Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 11 van 89

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: De Gouden Kooi 2011

Wil je telkens gaan updaten als ik weg ben ofzo? :|
Maar wel gaaf :)

V Helaas, ik ga niet meer weg :twisted

Laatst gewijzigd door marlinde op zo 19 jun 2011, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Klopt, marlinde, dat is mijn nieuwe plan haha.
Zeg het even als je weer weg bent, dan up ik weer haha.

EDIT: Morgenvroeg een up en dan waarschijnlijk dinsdag al de eliminatie-up! Spanneeeeend, maar wel erg kort allemaal, hè? Ik zie nu pas dat het maar 2 dagen zijn om te stemmen. Straks word het weer gewoon 3 dagen voor het publiek om te stemmen, 1 voor de kandidaten, oke? :D
Niemand die Danique van een tweede keer op de rode stoel af wil helpen? En gaat publiekslieveling Scarlet, of moet ik zeggen ex-publiekslieveling, het tegen haar opnemen? :o
Afbeelding
Mikese

3.1 Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Afbeelding
'Ik wil ook niet meer gelijk in de aanval gaan, dat zou niet tactisch zijn. Stel dat ik straks weer op de rode stoel zit en jij niet mag stemmen, dan ga ik naar huis,' zei Danique. Lee mompelde wat. 'Lee, hoor je me?' 'Ja.' 'Wat zei ik dan?' vroeg Danique. 'We gaan gelijk in de aanval en je gaat naar huis,' zei ze afwezig. 'Nee, Lee, nee! We gaan niet in de aanval en ik ga niet naar huis!'

Afbeelding
'Kom, Jayden! Kom dansen!' riep Tammie enthousiast naar haar medebewoner. Jayden liep de kamer binnen en Tammie begon gelijk tegenover hem te dansen. 'Kom op, nou, dans eens mee, wees vrolijk!' 'Jij hebt makkelijk praten, Tammie, jij had niet bijna je koffers hoeven te pakken,' zei Jayden sip. 'Jaaaydeeeen, je weet toch wat Tammie altijd zegt? Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen!' Er verscheen direct een glimlach op Jaydens gezicht en hij kon het niet laten om lekker met Tammie mee te dansen.

Afbeelding
'Nee, het was geen goede zet, dat snap ik ook wel. Maar ergens had ik gehoopt dat als Lee besefte dat zij die bitch het huis uit had kunnen sturen ze iedereen een plezier deed,' zei Femke. 'Iedereen, behalve haarzelf,' zei Darren, 'Danique en Lee dekken elkaar, alleen het publiek kan ze scheiden.' 'Maar ik moet toegeven, Fem,' zei Lilly, 'je hebt wel lef. Als Danique tegen je is mag je wel bang zijn.' Femke zuchtte. 'Ze maakt me af, hè?'

Afbeelding
'Natuurlijk is het balen, maar wij staan sterker dan Lee en Danique,' zei Joe tegen Melanie. 'Wij?' vroeg Melanie. 'Nou ja, ik bedoel.. ik zou jou niet wegstemmen. Darren en Scarlet ook niet, dus ik hoop eigenlijk dat dat voor jou ook geldt en voor Darren misschien.' Melanie glimlachte. 'Wees niet bang, als het aan mij ligt blijven jij en Scarlet gewoon en ik denk eigenlijk ook niet dat Darren je weg zou stemmen. Wij zouden erg sterk staan met z'n vieren.' Joe lachte terug naar Melanie. Opeens hoorden ze dat er iemand achter hen kwam staan. Het was Scarlet. 'Joe, kan ik je alsjeblieft even spreken beneden,' vroeg ze met een brok in haar keel. 'Tuurlijk,' antwoordde Joe bezorgd.

Afbeelding
'Wat is er, Scarlet?' Scarlet keek naar beneden alsof ze niet durfde te zeggen wat haar dwars zat. 'Ik.. ik..' Scarlet zuchtte. 'Zeg het me, Scarlet, je kunt me vertrouwen.' 'Ik weet niet of ik wel wil blijven.' Joe had gedacht dat Scarlet hem misschien ging vertellen dat ze zich slecht voelde of het gesprek van hem en Melanie had gehoord en misschien toch niet bij Darren en Melanie aan wou sluiten, maar dit? Scarlet wou weg?
Afbeelding
Mikese

Wow, 19 stemmen al!
Ik up vanavond nog wel,maar niet over de eliminatie!
De bewoners vieren namelijk weer een feestje, dus daar gaat de up over! :)
Morgen komt wel de eliminatie-up, rond 18:00, als alle bewoners gestemd hebben waarschijnlijk eerder, maar ben zelf superdruk met m'n laatste schoolweken!
Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Yay! Maakt mijn hele dag weer goed. Niet dat Scarlet weg wil trouwens ;o

En respect Mike dat je én school bij kan houden én ook nog zo vaak kan uppen ;) we zullen geduld hebben hoor :D
Afbeelding
Refurb
Man met de buit Man met de buit

Leonie schreef:Yay! Maakt mijn hele dag weer goed. Niet dat Scarlet weg wil trouwens ;o
Haha, mijn dag ook.
Ik hoef nu nog maar een keer de boeken in te duiken en dan heb ik morgenmiddag vakantie :d
Afbeelding Afbeelding
Mikese

Danique zit sowieso bij de twee minst populaire met 0% van de stemmen. Er opent nu een poll die zal duren tot 20:00 waarbij je kunt stemmen op Lilly, Jayden, Scarlet of Darren! Degene die daar het slechtst uit komt kotm in de stemronde voor de 2 minst populaire. De kandidaten hebben vervolgens tot morgenavond 18:00 om te stemmen!

EDIT: Natuurlijk weer dikke problemen met de poll, hoop dat Nina het snel verhelpt, maar anders tel ik gewoon de stemmen bij elkaar op en laat ik de stemmen op de anderen natuurlijk buiten beschouwing.
Afbeelding
Leonie

Waarom snappen mensen nou niet dat het alleen om die vier gaat XD heeft er iemand op Lee gestemd :S Wel raar dat het de poll zo moeilijk doet :/

Ik ben benieuwd naar de feestjes up!

v Ik dacht al wat een muts :fluit Ja, maar nu hebben we wel met een paar idioten te maken die ook op Joe en Tammie stemmen :hamer

Laatst gewijzigd door Leonie op ma 20 jun 2011, 19:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Mikese

Nou dat kan ik je deels uitleggen. Ik stem namelijk zelf ook altijd, bijna elke keer op iemand anders. En ik heb gekozen voor 1 van de 4 kandidaten met de minste stemmen en daar staat ook een kruisje achter, maar de poll geeft ook aan dat ik op Lee heb gestemd. 2x dus, terwijl je maar 1x kan stemmen. Dus de poll is helemaal op hol geslagen! Ik post de feestjes up ook snel! (hoop ik!)
Afbeelding
Mikese

3.2 Party time

Afbeelding
Lilly legde haar boek weg en liep naar de eliminatiekamer. Niemand te zien. Waar zou iedereen toch zitten. Ze ging bij de trappen staan en riep: 'Jongens, ik vind dat het wel tijd voor een feestje is, hoor!'
Zo gezegd, zo gedaan. Binnen een half uur stond iedereen al in de disco..

Afbeelding
Tenminste.. bijna iedereen. Scarlet geen zin in een feestje. Ze miste thuis en voelde zich niet goed in de villa.

Afbeelding
'Ik.. ik.. weet niet of ik wel wil blijven.'

Afbeelding
Lilly vond dat het haar taak was de drankjes te maken. Ze had al eerder in de horeca gewerkt en wist wel een paar lekkere drankjes te maken. Waar ze ook niet slecht in was was flirten. 'Heb ik jou hier vaker gezien?' grapte ze tegen Joe. Joe lachte. 'Lekker drankje heb je gemaakt, hoe noem je hem?' 'Het heet tijgermix, alleen voor lekkere mannen,' zei ze en ze knipoogde naar Joe.

Afbeelding
Femke was lekker aan het dansen tot Jayden voor haar kwam staan. 'Hee Femke, weer net als die eerste nacht dat we hier waren, weet je nog?' zei hij. 'Ik weet het,' zei ze en wou zich omdraaien naar Darren. 'Ik.. ik heb het gevoel dat je me ontwijkt, Femke,' zei hij toen. 'Klopt,' antwoordde ze en draaide zich naar Darren om met hem te dansen.

Afbeelding
'Jayden, toch,' zei Danique die op Jayden afstapte. 'Je pakt het helemaal verkeerd aan.' 'Waar bemoei jij je mee, Danique?' snauwde hij naar haar. 'Nou, ik wil je alleen maar helpen, hoor,' antwoordde ze. 'Nee, Danique, jij wil dat ik me bij jou aansluit.' Nog voordat Danique dat kon ontkrachten liep Jayden de disco al uit.
Afbeelding
Leonie

Oké, nu doet de poll helemaal vreemd. Ik stem op iemand en daarmee stem ik gelijk op 2 mensen.

De stemmen kloppen dus voor geen meter... MAAR LEUKE UP! :3
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Leuke update! :)

En van die poll klopt niet echt veel volgens mij..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Leuk :) Ik snap nog steeds niks van die poll, maar
ik denk dat als ie het weer doet ik op iemand anders ga stemmen ^^
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie