Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 71 van 153

Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Wat wil je kwijt?

Ik ga ook vanmiddag naar de stad, moet nieuwe Sims ambities hebben xD Vriend van me heeft mijnes kwijt gemaakt, dus nu mag ik op zijn kosten een nieuwe kopen xD En stiekem misschien wel kijken voor levensweg.. en kleren (niet dat ik nog meer kleren mag hebben, mn kast kan niet meer dicht )
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

MelissaRoos schreef:Ik hou zoveel van mijn moeder he :wub

Ik had een krul/stijltang gekocht waarmee je je haar in 5 verschillende stijlen kan doen, dus verschillende krullen, slag en gewoon stijl :wub En ik zat uit te rekenen hoeveel ik nu nog heb en hoeveel ik nog kan uitgeven (lees: voor levensweg) zegt mijn moeder: Weet je wat, als die krul/stijltang voor het hele gezin is hoef je hem niet te betalen :wub Dus nu hoef ik hem niet te betalen want hij was iets van 38 euro ofzo :wub En nu kan mijn zus hem ook gebruiken en mijn moeder ook, en het is echt een goede krul/stijltang want ik heb het eergisteren gekruld en er zitten nog steeds veel krullen in en mijn haar is heel zwaar en normaal zakken ze er gelijk uit.. Maar nu dus niet :wub
Welke? Ik moet m dan ook hebben :woot

Omg, ik heb vannacht dus 13 uur geslapen :sweatdrop Ben vanochtend (of eigenlijk vanmiddag :sweatdrop) om 12.10 wakker geworden, omdat me broertje terugkwam van een wedstrijd :o (nieuw persoonlijk record uitslapen ;3)
suspicious:3
Mest analist Mest analist

.. Nou net even naar lidle geweest voor sportschoenen.. ze hadden ze daar XD en daarna nog ff een kort broekje gekocht bij de scapino,, en toen wou ik naar de bieb, ging ie net sluiten. :glare maar ik hoefde alleen maar een boek in te leveren, dus dat zou zo'n iemand daar doen voor mij ..

vanmiddag waarschijnlijk naar een ander dorpje.. om daar wat te kijken...
en dan moet ik niet vergeten om M&N te leren.. :|
Afbeelding
Lisa is de naam
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Hikari-desu schreef:
MelissaRoos schreef:Ik hou zoveel van mijn moeder he :wub

Ik had een krul/stijltang gekocht waarmee je je haar in 5 verschillende stijlen kan doen, dus verschillende krullen, slag en gewoon stijl :wub En ik zat uit te rekenen hoeveel ik nu nog heb en hoeveel ik nog kan uitgeven (lees: voor levensweg) zegt mijn moeder: Weet je wat, als die krul/stijltang voor het hele gezin is hoef je hem niet te betalen :wub Dus nu hoef ik hem niet te betalen want hij was iets van 38 euro ofzo :wub En nu kan mijn zus hem ook gebruiken en mijn moeder ook, en het is echt een goede krul/stijltang want ik heb het eergisteren gekruld en er zitten nog steeds veel krullen in en mijn haar is heel zwaar en normaal zakken ze er gelijk uit.. Maar nu dus niet :wub
Welke? Ik moet m dan ook hebben :woot

Omg, ik heb vannacht dus 13 uur geslapen :sweatdrop Ben vanochtend (of eigenlijk vanmiddag :sweatdrop) om 12.10 wakker geworden, omdat me broertje terugkwam van een wedstrijd :o (nieuw persoonlijk record uitslapen ;3)
Deze, op wehkamp: http://www.wehkamp.nl/mooi-gezond/verzo ... KW1=143485
Hij is zelf maar iets van 33 euro, maar de verzendkosten zijn 38 euro. Wehkamp is zo fijn met bestellen want je kan zelf de bezorgdag kiezen :wub

Daarnet naar de zomermarkt gegaan, wat was het kouuuuuud. En er waren van die danseressen en mannen met die trommels en die meisjes waren aan het dansen. Maar die hadden echt maar iets van een soort bikinibroekje en topje, maar dan wel met allemaal versiersels eraan maar dat zag er koud uit! Anyway, het was wel leuk alleen ik voelde me niet lekker. Ben de hele week al ziek, heel moe, duizelig, misselijk enz. Moet vandaag bloedprikken. :cry
Love your life
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Levensweg besteld, moet volgende week binnen komen ;D

Vanavond een verjaardag, nu genieten van het weekend ;d
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

nu aan het skypen met Roos en Jos haha :lol

maar dat ***ding neemt niet op qq
jos chagrijnig qq

V neeeh qq allebei niet waar qq

Laatst gewijzigd door maike0090 op za 28 mei 2011, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
o0simsfreak0o

VICTORIE!
Achievement Unlocked: ಠ_ಠ

weer heerlijk mijn armen opengekrabt! echt een aanbeveling :)

ja eeh, niet dus na het douchen had ik ook onwijs veel jeuk op mijn nek, dacht dat ik het zou openkrabben
mijn nagels zijn dan wel niet zo lang maar ze zijn wel onwijs scherp en hard
het is echt vervelend ik kan soms niet eens normaal douchen zonder dat het pijn doet(en ik douche al om te dag)
naja het zit blijkbaar in de familie o;
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Jozz

FIJN
blijkbaar is mijn xbox dus ineens uit het niets naar de kloten :angry :angry :cursing :cursing

Ik heb hem een maand niet aangeraakt, en nu is het ineens BAM dood!

echt joh :mad aah F***

sorry hoor

--
EDIT
even een opmerking erbij. Dit hoorde ik dus net van mijn broer, ik kom nu pas de woonkamer weer ff in (jaa ik moet gaan slapen xD) en ik zet dat ding aan en hij werkt gewoon. hmm
morgen toch nog ff testen dan :S

Laatst gewijzigd door Jozz op zo 29 mei 2011, 04:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Jozz schreef:aah shit snaar gebroken van mijn gitaar :sweatdrop
hehe
Dat had ik een paar weken geleden. Had ik toevallig net de strakste snaar...auw. :(
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Wow, ík ben nú al op, in het weekend :o
Heel knap.
Maak me zorgen over de kittens. 's Nachts krijste blijkbaar
de moeder, en nu zie ik geen enkele kat :S
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Zo, ik heb net weer alle Store-spullen geïnstalleerd. Kan ik eindelijk weer gaan spelen! En ik was ook nog vergeten om Na Middernacht te registreren xD
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten