Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 40 van 153

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: Wat wil je kwijt?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH :scared !

Ubuntu Unity wilt het niet doen :( Ik zie geen icoontjes. Ben hard toe aan een nieuwe PC :P Nog 3 maanden XD
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Mijn vriend is ieder jaar weer een beetje respectloos over de herdenking, van 4 mei. Hij vind het hypocriet, de gedachten die er achter ligt: De doden herdenken en het nooit meer laten gebeuren... Terwijl aan de andere kant van de wereld weldegelijk oorlog is. Kan het niet van hem uitstaan, maar goed. Respectloos heet zo iets, mijn opa en oma hebben denk ik nog wel gevochten in de oorlog.. Maar jammer genoeg kan ik daar geen verhalen van terug horen, van hun kant. Ze zijn al bijna 20 jaar overleden. Helaas.

Maar goed,

Morgen bevrijdings dag! Wat gaat iedereen doen!? (wel meer posten dan alleen je antwoord XD) Ik ga denk ik gewoon even wat dingetjes regelen voor het huisje.. En de rest van de dag chillen! :P
Marinaatjuh
Mest analist Mest analist

Vandaag had ik een 'date' met Steven <3
Was echt mega awesome, ik bespaar jullie de details, want dan komt hier een heel verhaal te staan xd
We zijn naar de film 'Just go with it' geweest, die best leuk was :') alleen te vroeg afgelopen. (hea Steven :P)
Daarna naar de mac geweest, daarna nog beetje gewandeld enzoo :fluit
Daarna teruggebracht naar station :c
Dit was een topdag! <3
AfbeeldingAfbeelding
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

hmmm
ik ga vannacht maar eens lekker wat enge stukjes uit Amnesia spelen :)
waarom?
omdat het kan :laugh

---

EDIT *3:15*
okee ik zit met iets: Is het nu kei laat... of kei vroeg? want ik snap er zelf ook niks van.... damn.. ben een beetje in een vage bui :D

hmm zo even haar wassen (want ik ga niet met die gel in mijn haar slapen want dat is echt *** xD)
tandenpoetsennn (en morgen naar de tandarts trouwens.... jeeej...) en dan ga ik gewoon weer op internet denk ik... ik heb geen zin om te slapen dus doe ik het niet :laugh

Oh ooh en voor ik het vergeet, eerst wat eten zoeken!! :scared
Steven

Gisteren was geweldig met marina.
en
IK HAAT DE NS
laten ze mij (en alle anderen die naar lelystad moesten) van 22:10 tot 22:36 in de kou staan omdat de trein niet meer verder reed :S. Het was koud en iedereen wou naar huis.
Gelukkig kwam er toch nog een trein aan en konden we allemaal weer naar huis
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

@ Jimmy: Heel erg veel plezier!

Vandaag (weer) naar de stad, nog wat dingen kopen en een ijsje halen ^^ Verder heb ik gister nog veel gesimst dus kan ik weer wat gaan updaten :)

En dan is de vakantie weer bijna voorbij... Oja, zondag moederdag :O
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Steven: Wees blij dat je bij de NS nog een volgende trein krijgt! En wacht maar eens tot je een maandje met Syntus moet gaan rijden! Syntus komt of: Niet op tijd, 20+- vertraging, of ze komen gewoon niet opdagen en mag je met de bus :D ! <- dat laatste gebeurt ongv 5x per maand! Wieeehh

Urghh vandaag schoonmaak middelen kopen. <- haat. Ik weet al weer wie er schoon kan gaan maken!
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

Hahaa, ik zit nu op een boot in friesland x'D
En er gebeuren teveel lachwekkende dingen :p
Zoals een vriendin van mij die spaghetti gingen koken, op zich al een zwaar drama. Maar ja, toen liet ik de spatel vallen en ging de tomatensaus over mij vrij licht rozige shirt. Ik meteen naar mn moeder rennen - ja, de boot is groot genoeg om erin te rennen - toen mn vriendin plotseling riep; "MANOON! DE SPATEL STAAT IN DE FIK!" Bleek dus dat hij in het vuur was gevallen, en nu ehbben we een zwarte spatel. Tja..
Verder hebben we een klein bootje met een motortje achter de grotere boot aan hangen, maar de motor is niet bepaald geweldig. Hij is al een aantal keren gestopt met zn baan vervullen. De eerste keer was compleet onze schuld, we hadden perongeluk het touw uit het bootje hangen, en die kwam in de motor. De 2e keer was ik er niet bij, toen werden mn zusje en een vriendin van haar gered door 2 jongens in een ander bootje, die er volgens mn zusje neit echt redder-achtig uit zagen. En de keer erna was ik er ook niet in, toen was mn zusje vergeten het benzine knopje goed te doen, en toen renden mijn vriendin en ik ernaartoe, maar op dat moment werden ze net gered door een jongen die er wél redder-achtig uit zag :p Tja.
En, de grootste grap...
We - mijn moeder en ik - zaten gewoon rustig buiten op het dek, toen er opeens een eend op de reling kwam zitten. Wij lachen, en onze buurvrouwen op een andere boot ook, toen de eend vanaf de reling op het dek sprong. NOg harder lachen, natuurlijk. Maarrr.. Toen vloog de eend naar binnen! xD Vanaf dat moment lagen mijn moeder, ik en onze buurvrouwen echt dubbel, maar mn moeder werd al snel redelijk bezorgd om de breekbare spullen. Dusja. De eend had een plekje gevonden in de keuken, en poepte alles onder. Dus mn moeder opende de ramen - de eend vloog er tegenaan - en daarna kwam de buurvrouw, die niet bang was voor de eend, en joeg hem weg. Precies op dat moment kwam mn vader eraan.. Stel je voor, je loopt nietsvermoedend naar je gehuurde boot, en dan vliegt opeens een eend de boot uit.. xD tja...
S.O.S S.O.S! Tegenligger!!!
Overleefd.

aha.
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Terug van een paar dagen Venetië. Was echt super!
Nu denk ik ff simmen, maar ben kapot, dus hopelijk val ikniet in slaap. &morgen moet ik naar een bruiloft. --'
Afbeelding
DIRECTIONER.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten