Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 24 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

Als het goed is maakt Nina zo een poll aan die zal beslissen wie er naast Melanie in de gevarenzone komt te staan! Deze zal online staan tot ongeveer middernacht! :)
Afbeelding
Mikese

De kandidaten hebben een PM ontvangen! Zij mogen reageren tot morgen euh.. 21.00? Ik ben namelijk de hele dag weg!

EDIT: Ik ga niet zeggen wie er in de gevarenzone zitten voor diegenen die het niet gezien hebben, extra spannend voor hen dus! :laugh
Afbeelding
Mikese

10.2 De tiende eliminatieronde

Afbeelding
De bewoners hadden net samen hun diner gegeten. Het was erg gezellig, maar toch voelde iedereen de spanning, het kon natuurlijk niet te gezellig worden, want dan zou nooit iemand het huis verlaten.

Afbeelding
De bewoners namen plaats op de zwarte bank, terwijl er weinig werd gezegd. Iedereen was zenuwachtig, want niemand wilde de rode stoel op. 'Beste bewoners,' begon de Stem, 'ook deze week heeft het publiek weer gestemd. Hier komt de uitslag.'

'Femke. Jij mag deze week de meeste contactpunten in ontvangst nemen. Gefeliciteerd met 36 contactpunten.

Ook jij bent populair bij het publiek, Scarlet. Jij mag 20 contactpunten in ontvangst nemen.

Er zijn twee bewoners die 12 contactpunten krijgen. Dit zijn jullie, Darren en Tammie.

Joe, jij ontvangt 8 contactpunten.

Lilly, Jayden en Lise, jullie ontvangen alle drie slechts 4 contactpunten, dus één van jullie bevindt zich in de gevarenzone met Melanie die 0 contactpunten ontvangen heeft. Degene die naast Melanie plaats moet nemen in de gevarenzone, omdat ze net iets minder stemmen had dan de andere twee bewoners is.. Lise.'

Afbeelding
'De andere bewoners zullen nu stemmen. Zij beslissen wie van jullie op de rode stoel komt.

Ik begin bij Tammie. Wie zie jij liever op de rode stoel, Melanie of Lise?' 'Ik zie Melanie liever op de rode stoel.'

'Scarlet. Wie zie jij liever op de rode stoel, Melanie of Lise?' 'Lise.'

'Joe. Wie zie jij liever op de rode stoel, Melanie of Lise?' 'Lise.'

'Femke. Wie zie jij liever op de rode stoel, Melanie of Lise?' 'Ik heb Melanie gekozen.'

'Dat is een gelijke stand. Darren. Wie zie jij liever op de rode stoel, Melanie of Lise?' 'Lise, sorry.'

'Als jij, Lise, nog één stem tegen krijgt, moet jij plaats nemen op de rode stoel. Jayden. Wie zie jij liever op de rode stoel, Melanie of Lise?' 'Het spijt me, Lise, maar ik heb voor jou gekozen.'

'Lise, jij mag plaats nemen op de rode stoel als we hebben geluisterd naar de stem van Lilly.' 'Ik heb ook voor Lise gekozen, sorry meisje,' zei Lilly.

Afbeelding
Lise nam plaats op de rode stoel en perste er een zenuwachtig glimlachje uit. Misschien zou ze wel naar huis worden gestuurd, want veel mensen, zowel het publiek als haar medebewoners zouden misschien denken dat ze zich helemaal niet thuis voelt tussen deze mensen, maar ze vond het juist geweldig. Lise wou maar wat graag blijven! 'Lise, jouw medebewoners gaan nu beslissen of jij mag blijven of dat jij vanavond de villa nog moet verlaten. Jij zult de villa alleen moeten verlaten als alle bewoners besluiten jou naar huis te sturen. Melanie stemt natuurlijk niet mee, omdat zij ook in de gevarenzone zat.'

'Lilly. Mag Lise van jou blijven of moet ze vanavond nog vertrekken?' 'Van mij mag ze vertrekken. Ik vind je een leuke meid, maar er moet nu iemand vertrekken.'

'Jayden. Mag Lise van jou blijven of moet ze vanavond nog vertrekken?' 'Ik ken je nog niet heel goed, maar net als Lilly vind ik dat er iemand moet vertrekken. Dus ook ik stuur je naar huis. Sorry.'

'Darren. Mag Lise van jou blijven of moet ze vanavond nog vertrekken?' 'Ook ik moet aan het spel denken dus moet je naar huis stemmen.'

'Femke. Mag Lise van jou blijven of moet ze vanavond nog vertrekken?' 'Ik moet aan het spel denken. We zitten hier al weer twee maanden en zijn nog steeds met negen bewoners. Natuurlijk is dit te veel en ik ken je niet echt goed, want je trekt je vaak terug. Aan de andere kant ben je hier natuurlijk nog maar net en heb je je kans om ons beter te leren kennen nog niet echt gegrepen.' 'Inderdaad,' zei Darren die Femke bij viel, 'ik wil je heel graag beter leren kennen, maar ik weet de helft van de tijd niet eens waar je bent. Dat geeft natuurlijk niet, maar het is slecht voor je positie denk ik, zowel in het huis als voor het publiek.' 'Femke. Mag Lise van jou blijven of moet ze vanavond nog vertrekken?' herhaalde de Stem. 'Je mag blijven.'

'Gefeliciteerd, Lise. Je hoeft vanavond de villa niet te verlaten.' Er kwam een klein traantje in de ooghoek van Lise. Ze was enorm blij. 'We gaan ook nog even luisteren naar de stemmen van de overige bewoners. Joe. Had Lise van jou mogen blijven of moest ze vanavond de villa verlaten?' 'Ik had liever gezien dat je vanavond was vertrokken. Je past absoluut niet in deze groep en doet ook geen poging om er wel bij te horen, vandaar dat ik je liever in de limousine had zien stappen vanavond.'

'Scarlet. Had Lise van jou mogen blijven of moest ze vanavond de villa verlaten?' 'Ik vind je echt aardig, Lise, maar ook ik heb nog niet echt hoogte van je gekregen. Je hangt te veel aan Tammie, iedereen ziet je een beetje als het aanhangsel van Tammie en dat vind ik jammer. Voor jou, maar ook voor ons, ik had je namelijk echt graag beter leren kennen, maar ook ik had je weggestuurd.'

'Tot slot, Tammie.' 'Van mij mocht je blijven, luister maar niet naar de anderen, want ik wil graag dat je blijft.'
Afbeelding
Mira17
Podium hulp Podium hulp

Leuk hoor, maar wat mij betreft mogen de regels wel wat strenger worden. Misschien twee rode stoelen? Of dat je minstens drie mensen voor je moet winnen om te kunnen blijven? Dan zou het wel leuker worden.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
Mikese

Bedank voor de reacties!
@Mira17, de regels worden iets strenger over 2 weken, dan gaan we namelijk pas verder, maar er komen geen twee rode stoelen en het principe, je hoeft pas weg als iedereen je weg wil hebben, blijft, omdat dat nou eenmaal de Gouden Kooi is. Maar het wordt wel iets strenger!

Over 2 weken ben ik dus terug mensen! Iedereen die op vakantie gaat: Veel Plezier!
Afbeelding
Mikese

Zondag komt (hopelijk) de nieuwe poll online! Dan gaan we dus weer verder.
Hier wat aangepaste regels:
- Zodra er nog maar 5 bewoners over zijn wordt een bewoner niet meer vervangen, het maakt dan dus niet meer uit of iemand vrijwillig vertrekt of unaniem geëlimineerd wordt.
- Er zullen elke week 150 contactpunten verdeeld worden in plaats van 100.
- Ik twijfel nog of de 'speciale ronde' (de vervanger van de eliminatieronde als er 4 x niemand vertrekt) naar 3x moet.
- En natuurlijk voeg ik een paar extraatjes toe, ik ga proberen om dat elke week weer te doen. Ook ga ik zorgen dat een paar bewoners heimwee krijgen en de kandidaat hierachter kan zijn/haar bewoner natuurlijk redden door een telefoontje naar huis, een dagje er op uit of iets anders!

Ook komt er weer een nieuw project van mij aan, naast 'Het zoetzure leven van de familie Rosenberg' maar dat is pas ná de Gouden Kooi! Het wordt weer een realityserie met forumleden in de hoofdrol, gebaseerd op een ander programma! Maar eerst natuurlijk nog: DE GOUDEN KOOI! Terug vanaf zondag 7 augustus!
Afbeelding
Mikese

11.1 Anti-Tammie

Afbeelding
'Maar is het waar?' vroeg Joe. 'Nou euh..' begon Melanie. 'Ja,' zei Lilly vastberaden, 'wij willen Scarlet hier weg hebben, Joe.' 'Maar denk nou na, Lilly en Melanie,' zei Joe, 'jullie kunnen wel tegen Scarlet ingaan maar ik zal haar er wel in houden.' Lilly kreeg een chagerijnige blik op haar gezicht. 'Maar wacht eens..' zei Melanie opeens, 'we kunnen Scarlet dus aan onze kant hebben, Darren staat al aan onze kant en Femke en Jayden stemmen wel met jou mee, toch Lilly?' vroeg Melanie. Lilly knikte.

Afbeelding
Jayden en Femke hadden wel wat anders aan hun hoofd. Elkaar. Jayden had namelijk al meerdere keren aangegeven weg te willen, dus hoe lang Femke nog van hem kon genieten werd nog een verassing.

Afbeelding
Jayden was niet de enige die de villa verlaten wou. Lise baalde erg van haar tijd in de villa, de enige die ze kende was Tammie en ze zou Tammie teleur stellen als ze met de anderen om zou gaan. Er moest snel wat veranderen, want anders zou Lise niet lang meer willen blijven.

Afbeelding
'Met z'n allen hebben we Tammie of Lise er zo uit,' zei Joe. Melanie schudde haar hoofd. 'Dat kan toch niet, Tammie krijgt te veel stemmen van het publiek!' 'Maar als ze één keer niet genoeg stemmen van het publiek krijgt vliegt ze er uit,' zei Lilly. 'Als Lise haar niet redt..' zei Scarlet. 'Lise wil ook maar wat graag van Tammie af volgens mij,' antwoordde Lilly, 'we moeten aardig zijn tegen Lise vanaf nu en haar bij Tammie weghouden en Tammie de ergste periode van haar leven geven hier, ze vertrekt uit haarzelf wel..'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie