Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Laat je weleens een reactie achter?

Soms
1
14%
Nooit
1
14%
Nee
0
Geen stemmen
Altijd
3
43%
Ja
2
29%
Totaal aantal stemmen: 7

38 berichten • Pagina 2 van 2

Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Nobody can stop me now Update 3 online

4. Een ruzie om zwak van te worden

Door de ogen van Charlotte
Afbeelding
Ik had een geweldig idee. Om te gaan picknicken maar Whitney had het al snel verpest :S want ze wou pas gaan picknicken als haar vriendje ook mee mocht. Ik ga liever met de harigste aap trouwen dan met hem picknicken. Maar als zei dat wilt

Afbeelding
Nou ik kreeg niet echt veel aandacht want hun gingen meteen vrijen op een bankje. dus voor mij was het de SLECHSTE picknick ooit. maar dat vertel ik hun toch niet :fluit ik zat alles mee te kijken via de schommel ik weet niet waarom maar ik moest iets doen. Toch?

[img]http://i1130.photobuc%20ik%20kket.com/albums/m532/Rita-Buck/Screenshot-71-1.jpg[/img]
na nog een paar keer gekus en dat soort kleffe spul. Zei Ryan : ' ik ga. Ciao '. Whitney vroeg: 'waarnaartoe schat?? '. maar ze kon beter haar mond gehouden want toen begon dit

Afbeelding
'Je hoeft GODVERDOMME niet te weten waar ik allemaal naartoe ga'!!' riep Ryan. Withney zei rustig :
'maar...maar ' ze wist niks te zeggen. Arme Whitney dacht ik bij mezelf

Afbeelding
eenmaal thuis aangekomen en toen we net op het punt stonden om onze tanden te poetsen. 'Whitney?' zei ik rustig. 'Ja' zei ze vragend. 'Vind je het niet dat Ryan je als de goedkoopste tv behandeld'??' ik kreeg geen antwoord ze keek me boos aan

Afbeelding
'Ik heb jou toch niet gevraagd Charlotte hoe vind je dat Ryan me behandeld!! Je hoeft niet zo onschuldig te kijken jij TERING WIJF beetje met mijn zaken bemoeien hé !!'

Afbeelding
'Ja dat doe je ja!! mevrouw perfect kan niet uit andermans zaken blijven!! ik ben niet perfect. Luister ik heb nooit iets over jouwn vriendjes gesproken dus hoef je dat niet bij mij te doen!! gesnopen?? rot gewoon op! '

Afbeelding
'Weet je wat?? ik ga wel bij hem wonen!! daar is mevrouwtje perfect niet en dan kan ze zich niet meer bemoeien met mijn leven of met mijn zaken!! ik kan je laten lijden je zal pijn lijden!! '

Afbeelding
en ze liep weg zonder haar spullen zonder haar portemennee zonder haar paspoort. Het enige wat ze bij zich had was haar kleren die ze al aan had en haar boosheid en haar waardigheid

Afbeelding
Eenmaal aangekomen in Egypte aangekomen ben je bang voor de mummie 's voordat ik mensen kon ondervragen liep ik naar het avonturenbord. Ik voelde me misselijk wat was er met me?

Afbeelding
ik viel op de grond alles werd zwart ik was nog levend dat wist ik maar dood was ik niet. Er was helemaal niks maar toch voelde ik me zwak te zwak om nog te bewegen ik sloot me ogen en wachtte tot ik weer energie had om op te staan. Ik had alleen nog maar energie in me been maar ik had te vroeg gejuicht. Eenmaal zonder kracht was ik te zwak om nog iets te doen ik voelde een paar armen en verder voelde ik niks. Alleen de pijn overal deed het pijn echt overal ik voelde iets maar het was geen fijn gevoel. sterven zal ik niet bleef in me hoofd spoken totdat me gedachte ook ermee ophield

Wat vinden jullie?? het enige wat ik nog kan zeggen is ze.... ik zeg niks meer :twisted

Laatst gewijzigd door Rita op zo 15 mei 2011, 17:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Rita

Re: Nobody can stop me now Update 4 online

5. Wakker worden

Door de ogen van Charlotte. Again
Afbeelding
Het was snikheet buiten dat voelde ik. Waar was ik??.Ik wou me ogen openen maar hoe, straks was ik wel bij een engerd!! oke, OMG en ik raakte in paniek. ik besloot toch me ogen open te doen. Ik was toch nieuwschierig

Afbeelding
Een bruine man kwam de kamer in. Ik vroeg hem waar ik was, hij antwoorde met 'Je bent in het ziekenhuis'. Hij zei verder niks pas op een moment zei hij ik ben zo gelukkig. Flashback :swing

Afbeelding
Deze foto is verboden voor de mensen onder de 100 . Heb je dit plaatje toch gezien dan vertel ik het tegen je ouders en sinterklaas, zwarte piet, de kerstman, rudolf, de paashaas, en de restxD

Afbeelding
ik had nu genoeg energie om op te staan. De dokter tilde alleen zijn arm op :S Wat een slecht ziekenhuis :sleep

Afbeelding
Toen ik net om de hoek was zag ik.... Whitney!! tum.tum...tum xD Ik was vol zelfvertrouwen ik moest er wel heen, zei ik tegen mezelf

Afbeelding
Ik ging tegenover haar zitten. Ze keek me niet eens aan, pff... dit word nog een lange nacht :glare Het zou wel fijn zijn als ze me aankeek :angry

Afbeelding
Ze begon te lachen. 'kom je me weer ondervragen?? ' vroeg ze. Ik schudde. Ik wist nu ook niks te zeggen, totdat er iets in me opkwawm (A)

Afbeelding
'En hoe is het met jou en .... Ryan?? ', vroeg ik. Ze keek me boos aan, 'wat is er iets mis??', vroeg ik weer'. Maar nogmaals leek ze pissig. 'Oke wat is er!! ', riep ik iedereen keek naar ons en begon over ons te praten.

Door de ogen van Emmy starr (tijdelijk)
Afbeelding
' Hahahahahahahahahaha ', lachte ik. 'Jij bent Charlotte Van Huizen toch?? ik heb net gehoord dat je huis in de fik stond, door Whitney Doorn en Ryan Spaan toch? ' (sorry dat ik daar geen foto van had gemaakt :( )
Einde oogscene

Afbeelding
Charlotte.... Charlotte.... 'Eshter?? waar ben je?? ben jij dat??' Luister Charlotte je gaat me vinden dat weet ik maar.... Pas op!! voor gevaar. 'Eshter waarom heb je jongenshaar?', Antwoord: 'weet ik niet dit is jouwn fantasie'. 'Dus dit is, niet echt??'. 'Wat ik heb gezegd wel maar hoe ik eruit zie niet'

Afbeelding
'Esther!! Nee blijf hier'. Maar ze verdween .Door een vreemd oranje rondje :bored. Ik weet 1 ding en dat is: dat ze geen tovennaar is ;)

Afbeelding
Ze wou me grijpen. 'Sunset Valley!!', riep ze en daarna verdween ze... Oke hoe doe je dat want ik wil het ook leren :sweatdrop

Afbeelding
' Esther!!', riep ik nog. maar het had geen nut en voor dat ik het wist ,was ik terug in de saaie wereld :cry

Als jullie dit nu lezen dit stukje... Laat dan A.U.B een reactie achter dan weet ik dat jullie meer willen ;)En zeker de mensen met een account en die hier komen lezen maar geen reactie zetten (A)
Afbeelding
Rita

Re: Nobody can stop me now Update 5

Hey!... ik wou zondag een up plaatsen maar toen ging ik naar de dierentuin (A) ik heb alle dieren gezien :D behalve de beer :cursing en die krokendillen zijn nep me kennis had erop gespuugd om te kijken of ie echt was xD Dierenpark Emmen is het waard :thumbsup me kennis had ook soort zand stenen naar een baby pinguin gegooit :cry arme pinguin... En nu school (voor de meeste) weer is begonnen heb ik het weer druk :| maar ik heb deze week geen huiswerk :laugh maar nu zit ik vast aan 1 van de gemeenste jongen :scared heb medelijden met mij :cry :cry hij zit me steeds te beledigen en hij heeft ook een beetje vel los gemaakt :cry Why me??
Afbeelding
Rita

Re: Nobody can stop me now Update 5 online

6. Here i come Sunset Valley!!, Muizen??

Afbeelding
Daar stond ik dan, ik had een huisje gehuurd van Bo. 'daar ben ik dan... Sunset valley', zuchte ik..
ik wou dolgraag naar binnen dus liep ik naar binnen maar wat ik daar zag :bored

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
OMG!! ik gilde zo hard dat iedereen in heel Sunset Valley me kon horen.. 'Muizen!!! Muizen!! help!!', riep ik angstig... Maar toen ik rond keek zag ik dat er overal vuilnis lag :huh

Afbeelding
Voordat ik het wist trapt ik bijna in een hoopje afval... ik zag een muis en sprong zo op de salontafel. en schreeuwde weer zo hard ik kon :scared :scared :scared

Afbeelding
Ik rende me huis uit. Zo ver ik kon ik moest hulp halen, ik wist niet eens waar ik heen ging maar ik was te bang om terug te gaan. ik vond mezelf opeens dapper, dat ik van de salontafel was gesprongen en dwars door die muizen was gerend..

Afbeelding
Het was al donker geworden toen ik in het park arriveerde. Ik zag een man en rende naar hem toe en vertelde hem het hele verhaal, van wat er net was gebeurd. Hij zei: 'de muizen zijn al weg, Meid'.
Ik keek hem even raar aan :?

Afbeelding
Toen ik thuis was schrok ik me dood... Ze waren inderdaad weg, ik keek even rond, geen muis of vuilnis te zien!! hmmm.... ik heb hier maar 1 woord voor wierd. Het stonk wel maar toen rook ik het pas goed het kwam van mijn kleren...

Afbeelding
Toen ik uit bad kwam deed ik me kleren aan, en toen was ik eigenlijk blij dat ik in Sunset Valley ben.
Weg van iedereen die om me geeft, niemand die je tegen houd, niemand die me constant belt (euhh... toch wel). Misschien zou ik Eshter wel vinden maar misschien wel meer dan haar, misschien Thomas ook?

Foto 's van het huis

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Er staat wel een bed hoor maar je kunt hem niet van ver zien
Afbeelding

Jullie zijn mij nog 1 update verschuldigd dus ik ga straks super snel foto 's maken en uppen ;)
plaats een reactie please ,A.U.B (A)

Laatst gewijzigd door Rita op za 14 mei 2011, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Rita

Re: Nobody can stop me now Update 6 online!! update 7 straks

7. Tegenkomen

Afbeelding
Toen ik aan het wandelen was langs het strand. botste ik tegen een jogger aan ik liep nog een beetje verder hij deed hetzelfde we stopte met lopen/joggen tegelijk

Afbeelding
Ik stopte dus... en liep naar hem toe om sorry te zeggen

Afbeelding
'Euhh.... sorry', zei ik. 'Geeft niet hoor', zei hij lachend. Pas toen ik hem aankeek herkende ik hem al 'Thomas!!', riep ik blij en ik omhelsde hem

Afbeelding
het was al donker maar dat boeide ons niet.We zaten over alles en nog wat aan het praten .Het was erg gezellig, maar ik wou hem nu echt wat vragen want ik was wel nieuwschierig wat hij zou zeggen

Afbeelding
' Euhh Thomas, ik heb eigenlijk een vraagje', zei ik. 'Nou wat dan??', voeg hij
'Waarom ben je eigenlijk naar Sunset Valley verhuisd samen met Lucas??', vroeg ik en ik keek hem even aan totdat hij antwoorde

Afbeelding
'Nou, eigenlijk stuurde me ouders hierheen', zei hij met een teleurstellende stem. 'Waarom??', vroeg ik'. 'dat vertel ik je later wel'. Toen we naar zijn huis wouden lopen deed ik iets...

Afbeelding
ik kuste hem en hij stribbelde niet tegen. Ik wist niet waarom maar iets zei dat ik het goede deed ik voelde me bijzonder bij hem

Afbeelding
Toen we er waren. rolde een traan over me wang heen, hij zag het en wou me troosten
(zo gaan ze doen als ze ergens zorgen om maken

Afbeelding
'Hey, kop op. Meid wat is er?? kom dan gaan we naar Lucas dat doet je vast goed', zei Thomas met een troostende stem. Die woorden maakte me erg blij

Afbeelding
Toen we bij Lucas waren tilde ik hem op en begon hem meteen te knuffelen..' Mijn kleine Lucas', lachde ik. Thomas keek met een glimlach toe.

Afbeelding
We liepen naar het balkon. Lucas wou gaan slapen dus gaven we hem wat rust. Buiten gaf Thomas me een knuffel we wouden allebei niet meer loslaten totdat ik.... Schat ik ben thuis!!, hoorde ik liet hem snel los. Ik hoorde voetstappen op de trap, ik keek hem even onbegrijpelijk aan en daar stond ze in de deuropening me boos aan te kijken

Ik wou gister uppen, maar toen had ik een afscheidsfeestje en deed de pc op slaapstand en viel ik om 7 uur ofzo in slaap....

.P.S. : de leeftijden van de sims staan er nu ook en er zijn een paar sims bijgekomen
Afbeelding
Rita

Re: Nobody can stop me now Update 7 (mededeling)

Euhh... ik heb nu een klein probleempje :S Ik heb nu een virus op me pc de virus scanner zegt dat het onschadelijk is maar ik ben opeens super veel bestanden kwijt onder ande zit er ook sims bij :cry maak jullie maar geen zorgen want het was Sims Middeleeuwen ;) maar dat zogenaamde onschadelijke ding heb ik een melding over gehad... en het was opeens wel schadelijk :huh en nu zijn er 10 van mijn familie 's (op de sims) meegezogen zeg maar... ze hebben ook de familie Van huizen opgesnoept :scared Nogmaals maak je geen zorgen want dat was een proef fam de echte die ik hiervoor gebruik is veilig :D De virus zit er nog steeds op... Maar ik ben wel bang dat mijn sims worden opgegeten door die virus :scared :scared :scared Maar raak niet in PANIEK NIET IN PANIEK RAKEN!!! De virus is nu zwak dus hoef je niet bang te zijn voor het ergste ;)
Afbeelding
Rita

Re: Nobody can stop me now Update 7 (2 nieuwe mededelingen)

Mijn sims familie is verdoemt!! omdat eentje niet kan lezen dat die stads naam al in gebruik is :sneaky ik zei altijd met 1 klikje op de muis gaat er niks mis... Nou euhh.... domme ik

btw update 7 ging niet echt over het onderwerp... had er ff zin in om de romantiek er ook ff in te brengen vanplaats uren foto 's maken van mijn sims die zogenaamd heldhaftig bezig zijn

Bedank mijn zus voor het niet lezen :|
Afbeelding
Rita

Re: Nobody can stop me now Update 7 (2 nieuwe mededelingen)

Sorry mensen... Het spijt me dat ik stop maar ik heb geen inspiratie meer... ik zit al 3 weken ofzo niet achter de sims meer en dus heb ik niet meer echt een idee voor een volgende up :S Ik wil graag alle mensen die dit dagboek hebben gevolgd bedanken ;) Het is wel echt kl....
maar, jullie weten zelf als je een dagboek hebt dat inspiratie houden niet echt makkelijk is.

Als jullie willen kan ik het eind verklappen en hoe ik wou dat het afliep :|
Danku all :cry
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie