Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 29 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

13.2 Bedrog

Afbeelding
Iedereen liep achter de nieuwste bewoonster aan naar de eliminatiekamer. Cassidy wist namelijk wel wat haar te doen stond en geneerde zich niet om als eerst plaats te nemen in de eliminatiekamer.

Afbeelding
'Welkom bewoners, welkom Cassidy,' begon de Stem. 'Zoals jullie waarschijnlijk al verwachtten is Cassidy de nieuwe bewoonster, zij zal Lilly vervangen. Op haar kan vanaf nu ook gestemd worden door het publiek, maar het is niet mogelijk om haar weg te stemmen deze week. Ook mag zij nu, op dit moment, een aantal contactpunten uit gaan delen op basis van haar eerste indruk of indrukken die jullie op haar hebben gemaakt toen jullie op tv te zien waren.

Ik begin met de 100 contactpunten. Aan wie wil jij deze geven, Cassidy? 'Die zijn voor Darren,' zei ze met een grote lach op haar gezicht.' 'Dankjewel, Cassidy,' antwoordde Darren dankbaar.

'Dan nu de 80 contactpunten, wie krijgt deze?' 'Melanie.' Melanie knikte vriendelijk naar de nieuwe bewoonster.

'65 contactpunten, aan wie wil jij die schenken?' 'Aan Joe.' 'Thanks, meissie,' zei Joe.

'Dan de 50 contactpunten, wie mag deze hebben?' 'Die zijn voor Femke.'

'30 contactpunten, aan wie ga je die geven?' 'Lise.'

'Wie schenk jij de 15 contactpunten?' 'Scarlet.'

'Tot slot: wie gun jij geen contactpunten? Wie krijgt er 0?' 'Tammie.' 'Bedankt, hoor,' zei Tammie sarcastisch.

'Beste bewoners, Cassidy heeft gesproken en jullie hebben jullie contactpunten ontvangen. Besteed ze wijs! Voor nu mogen jullie Cassidy welkom heten door naar de danskamer te gaan, de muziek staat al aan. Veel plezier.'

Afbeelding
Het was even een gezellig feest, maar al snel besloten Darren en Melanie even buiten te gaan zitten. Tammie voegde zich niet veel later ook bij hen. 'Wat vinden jullie van haar?' vroeg Tammie. 'Cassidy? Aardige meid, toch?' zei Darren. 'Ik weet het niet..' mompelde Melanie. 'Ik ook niet, ik mag haar niet echt.' 'Waarom niet? Ze heeft nog niks verkeerds gedaan toch, we moeten haar een kans geven.' 'We moeten haar géén kans geven, Darren,' zei Melanie, 'we zitten hier nu al langer dan drie maanden en we zijn van tien kandidaten naar acht gegaan en binnenkort komt er nog één bij! We moeten ons gewoon niet hechten aan dat mens, een weekje tegen haar aan kijken en dan volle vaart de villa uit schieten.' 'Eens,' zei Tammie.

Afbeelding
Iemand die het daar niet mee eens was, was Joe. Die zag wel wat in de nieuwe dame. En Cassidy had zo ook haar zinnen op Joe gezet en gooide alles in de strijd om op elk gebied Lilly's vervangster te worden.. in ieder geval voor deze avond.
Afbeelding
Mikese

Klopt zeker, we kunnen over 2 jaar nog wel bezig zijn! De kandidaten moeten ook echt even hun contactpunten gebruiken of niet iedereen er leuk inhouden. Aan 1 vriend heb je genoeg in de Gouden Kooi hahaha. En bij de laatste 5 bewoners wordt er nooit een kandidaat gewisseld, dus ze moeten er gewoon even 4 unaniem uitstemmen. Zo simpel is het. :P
Afbeelding
Mikese

Haha ja klopt, ze is heel erg veranderd. Maar ik vind haar nog steeds wel aardig, ze is alleen harder geworden en gaat voor de hoofdprijs denk ik! :)
Afbeelding
Mikese

13.3 De dertiende eliminatieronde

Afbeelding
'Welkom bij de dertiende eliminatieronde,' zei de Stem. 'Het publiek heeft ook voor de dertiende keer weer besloten wie welk aantal contactpunten krijgt en wie er in de gevarenzone moeten komen. Cassidy, jij bent veilig deze week omdat het je eerste week is. Jij mag wel stemmen.

Femke. Jij blijft de publieksfavoriet en mag deze week één derde van de contactpunten in beslag nemen. Gefeliciteerd met 33 contactpunten.

Tammie, jij volgt Femke weer op en krijgt deze week 19 contactpunten.

Scarlet, na vorige week spaart het publiek jou toch deze week. Jij krijgt 15 contactpunten.

Melanie, jij mag er 11 in ontvangst nemen.

Joe en Cassidy, jullie krijgen beiden 7 contactpunten, wat betekent dat jullie, Darren en Lise, helaas in de gevarenzone zitten. Beiden ontvangen jullie 4 contactpunten.

De anderen mogen nu stemmen wie zij het liefst op de rode stoel zien.'

Afbeelding
'Tammie, jij mag deze week niet stemmen.' 'WAT?!' riep Tammie verrast uit. 'Dit kan niet!'

'Ik begin daarom bij Scarlet. Wie zie jij het liefst op de rode stoel?' 'Ik kies Lise. Sorry.'

'Melanie, wie zie jij liever op de rode stoel? Darren of Lise?' 'Lise. Het spijt me, meid.'

'Cassidy, wie zie jij liever op de rode stoel? Darren of Lise?' 'Ik denk dat ik wel een goede band met Darren op kan bouwen en daarom zie ik Lise liever op de rode stoel.'

'Femke, wie zie jij liever op de rode stoel? Darren of Lise?' 'Lise.'

'Joe, wie zie jij liever op de rode stoel? Darren of Lise?' 'Ik heb ook voor jou gekozen, Lise, sorry.'

'Lise, jouw medebewoners hebben unaniem besloten dat jij op de rode stoel moet vanavond. Je mag nu plaats nemen.'

Afbeelding
Zenuwachtig ging Lise zitten. Ze was unaniem op de stoel gestemd, maar zou ze nu ook naar huis gestemd worden? 'Jouw medebewoners gaan nu beslissen of jij naar huis moet of dat je mag blijven. Succes.' 'Dankjewel,' zei Lise voorzichtig.

'Scarlet, stuur jij Lise naar huis?' 'Lise, ik vind je echt een leuke meid, maar vanaf het begin vraag ik me al af wat je hier precies doet. Ik denk dat jij wel wat aan deze ervaring gehad hebt, omdat je een stukje meer van jezelf hebt kunnen laten zien, maar je bent nog steeds erg voorzichtig. En daarom, en om het feit dat er al een tijdje niemand unaniem naar huis gestemd is, ga ik je naar huis stemmen. Het spijt me.' 'Het geeft niet,' zei Lise zacht.

'Melanie, stuur jij Lise naar huis?' 'Ik ben het, sinds een lange tijd, eens met Scarlet. Je laat weinig van jezelf zien en ik heb niet het gevoel dat ik je echt heb leren kennen. We hebben een paar leuke gesprekken gehad en je bent echt een topwijf, maar ik denk dat het jouw tijd is om naar huis te gaan.'

'Cassidy, stuur jij Lise naar huis?' 'Lise, ik ken je natuurlijk nog niet echt, maar heb je op tv tijdens de show natuurlijk kunnen volgen. Ik weet wel dat je contact probeert te maken met de anderen, maar ik zie geen concrete ondernemingen van je. Het zou voor mij natuurlijk ook een goed begin zijn als er nu gelijk iemand naar huis gestemd wordt en daarom stem ik je ook naar huis. Sorry.'

'Femke, stuur jij Lise naar huis?' 'Het leven in de villa wordt steeds saaier. Er is geen vooruitgang, er gaan wel mensen uit maar die worden vervangen. Ik zie dus dolgraag iemand vertrekken, net als de anderen en daarom stem ik je naar huis.'

'Joe, ga jij Lise redden of stuur je haar nu onmiddelijk naar huis?' Tammie sloot haar ogen en vouwde haar handen samen. 'Alsjeblieft, Joe,' zei ze heel zachtjes zodat niemand het kon horen. 'Lise, ik ken je niet zo goed, maar je lijkt me echt een leuke meid. Toch ga ik je naar huis sturen, omdat er echt iemand weg moet nu. Sorry, Lies.'

Afbeelding
Lise reageerde niet. Een traan rolde over haar wang. Dit was het dan. Dit was het einde van een prachtige ervaring, dacht ze. 'Aah, schatje toch,' zei Melanie en ze stapte op Lise af. Ze legde haar arm om haar heen. 'Je hebt het goed gedaan, hoor, meid,' zei ze, 'ik ga je missen.'

Afbeelding
Iedereen stond op om afscheid te nemen van Lise. 'Het spijt me zo, Lise, ik weet ook niet waarom ik niet stemmen mocht!' 'Het geeft niet. Het geeft echt niet. Ik ben blij dat ik terug kan naar huis, maar ik ben ook trots dat ik hier geweest ben. Echt.'
Afbeelding
Mikese

Ja, zielig hè?
Achter Lise zat een heel leuk, bekend forumlid! Ik denk dat ze zich zo wel bekend zal maken, wie denken jullie dat het was?
Afbeelding
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ghehe... ik was Lise :D Jammer dat jullie mij eruit hebben gestemd, want ik vond het erg leuk om mee te doen!

Ik wilde Lise verlegen laten zijn, omdat zo'n kandidaat nog niet in het spel zat, maar jammer genoeg was dat een verkeerde keuze :( Succes nog verder!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie