Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

280 berichten • Pagina 13 van 14

Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: De Meadows Collab! - Hoofdstuk 8 - Gen 2

Dankje :D

@Luwill
James
Shirt weet ik niet meer :$
Broek: Klik, de derde van de eerste rij.

Mercedes
Het is een volledige outfit.
Klik, de tweede is voor tieners. Als je helemaal naar onder scrollt zie je nog twee andere soorten.
De legging is volgens mij van lillisims, maar dat weet ik niet zeker.
Afbeelding
Marit.

Hoofdstuk 9
Afbeelding
Mercedes en ik zaten samen Tv te kijken. Ik was er niet echt met mijn gedachte bij. Ik dacht meer aan die ‘Bobo’ van Mercedes. Hoe kwam ze daarvan af? Toen had ik een idee.

Afbeelding
‘Mercedes…’ Begon ik. Mercedes keek me gefrustreerd aan. ‘Pap, ik kijk TV.’ ‘Ik wil gewoon dat je me eens verteld over, uhh, Bobo.’

Afbeelding
Er kwam een lach op d’r gezicht en ze begon blij te vertellen. ‘Nou, ze volgt me altijd thuis en ik kan altijd met haar praten en leuke dingen met d’r doen. Ze is gewoon mijn beste vriendin. Als ik ga slapen verandert ze in een pop en zit ze naast mijn bed naar me te kijken.’ Ik lachte naar haar. ‘Nou, dan weet ik dat.’

Afbeelding
Dezelfde avond sloop ik Mercedes’ kamer op. Ze sliep vast. Ik keek naast haar bed, er stond inderdaad een pop.

Afbeelding
Op mijn tenen liep ik naar de pop. Heel voorzichtig pakte ik het op en hield het onder mijn arm.

Afbeelding
Afbeelding
Ik keek naar Mercedes, zij sliep nog even vast. Op mijn tenen sloop ik de kamer weer af en deed de deur zo zacht mogelijk dicht.

Afbeelding
De volgende ochtend kwam Mercedes naar me toe. ‘Pap, heb je bobo gezien?’ ‘Nee, hoezo?’ ‘Vanmorgen werd ik wakker en ze stond niet naast mijn bed, zoals normaal.’ De tranen stonden in d’r ogen.’

Afbeelding
‘Sorry lieverd, ik heb hem echt niet gezien. Misschien vond Bobo dat het tijd was om op te groeien en ben je te oud voor hem.’ ‘Haar.’ Verbeterde Mercedes.

Afbeelding
‘Kom is hier. Je moet Bobo vergeten. Het is beter zonder Bobo. Je kunt niet heel je leven bij haar blijven.’ ‘Je hebt gelijk pap.’

Afbeelding
De eerste week ging het iets slechter met Mercedes op school. Ze zat nog steeds met die pop in d’r hoofd. Ik bleef d’r pushen om dat ding te vergeten en het werkte.

Afbeelding
Jammer genoeg was mijn relatie met Mercedes niet tiptop. Voor hulp ging Mercedes meestal naar Megan, als ze dan eens hulp nodig had dan.

Afbeelding
Megan en ik werkte steeds meer. Megan werkte ook weer evenveel als ik, omdat de kinderen niet meer klein waren.

Afbeelding
Doordat we zo veel aan het werk waren, zo wel op het werk als thuis, kregen Mercedes en James reenshot-708.jpgeen betere broer-zus relatie. Ze nu vaker samen.

Afbeelding
Als Megan en ik weer eens over moesten werken was James altijd bang om alleen te slapen. Dan pakte Mercedes altijd een slaapzak en ging ze naast zijn bed slapen.

Afbeelding
Ze was een goed zus voor James en nu meer als een zus, ze werden hele goede vrienden.

Dit was het één na laatste hoofdstuk n_n
Afbeelding
Marit.

Hoofdstuk 10
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Nog elke dag speelde James en Mercedes samen. Samen schommelen, samen op de wip, samen zandkastelen bouwen, zo’n dingen allemaal.

Afbeelding
Op een zondag was er schoolbal op de school van Mercedes. Mercedes zag er prachtig uit in d’r mooie jurk, ze had haar haar los gedaan en meer make-up opgedaan. Ze was echt prachtig.

Afbeelding
Samen met Leticia, een van haar beste vriendinnen, ging ze naar school toe. Een limousine kwam hun op halen. Als echte sterren reden ze weg.

Afbeelding
Het was een super leuke avond geweest en Mercedes werd zelfs gekroond tot koningin van het bal!

Afbeelding
Afbeelding
Onze James groeide ook op tot tiener. Mijn kleine jongen kwam me bij. Hij leek wel een beetje op me, hij leek in ieder geval meer op mij dan op Megan.

Afbeelding
Mercedes en James bleven beste vrienden, hoe oud ze ook waren. Het boeide hun niet wat mensen ervan zeiden, beste vrienden zijn met je broer of zus, dat kon niet, maar hun wouden het en trokken zich niks aan van de andere.

Afbeelding
Afbeelding
Achja, ik weet het ook allemaal niet. Maar wat ik wel weet is dat het allemaal te snel gaat. De kinderen worden te snel groot en wij worden te snel oud.

Einde G2 :)
Hope U Like It
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie