Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

575 berichten • Pagina 20 van 29

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Moederskind (10G) - HOOFDSTUK 8 ONLINE (10/7/11 @ 13:16)

Lang geleden dat ik het gevolgt heb, maar ben nu weer helemaal bij, this super leuk!

Ik wed dat Vanessa anorexia heeft ;x
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Hoi allemaal,

ik wil even iets kwijt. Ik zit thuis op dit moment in een hele slechte periode en ook met mezelf gaat het even niet goed; zit totaal in de knoop. Updates gaan moeizaam, het typen wilt totaal niet lukken.

Ook heb ik behoefte aan wat meer regelmaat. Vandaar dat er nu een vast schema komt wanneer ik een update plaats. Vanaf nu zal er elke donderdag en elke maandag een update komen, en als ik het een keer niet red (bijvoorbeeld maandag); komt de update gewoon op donderdag.

Bedankt voor het lezen (van dit en mijn dagboek natuurlijk) en voor jullie begrip,
Jimmy

PS; ik probeer vandaag een update online te zetten, maar ik ben er totaal niet bij met mijn hoofd, ik ga hier niet alles uitleggen, jullie moeten me maar geloven. Als het vandaag niet lukt komt de update maandag!
Afbeelding
Snooki
Mest analist Mest analist

Daar hoef je je toch helemaal geen zorgen om te maken, wij - als lezers van het dagboek - vinden het natuurlijk leuk als er een update is en je hoeft je echt niet verplicht te voelen omdat wij zo graag een update willen om met tegenzin een update te plaatsen. Neem de tijd, zet de dingetjes op orde en dan gaat het vast beter. :)
''Forever and Always''
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Moederskind (10G) - Mededeling pagina 39!!

Idd, helemaal een met Mara.

Neem nou maar eerst de tijd om wat 'rustiger' te worden, om alles op een rijtje te zetten. Die update komt heus wel een keertje, dat maakt niks uit, al zou het hartstikke lang duren.
Veel sterkte hé.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Alles wat ik wilde zeggen hebben anderen al gezegd. Het geeft echt niet als het wat langer duurt, voor mijn part een maand. (Zo sloom ben ik ook. :$)

Ga inderdaad eerst maar eens de tijd nemen voor je eigen leven. En rust maar gewoon lekker uit.
Afbeelding
I_mJimmy

Bedankt allemaal; de update komt maandag; de screenshots heb ik al alleen tekst wil niet bepaald lukken. Maar van het weekend heb ik genoeg tijd. Allemaal bedankt (L)! Wel een leuke medeling, de volgende update wordt generatie 3, ik ga me niet meer aan het 10-hoofdstukken plan houden, ik neem gewoon een verhaallijn, en kijk hoe lang deze duurt.

De 'stamhouder' van Generatie 3 is geworden: Vanessa Eliza de Bruijn!
(maar omdat veel mensen ook Annelore graag wilde zal ik haar veel laten zien in het dagboek (A))!
Afbeelding
I_mJimmy

Generatie 3 - Hoofdstuk 1

De klok tikt verder terwijl ik niet beweeg, tijd vergaat en de toekomst nadert, maar ik ben bang om op te groeien. Ik staar naar de televisie die nog niet werkt, sinds de verhuizing is er veel mis gegaan. Al het geld is op gemaakt door mijn hatelijke broer en omdat mijn ouders niet meer voor hun kind kunnen zorgen moest Annelore bij mij intrekken.

Afbeelding

Ik ijsbeer door de woonkamer heen en weer, ideeën om het huis mooier te maken komen boven, maar het geld is er gewoon nog niet. “Daar moet nog een plant komen, en daar een leuk tafeltje.”. Zuchtend ga ik zitten, morgen begint het echte leven, dan moet ik beginnen met werken.

Afbeelding

Een poosje denk ik na, alles op een rijtje zetten is lastig af en toe, maar wel het beste. Alles in het huis werkt amper, we hebben geen televisiekanalen, en de stroom werkt ook nog niet in de meeste kamers. De klok slaat zes uur, en ik sta op van mijn stoel om eten te gaan maken.

