen stond en geneerde zich niet om als eerst plaats te nemen in de eliminatiekamer.

'Welkom bewoners, welkom Cassidy,' begon de Stem. 'Zoals jullie waarschijnlijk al verwachtten is Cassidy de nieuwe bewoonster, zij zal Lilly vervangen. Op haar kan vanaf nu ook gestemd worden door het publiek, maar het is niet mogelijk om haar weg te stemmen deze week. Ook mag zij nu, op dit moment, een aantal contactpunten uit gaan delen op basis van haar eerste indruk of indrukken die jullie op haar hebben gemaakt toen jullie op tv te zien waren.
Ik begin met de 100 contactpunten. Aan wie wil jij deze geven, Cassidy? 'Die zijn voor Darren,' zei ze met een grote lach op haar gezicht.' 'Dankjewel, Cassidy,' antwoordde Darren dankbaar.
'Dan nu de 80 contactpunten, wie krijgt deze?' 'Melanie.' Melanie knikte vriendelijk naar de nieuwe bewoonster.
'65 contactpunten, aan wie wil jij die schenken?' 'Aan Joe.' 'Thanks, meissie,' zei Joe.
'Dan de 50 contactpunten, wie mag deze hebben?' 'Die zijn voor Femke.'
'30 contactpunten, aan wie ga je die geven?' 'Lise.'
'Wie schenk jij de 15 contactpunten?' 'Scarlet.'
'Tot slot: wie gun jij geen contactpunten? Wie krijgt er 0?' 'Tammie.' 'Bedankt, hoor,' zei Tammie sarcastisch.
'Beste bewoners, Cassidy heeft gesproken en jullie hebben jullie contactpunten ontvangen. Besteed ze wijs! Voor nu mogen jullie Cassidy welkom heten door naar de danskamer te gaan, de muziek staat al aan. Veel plezier.'

Het was even een gezellig feest, maar al snel besloten Darren en Melanie even buiten te gaan zitten. Tammie voegde zich niet veel later ook bij hen. 'Wat vinden jullie van haar?' vroeg Tammie. 'Cassidy? Aardige meid, toch?' zei Darren. 'Ik weet het niet..' mompelde Melanie. 'Ik ook niet, ik mag haar niet echt.' 'Waarom niet? Ze heeft nog niks verkeerds gedaan toch, we moeten haar een kans geven.' 'We moeten haar géén kans geven, Darren,' zei Melanie, 'we zitten hier nu al langer dan drie maanden en we zijn van tien kandidaten naar acht gegaan en binnenkort komt er nog één bij! We moeten ons gewoon niet hechten aan dat mens, een weekje tegen haar aan kijken en dan volle vaart de villa uit schieten.' 'Eens,' zei Tammie.

Iemand die het daar niet mee eens was, was Joe. Die zag wel wat in de nieuwe dame. En Cassidy had zo ook haar zinnen op Joe gezet en gooide alles in de strijd om op elk gebied Lilly's vervangster te worden.. in ieder geval voor deze avond.