Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 8 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

Ja er komen nog wel 1 à 2 updates. Ik heb vandaag weer wat foto's gemaakt, dus ik denk dat er morgen een update komt en ik sluit vrijdagmiddag om 5 uur de poll! Ik hoop dat de kandidaten dan zo snel mogelijk stemmen zodat ik vrijdagavond/nacht ook nog de elimnitie-update kan maken en de eerste kandidaat het huis misschien al verlaten zal!
Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Dat maaaaag niet :( Ze mogen nog niet weg. Mogen we niet een paar extra updates? Sor, ik doe stom. Jij denkt vast, komt ze weer aan hoor :')

Ik vroeg me eigenlijk af of dat die stukjes waar de kandidaten samen zitten etc. of dat vanzelf is gegaan of dat je ze daar bij hebt geholpen :P (in groepjes, niet de eliminatie etc.) Dus zoals bij dat kampvuur enzo.
Afbeelding
Mikese

Leonie schreef:Dat maaaaag niet :( Ze mogen nog niet weg. Mogen we niet een paar extra updates? Sor, ik doe stom. Jij denkt vast, komt ze weer aan hoor :')

Ik vroeg me eigenlijk af of dat die stukjes waar de kandidaten samen zitten etc. of dat vanzelf is gegaan of dat je ze daar bij hebt geholpen :P (in groepjes, niet de eliminatie etc.) Dus zoals bij dat kampvuur enzo.
Nee ik help ze nu telkens wel een beetje. Maar ik laat ze ook veel vrij rondlopen, Lee en Danique zoeken elkaar steeds wel uit zichzelf op.
Afbeelding
Mikese

2.2 Samen staan we sterk

Afbeelding
Darren wreef in zijn ogen en gooide de deken van zich af terwijl Melanie plaats nam in de stoel tegenover zijn bed. 'Lekker geslapen?' vroeg ze. 'Heerlijk, dit is echt een topkamer,' antwoordde hij. Melanie mompelde wat, zij baalde natuurlijk dat ze haar slaapkamer met acht anderen moest delen terwijl haar enige maatje boven een kamer voor zichzelf had.

Afbeelding
Darren stond op en liep naar de spiegel. Hij prutste wat met z'n haar en wenkte Melanie toen. 'Wie denk jij dat het publiek de minste stemmen zal geven?' vroeg Melanie. 'Ik denk dat wij niet veel stemmen zullen krijgen eerlijk gezegd. Volgens mij zijn wij niet zo interessant voor het publiek.' Melanie leek geschrokken van wat Darren zei. 'Je.. je denkt dat wij de minste stemmen zullen krijgen?' 'Ik zeg dat we een grote kans maken, natuurlijk hoop ik dat we beiden mogen blijven..' 'Ok,' zei Melanie, 'maar stel dat wij niet de minste stemmen krijgen, wie van de andere acht stemmen we dan weg? We moeten wel een soort plan opstellen, toch?' Darren knikte. 'Persoonlijk zou ik kiezen voor Danique of Jayden,' antwoordde hij. 'Tammie is wel leuk..' zei Melanie. 'Inderdaad, en Femke mag van mij ook blijven.'

Afbeelding
'Ssst,' siste Danique naar Lee en Femke waar ze net haar plannen mee aan het bespreken was. 'Morgen,' zei Lilly die langskwam. Alledrie mompelden ze wat. 'Zeg.. wat is hier aan de hand?' vroeg Lilly die merkte dat er iets voor haar verborgen werd gehouden. 'Niets, laat ons alleen,' antwoordde Danique nors.

Afbeelding
'Dus we moeten van Lilly af?' vroeg Scarlet aan Joe. 'Dat lijkt me het beste,' antwoordde hij slaperig. 'Waarom, Joe?' 'Ze.. ik vind haar gewoon niet leuk en volgens mij had ze verwacht dat ik haar de masterbedroom had gegund, ze stemde ook op mij, weet je nog?'

Afbeelding
'Er zijn teams in het huis en wij worden er buiten gehouden, Jayden,' zei Lilly tegen Jayden. 'Dat valt hartstikke mee, iedereen doet nog gewoon zijn eigen ding. We zijn nog helemaal niet op het punt van verbonden en geheime afspraken.' 'Oh nee?' snauwde Lilly hem toe, 'jij denkt dat iedereen het gezellig over thuis, de carrière en alle leuke dingen in het leven heeft? Think twice!'
Afbeelding
Mikese

Even de verbonden die er tot nu toe zijn om het voor jullie makkelijker te maken.

Danique
Lee
Femke

Joe
Scarlet

Darren
Melanie

Jayden ?

Lilly ?

Tammie ?
Afbeelding
Leonie

Yay! Snode plannen zijn er zeker al. Ah, die twee zijn echt cute. En Danique vind ik eng hoor, daar zou ik niet graag mee in een kamer zijn. Lily doet ook wel beetje dreigend. Leuk dat je zo speelt met de mening van de lezers!
Afbeelding
Nona

^Welke twee bedoel je? haha ik vind Darren en Melanie wel cute samen. Ik denk dat het wel een beetje duidelijk is wie de kansmakers zijn om naar huis te gaan?
Wel leuke update hoor! ;3
Afbeelding
DIRECTIONER.
Mikese

Haha ik ben zelf ook supernieuwgierig hoe de eerste eliminatieronde gaat verlopen.
Oja en morgen plaats ik weer een kleine up, maar deze is zeeeer interessant en heeft erg veel invloed op het verloop van het spel!
Afbeelding
Mikese

2.3 Dilemma's, dilemma's

Afbeelding
Jayden hoorde iemand kloppen en keek achterom. Er stond niemand voor de deur. Hij richtte zijn ogen weer op de tv en hoorde weer kloppen, toen pas hij zag Tammie in haar felle kleuren voor het raam staan. Ze wenkte hem naar buiten.

Afbeelding
'Wat is er, Tammie?' vroeg Jayden aan Tammie. 'We zitten in de problemen, iedereen is al teams aan het vormen volgens mij!' 'Lilly zei ook al zoiets, maar ik weet zeker dat het meevalt.' 'Dat het meevalt?' zei Tammie tegen Jayden, 'ik zal je iets duidelijk maken. Danique, Lee en Femke zijn een team, Melissa en Darren stemmen elkaar niet weg en hetzelfde geldt voor Scarlet en Joe! En wie vliegt er dan het eerst uit?' Jayden twijfelde. 'Euh.. Lilly?' 'Tuurlijk niet, sukkel, Lilly is de lekkere stoot van het programma, iedereen stemt op haar! Dus dan.. BATS BOEM KNAL, vliegt één van ons eruit!' Jayden schrok van Tammie's theorie. 'Maar geen zorgen, als wij ook een team worden, blijven we in de villa!'

Afbeelding
'Hoe bevalt de masterbedroom, Darren?' vroeg Joe aan Darren. 'Geweldig, nog bedankt voor je stem,' antwoordde Darren. 'Geen dank, maar zorg nou wel dat je ook in het spel blijft deze week, he?' lachtte Joe. Met z'n vieren kletsten ze nog een hele tijd in de jacuzzi.

Afbeelding
'Goeienavond, Jayden,' zei Lilly die ineens voor het bed van Jayden stond, 'heb je nog nagedacht over wat ik zei?'

Afbeelding
'We moeten ook een plan B hebben Joe, want als wij allebei de minste stemmen hebben komt één van ons op de stoel en mag de ander niet stemmen en zijn wel alsnog uit het spel!' zei Scarlet. 'Dus.. wat is het plan?' vroeg Joe nieuwsgierig. 'Darren en Melanie zullen ook niet op elkaar stemmen, dus wij moeten met z'n vieren bij elkaar komen!'

Afbeelding
'Dump die freak, Jayden, wij staan samen sterker.'
Afbeelding
Mikese

Ja toen ik in vrije wil speelde hebben ze allemaal al een soort vriendschappen opgebouwd, maar wie weet wat er allemaal nog gebeuren gaat..
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie