Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1598 berichten • Pagina 45 van 80

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Refurb goes 365

^
Haha, ik ook hoor ;p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Refurb
Man met de buit Man met de buit

Re: Refurb goes 365: ANDERS DAN NORMAAL: PARIJS

Afbeelding
Dag 212

Hallootjes!
Na een paar uur in de auto te hebben gezeten zijn we aangekomen in ons huurhuisje. En weet je wat het mooiste is? Het is gewoon RECHT tegenover de Arc de Triomphe! We hebben een balkon boven waar je ’s avonds de sterren boven de Arc ziet. Het is echt zo romantisch. Over romantisch gesproken: nog maar 10 daagjes tot mijn huwelijk. Ik kan echt niet wachten!
Maar we gaan weer even verder met onze spulletjes uit te pakken en de stad eens te verkennen want we hebben grote honger, dus een lekker Frans gerecht zal er zeker ingaan!
Tot morgen!

(TOT 11 AUGUSTUS DAGELIJKS EEN REISVERSLAG VAN DEZE 2 SIMS MET EEN FOTO VOOR HET 365-PROJECT UIT PARIJS!)
Afbeelding Afbeelding
Refurb

Afbeelding
Dag 213

Heyhey!

We waren gisteren vroeg naar bed gegaan omdat het hier aardig geonweerd had, niet echt ideaal weer om te gaan struinen in Parijs. Het is echt warm hier, geloof me, liever dat herfstweer thuis. We waren vandaag dus wel gaan wandelen in Parijs, het is echt een hele mooie stad. Ik heb zelfs al een bruidskledingwinkel gezien, net buiten Parijs. We hebben aardig wat kilometers gemaakt toen we ergens in een bergachtig stadje wat hebben gegeten. We hadden de taxi maar teruggenomen want ik had hele erge voetpijn, tsja, ik heb dan ook op hakken gelopen. Dat wordt hem niet meer hoor, haha.

Another day in Paris,

Tot morgen!

Ik zit hier tussen de bergen in Duitsland met zeer langzaaaaaam internet dus het is nog maar de vraag of ik elke dag kan updaten. Ik hou het in ieder geval al offline bij en het eerste staan ze natuurlijk op http://www.refurb365.nl.ae/

Laatst gewijzigd door Refurb op wo 10 aug 2011, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Refurb

Aahhh.. niemand heeft me gemist?
Alle foto's met verslagen staan er weer op en de datums kloppen ook :)
Speciaal voor jullie nog een keer op een rijtje:

Afbeelding
Dag 214

Hallo

Wat leuk dat je weer even komt kijken! Ik had je toch gezegd dat ons appartementje een balkon had waar je rechtstreeks uitkeek op de Arc de Triomphe, hé? Nou, kom ik thuis van de supermarkt staat er een heel lekker diner op mij te wachten door Jules. Hij had de tafel mooi gedekt, en we hebben zo lekker gegeten en het was heel romantisch natuurlijk met al die sterren en lampjes.

Wat ik morgen ga doen weet ik eigenlijk nog niet maar ik heb wel zin om het nachtleven van Parijs te gaan verkennen en beroemde Parijzenaren te spotten!

Tot morgen!!
=====================================================================
Afbeelding
Dag 215

Heyhey

Hier spreekt een gelukkige vrouw! Wat een romantische (bijna)man heb ik toch!
Volgens mij wist ik dat ik wou gaan stappen en toen heeft hij gewoon een limousine geregeld! Hij gaf me een handkus terwijl hij geknield zat. Je ziet het op de foto hierboven gemaakt door de limousinechauffeur.

Met de limousine zijn we vervolgens naar een keigave club gegaan en gefeest, maar helaas zijn we eerder naar huis gekomen omdat ik me niet lekker voelde en ik moest overgeven.
Morgen de trouwjurk uitkiezen, het wordt een witte, dat weet ik zeker. Ik hoef geen sleep en zo’n stoffen doek in mijn haren.
Gewoon een sneeuwwitte jurk die lekker om mijn lichaam zit.

Ik ga nu maar proberen te slapen, kan niet wachten en het huwelijk komt ook nog eens korterbij!

Tot morgen!
Afbeelding
Dag 216

Hey!

De eerste familieleden zijn al in Parijs: onze ouders! We gingen vandaag gescheiden naar winkels voor een heel belangrijk ding: trouwkleding!
Ik heb zo’n geweldige jurk gevonden in een winkelcentrum net buiten Parijs, hier zie je een foto die mijn moeder heeft genomen. Ik zou niet weten hoe het pak van Jules is, maarja, het geeft ook ongeluk als je het ziet zeggen ze. Ik schrok er wel van dat ik een maatje ben aangekomen, zal wel van het Franse eten zijn? Echt geen idee.

Morgen weer een dag boordevol leuke dingen,

Tot morgen!
Afbeelding
Dag 217

Hallo ieders

Jules hier even voor de verandering! Bedankt dat je weer even kijkt naar het verslag van onze reis in Parijs (hé, dat rijmt!) :-)

Vanochtend even gaan hardlopen, extra vroeg opgestaan maar zelfs toen was het al zeer warm. Ik heb zelf mijn t-shirt kunnen uitdoen, dat zegt al genoeg. We rende 4 kilometer in de ochtenddauw van de Franse stad, heel mooi om te zien hoe het leven daar langzaam weer begint.

Maar Tina voelde zich weer ziek toen we thuiskwamen, de hele dag op de bank gezeten en niks waard geweest. Ik heb echter wel héél goed voor haar gezorgd ;-)

Morgen is weer een dag, zien wat hij brengt!
Tot morgen
Afbeelding
Dag 218

Haihai met Tina,

Wat een droomvakantie! Hij zit echt vol met verrassingen, ik heb zo’n goed nieuws voor jullie.
Ik vroeg me laatst af waarom ik ziek was na het uitgaan en het hardlopen, en waarom ik een grotere maat in de mijn trouwjurk moest hebben. Nou, ik weet het nu! Ik ben zwangerrrrrrrrr!

Volgens de test al een paar weken, zonder het door te hebben. Jules was heel blij om het te horen, zoals je ook ziet op de foto :)

Nog 3 daagjes tot het huwelijk!

Tot morgen
Afbeelding
Dag 219

Hey

Vandaag zijn we met een stadsgids door Parijs gewandeld, veel mooie authentieke gebouwen bewonderd en de kunst in het centrum: echt een aanrader voor iedereen. Ook hebben wij de plaatselijke markt bezocht en daar heerlijke Franse ingrediënten gekocht voor een heerlijk gerecht. Ik zal jullie nog wel laten weten of het lekker was!

Ik vroeg me af of ik tijdens mijn huwelijk (overmorgen!!) ga zeggen tegen de familie dat ik zwanger ben? Lijkt me toch een ideaal cadeau voor onze ouders. Oei, ik moet gaan! Jules roept me nu om te gaan eten. Ben benieuwd!

Tot morgen!
Afbeelding
Dag 220

Heyheyhey met Tina

Het eten gisteren was echt zwaar lekker, we hadden gevulde crêpes met kalfsvlees en enkele typische Franse groentes en het lokale hapje: Franciscaanse eieren! Vandaag hebben we van de trouwzenuwen eigenlijk van alles gedaan. We zijn weer het centrum ingegaan, waar je maar geen genoeg van kunt krijgen. Ik heb een mooie foto van ons tweeën erop gezet gemaakt door een Franse fotograaf bij de kerk op het plein.

Morgen is het eindelijk zover, we gaan trouwen bij de Eiffeltoren!

Tot morgen, kan niet wachten!

Afbeelding
Hallooooooooooooo!

Hier een dolgelukkige kersverse bruid! Wat een prachtdag was het vandaag! Sprookjesachtig tot en met en haast niet voor te stellen. Vanmorgen werd ik in een oldtimer opgehaald en gereden naar de kerk, hier voltrok het kerkelijk huwelijk en na een koffietafel met de familie gingen we naar de Eiffeltoren, waar op een parkje alles klaar stond. Toen de sterren vielen en de manestralen ons belichtte zeiden we ‘Ja!’ tegen elkaar voor de wet.

Ik typ dit even snel, wat dadelijk gaan we naar de feestzaal waar ik het heugelijke nieuws van mijn zwangerschap ga zeggen, ik weet zelfs al het geslacht! Dat blijft voor jullie ook nog een verrassing, ik zal het jullie morgen zeggen. Morgen gaan we weer naar huis :( Maar het was een onvergetelijk avontuur!

Tot morgen!

Laatst gewijzigd door Refurb op wo 10 aug 2011, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Refurb

Afbeelding
Dag 222

Hallootjes!

Wij zijn inmiddels weer thuis als man en vrouw. Wat een onvergetelijke periode van ons leven, de mooiste dagen hebben we toch wel hier doorgebracht. Veel mooie momenten zoals natuurlijk het bekendmaken van de zwangerschap: wat was de familie blij met de komst van een dochter!

Haar naam hebben we ook al besloten: Juliette! Precies, echt Frans. Jullie zijn de enige die het weten nu. Pssst. Wel stil houden he ;)

Als laatste foto nog een mooie foto onder de sterrenhemel tijdens het ringenmoment!
We willen je heel graag bedanken voor het volgen van onze reis in Parijs!

Tot ziens,
Jules en Tina
Afbeelding Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie