maar heb geen zin om de hele tijd te lopen

nahh ik loop dan toch liever

3048 berichten • Pagina 71 van 153
Welke? Ik moet m dan ook hebbenMelissaRoos schreef:Ik hou zoveel van mijn moeder he
Ik had een krul/stijltang gekocht waarmee je je haar in 5 verschillende stijlen kan doen, dus verschillende krullen, slag en gewoon stijlEn ik zat uit te rekenen hoeveel ik nu nog heb en hoeveel ik nog kan uitgeven (lees: voor levensweg) zegt mijn moeder: Weet je wat, als die krul/stijltang voor het hele gezin is hoef je hem niet te betalen
Dus nu hoef ik hem niet te betalen want hij was iets van 38 euro ofzo
En nu kan mijn zus hem ook gebruiken en mijn moeder ook, en het is echt een goede krul/stijltang want ik heb het eergisteren gekruld en er zitten nog steeds veel krullen in en mijn haar is heel zwaar en normaal zakken ze er gelijk uit.. Maar nu dus niet
Deze, op wehkamp: http://www.wehkamp.nl/mooi-gezond/verzo ... KW1=143485Hikari-desu schreef:Welke? Ik moet m dan ook hebbenMelissaRoos schreef:Ik hou zoveel van mijn moeder he
Ik had een krul/stijltang gekocht waarmee je je haar in 5 verschillende stijlen kan doen, dus verschillende krullen, slag en gewoon stijlEn ik zat uit te rekenen hoeveel ik nu nog heb en hoeveel ik nog kan uitgeven (lees: voor levensweg) zegt mijn moeder: Weet je wat, als die krul/stijltang voor het hele gezin is hoef je hem niet te betalen
Dus nu hoef ik hem niet te betalen want hij was iets van 38 euro ofzo
En nu kan mijn zus hem ook gebruiken en mijn moeder ook, en het is echt een goede krul/stijltang want ik heb het eergisteren gekruld en er zitten nog steeds veel krullen in en mijn haar is heel zwaar en normaal zakken ze er gelijk uit.. Maar nu dus niet
![]()
Omg, ik heb vannacht dus 13 uur geslapenBen vanochtend (of eigenlijk vanmiddag
) om 12.10 wakker geworden, omdat me broertje terugkwam van een wedstrijd
(nieuw persoonlijk record uitslapen ;3)
Laatst gewijzigd door Jozz op za 28 mei 2011, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door maike0090 op za 28 mei 2011, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Laatst gewijzigd door Jozz op zo 29 mei 2011, 04:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat had ik een paar weken geleden. Had ik toevallig net de strakste snaar...auw.Jozz schreef:aah shit snaar gebroken van mijn gitaar
hehe