Afbeelding

In het donker pak ik alle spullen die ik nodig heb. Brood, boter en jam. Op de achtergrond hoor ik het geluid van Annelore, ze speelt met haar speelgoed, omdat er niks anders te doen is. “Arm meisje, wat moet dit een vreselijke ervaring zijn.”.

Afbeelding

In enkele minuten maak ik twee boterhammen. “Annelore, eten!” roep ik door het huis. Het getik van voetstappen galmt door elke kamer. Ik leg de overgebleven spullen weg en loop met de twee borden de woonkamer in. “Kijk eens.” zeg ik als ik het bord voor haar neus neer zet.

Afbeelding

Onder het genot van stilte eten we beide onze boterham op. “Morgen ben ik later thuis hè lieverd. Dat weet je?”. Ze knikt terwijl ze verder eet. Zonder het te laten merken eet ik slecht een hap van mijn boterham. Ook al heb ik honger, ik wil niet eten.

Afbeelding
“Hoezo dan?” vraagt ze, en propt nog een stuk brood in haar mond. “Nou, ik moet werken lieverd. Maar je hebt een sleutel, dus je kan naar binnen toch?”. Ik krijg geen antwoord, maar ga ervan uit dat het zo is.

Afbeelding

Nog voor ik de kans krijg het zelf te doen of iets te vragen staat Annelore met de borden in haar hand. Ze loopt de keuken in en wast ze af. Met open mond kijk ik toe hoe goed ze eigenlijk is opgevoed. “Heeft ma het toch bij iemand erin gekregen.” lach ik.

Afbeelding

“Nez? Mag ik in jouw bed slapen vannacht. Ik ben bang?” vraagt Annelore trillerig. Ik draai me om, kijk haar aan. De angst in haar ogen is echt te zien. “Waar ben je bang voor dan?” vraag ik, verwachtend dat ik geen reactie terug ga krijgen.

Afbeelding

“Nou, er zitten monsters onder mijn bed.”. Ik moet mijn best doen niet te lachen, wat hebben kinderen toch altijd met monsters.. “Echt, monsters!?” speel ik mee. Ze knikt bang. “Dat meen je niet?” ga ik er nog verder op in.

Afbeelding

Ze doet een paar passen, en als ze naast het bed staan begint begint ze weer. “Ja, daarom wil ik graag in jouw bed slapen!” roept ze, en wijst met haar vingers naar het bed. Ik kan niet anders dan toegeven, bovendien kan een nachtje vast geen kwaad.

Afbeelding

“Vooruit dan, alleen deze nacht. Dan jaag ik de monsters even weg zo!” lach ik. Zo snel als ze kan kruipt ze onder de wollen dekens. Haar kleine lichaam vormt een bal in bed en met lippen die op springen staan kijkt ze me aan. “Wat is er nog meer?” lach ik.

Afbeelding

“Een verhaaltje, Anthony las mij dat altijd voor.”. Bij het denken aan Anthony speelt de woede in mijn lichaam weer op. Anthony, die vieze klootzak, er zomaar vandoor gaan met al het geld dat er was. Zijn twee zusjes achter latend. “Tuurlijk.” zeg ik en probeer weer een lach op te zetten. Ik ga naast haar zitten, en pak het boek van onder het bed vandaan. “Er was eens..” begin ik.

Afbeelding

Die avond, als Annelore in slaap gevallen is, maak ik wat beslissingen in mijn leven. Ik ga geen kinderen nemen, niet vrijwillig in ieder geval. Mijn baan wordt mijn alles, ook al is deze wat gevaarlijk. Vanaf morgen begint een nieuw leven; mijn eerste werkdag bij Queenstown Police.

Afbeelding
Ja, het is zondag, dat klopt. Ik moet morgenochtend heel erg vroeg weg vandaar dat de update een dagje eerder online staat. Volgende up donderdag dus (A)! En wat vinden jullie :)?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie