2.3 Dilemma's, dilemma's

Jayden hoorde iemand kloppen en keek achterom. Er stond niemand voor de deur. Hij richtte zijn ogen weer op de tv en hoorde weer kloppen, toen pas hij zag Tammie in haar felle kleuren voor het raam staan. Ze wenkte hem naar buiten.

'Wat is er, Tammie?' vroeg Jayden aan Tammie. 'We zitten in de problemen, iedereen is al teams aan het vormen volgens mij!' 'Lilly zei ook al zoiets, maar ik weet zeker dat het meevalt.' 'Dat het meevalt?' zei Tammie tegen Jayden, 'ik zal je iets duidelijk maken. Danique, Lee en Femke zijn een team, Melissa en Darren stemmen elkaar niet weg en hetzelfde geldt voor Scarlet en Joe! En wie vliegt er dan het eerst uit?' Jayden twijfelde. 'Euh.. Lilly?' 'Tuurlijk niet, sukkel, Lilly is de lekkere stoot van het programma, iedereen stemt op haar! Dus dan.. BATS BOEM KNAL, vliegt één van ons eruit!' Jayden schrok van Tammie's theorie. 'Maar geen zorgen, als wij ook een team worden, blijven we in de villa!'

'Hoe bevalt de masterbedroom, Darren?' vroeg Joe aan Darren. 'Geweldig, nog bedankt voor je stem,' antwoordde Darren. 'Geen dank, maar zorg nou wel dat je ook in het spel blijft deze week, he?' lachtte Joe. Met z'n vieren kletsten ze nog een hele tijd in de jacuzzi.

'Goeienavond, Jayden,' zei Lilly die ineens voor het bed van Jayden stond, 'heb je nog nagedacht over wat ik zei?'

'We moeten ook een plan B hebben Joe, want als wij allebei de minste stemmen hebben komt één van ons op de stoel en mag de ander niet stemmen en zijn wel alsnog uit het spel!' zei Scarlet. 'Dus.. wat is het plan?' vroeg Joe nieuwsgierig. 'Darren en Melanie zullen ook niet op elkaar stemmen, dus wij moeten met z'n vieren bij elkaar komen!'

'Dump die freak, Jayden, wij staan samen sterker.'