Mijn vriend is ieder jaar weer een beetje respectloos over de herdenking, van 4 mei. Hij vind het hypocriet, de gedachten die er achter ligt: De doden herdenken en het nooit meer laten gebeuren... Terwijl aan de andere kant van de wereld weldegelijk oorlog is. Kan het niet van hem uitstaan, maar goed. Respectloos heet zo iets, mijn opa en oma hebben denk ik nog wel gevochten in de oorlog.. Maar jammer genoeg kan ik daar geen verhalen van terug horen, van hun kant. Ze zijn al bijna 20 jaar overleden. Helaas.
Maar goed,
Morgen bevrijdings dag! Wat gaat iedereen doen!? (wel meer posten dan alleen je antwoord ) Ik ga denk ik gewoon even wat dingetjes regelen voor het huisje.. En de rest van de dag chillen!
Vandaag had ik een 'date' met Steven <3
Was echt mega awesome, ik bespaar jullie de details, want dan komt hier een heel verhaal te staan
We zijn naar de film 'Just go with it' geweest, die best leuk was :') alleen te vroeg afgelopen. (hea Steven )
Daarna naar de mac geweest, daarna nog beetje gewandeld enzoo
Daarna teruggebracht naar station :c
Dit was een topdag! <3
hmmm
ik ga vannacht maar eens lekker wat enge stukjes uit Amnesia spelen
waarom?
omdat het kan
---
EDIT *3:15*
okee ik zit met iets: Is het nu kei laat... of kei vroeg? want ik snap er zelf ook niks van.... damn.. ben een beetje in een vage bui
hmm zo even haar wassen (want ik ga niet met die gel in mijn haar slapen want dat is echt *** )
tandenpoetsennn (en morgen naar de tandarts trouwens.... jeeej...) en dan ga ik gewoon weer op internet denk ik... ik heb geen zin om te slapen dus doe ik het niet
Oh ooh en voor ik het vergeet, eerst wat eten zoeken!!
Gisteren was geweldig met marina.
en
IK HAAT DE NS
laten ze mij (en alle anderen die naar lelystad moesten) van 22:10 tot 22:36 in de kou staan omdat de trein niet meer verder reed . Het was koud en iedereen wou naar huis.
Gelukkig kwam er toch nog een trein aan en konden we allemaal weer naar huis
@Steven: Wees blij dat je bij de NS nog een volgende trein krijgt! En wacht maar eens tot je een maandje met Syntus moet gaan rijden! Syntus komt of: Niet op tijd, 20+- vertraging, of ze komen gewoon niet opdagen en mag je met de bus ! <- dat laatste gebeurt ongv 5x per maand! Wieeehh
Urghh vandaag schoonmaak middelen kopen. <- haat. Ik weet al weer wie er schoon kan gaan maken!
Mijn lip doet pijn
zondag kwam ik er met een chipje ( ) langs en er zat een snee.
eergisteren at ik bolognese chips en dat kwam in die snee.
dat doet pijn
V bereid je voor!!!!
Laatst gewijzigd door pipapanda13 op do 05 mei 2011, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een radio gemaakt op www.habboroxx.tk . Hij heet HabboKnaagkoekje.
Verder heb ik nog maar 3 dagen meivakantie en dan op school sexuele voorlichting ;s
Hahaa, ik zit nu op een boot in friesland x'D
En er gebeuren teveel lachwekkende dingen
Zoals een vriendin van mij die spaghetti gingen koken, op zich al een zwaar drama. Maar ja, toen liet ik de spatel vallen en ging de tomatensaus over mij vrij licht rozige shirt. Ik meteen naar mn moeder rennen - ja, de boot is groot genoeg om erin te rennen - toen mn vriendin plotseling riep; "MANOON! DE SPATEL STAAT IN DE FIK!" Bleek dus dat hij in het vuur was gevallen, en nu ehbben we een zwarte spatel. Tja..
Verder hebben we een klein bootje met een motortje achter de grotere boot aan hangen, maar de motor is niet bepaald geweldig. Hij is al een aantal keren gestopt met zn baan vervullen. De eerste keer was compleet onze schuld, we hadden perongeluk het touw uit het bootje hangen, en die kwam in de motor. De 2e keer was ik er niet bij, toen werden mn zusje en een vriendin van haar gered door 2 jongens in een ander bootje, die er volgens mn zusje neit echt redder-achtig uit zagen. En de keer erna was ik er ook niet in, toen was mn zusje vergeten het benzine knopje goed te doen, en toen renden mijn vriendin en ik ernaartoe, maar op dat moment werden ze net gered door een jongen die er wél redder-achtig uit zag Tja.
En, de grootste grap...
We - mijn moeder en ik - zaten gewoon rustig buiten op het dek, toen er opeens een eend op de reling kwam zitten. Wij lachen, en onze buurvrouwen op een andere boot ook, toen de eend vanaf de reling op het dek sprong. NOg harder lachen, natuurlijk. Maarrr.. Toen vloog de eend naar binnen! Vanaf dat moment lagen mijn moeder, ik en onze buurvrouwen echt dubbel, maar mn moeder werd al snel redelijk bezorgd om de breekbare spullen. Dusja. De eend had een plekje gevonden in de keuken, en poepte alles onder. Dus mn moeder opende de ramen - de eend vloog er tegenaan - en daarna kwam de buurvrouw, die niet bang was voor de eend, en joeg hem weg. Precies op dat moment kwam mn vader eraan.. Stel je voor, je loopt nietsvermoedend naar je gehuurde boot, en dan vliegt opeens een eend de boot uit.. tja...
S.O.S S.O.S! Tegenligger!!!
Overleefd.
Terug van een paar dagen Venetië. Was echt super!
Nu denk ik ff simmen, maar ben kapot, dus hopelijk val ikniet in slaap. &morgen moet ik naar een bruiloft. --'