5. Wakker worden
Door de ogen van Charlotte. Again

Het was snikheet buiten dat voelde ik. Waar was ik??.Ik wou me ogen openen maar hoe, straks was ik wel bij een engerd!! oke, OMG en ik raakte in paniek. ik besloot toch me ogen open te doen. Ik was toch nieuwschierig

Een bruine man kwam de kamer in. Ik vroeg hem waar ik was, hij antwoorde met 'Je bent in het ziekenhuis'. Hij zei verder niks pas op een moment zei hij ik ben zo gelukkig. Flashback

Deze foto is verboden voor de mensen
onder de 100 . Heb je dit plaatje toch gezien dan vertel ik het tegen je ouders en sinterklaas, zwarte piet, de kerstman, rudolf, de paashaas, en de restxD

ik had nu genoeg energie om op te staan. De dokter tilde alleen zijn arm op

Wat een slecht ziekenhuis

Toen ik net om de hoek was zag ik.... Whitney!! tum.tum...tum

Ik was vol zelfvertrouwen ik moest er wel heen, zei ik tegen mezelf

Ik ging tegenover haar zitten. Ze keek me niet eens aan, pff... dit word nog een lange nacht

Het zou wel fijn zijn als ze me aankeek

Ze begon te lachen. 'kom je me weer ondervragen?? ' vroeg ze. Ik schudde. Ik wist nu ook niks te zeggen, totdat er iets in me opkwawm

'En hoe is het met jou en .... Ryan?? ', vroeg ik. Ze keek me boos aan, 'wat is er iets mis??', vroeg ik weer'. Maar nogmaals leek ze pissig. 'Oke wat is er!! ', riep ik iedereen keek naar ons en begon over ons te praten.
Door de ogen van Emmy starr (tijdelijk)

' Hahahahahahahahahaha ', lachte ik. 'Jij bent Charlotte Van Huizen toch?? ik heb net gehoord dat je huis in de fik stond, door Whitney Doorn en Ryan Spaan toch? ' (sorry dat ik daar geen foto van had gemaakt

)
Einde oogscene

Charlotte.... Charlotte.... 'Eshter?? waar ben je?? ben jij dat??' Luister Charlotte je gaat me vinden dat weet ik maar.... Pas op!! voor gevaar. 'Eshter waarom heb je jongenshaar?', Antwoord: 'weet ik niet dit is jouwn fantasie'. 'Dus dit is, niet echt??'. 'Wat ik heb gezegd wel maar hoe ik eruit zie niet'

'Esther!! Nee blijf hier'. Maar ze verdween .Door een vreemd oranje rondje

. Ik weet 1 ding en dat is: dat ze geen tovennaar is

Ze wou me grijpen. 'Sunset Valley!!', riep ze en daarna verdween ze... Oke hoe doe je dat want ik wil het ook leren

' Esther!!', riep ik nog. maar het had geen nut en voor dat ik het wist ,was ik terug in de saaie wereld
Als jullie dit nu lezen dit stukje... Laat dan A.U.B een reactie achter dan weet ik dat jullie meer willen
En zeker de mensen met een account en die hier komen lezen maar geen reactie zetten