@Jozz: Omg

Om jou filmpjes lig ik altijd strak + jou spel berekenings ding heb ik in het ' hoe oud ben jij topic' geplaatst, aangezien het met leeftijden enzo te maken heeft

Het heeft niet zo zeer te maken met het feit dat ik boos of iets ben, nee gewoon omdat ik het hier niet zo vond passen. Maar moest net even snel weg voor het eten en het regelen voor verhuis dingen!
@Marit: Wauuwwwww!!
@Jer: Hopelijk doet hij het nu goed en mag je weer geniale dingen maken!
----
Real life: Mijn vriend en ik zijn rond half 12 naar de woning bouw gegaan om een formulier op te halen en een klein gesprek te hebben met die vrouw die daar over gaat. Toen zijn we van het industrie gebied weer naar de andere kant van Zevenaar gefietst, om het huisje te gaan bekijken! En ik kan je zeggen: Het is super mooi! Een mooie eiken hout donkere laminaat vloer, mooie witte muren en precies dezelfde kleur plint aan de muur als de vloer. Dan de hal en de slaapkamer dezelfde vloer, perfecte ruimtes gewoon voor je normale dingen. Dan de badkamer, tegeltjes vond ik niet zo maar ach, het is maar om te douchen en te wassen! En meer niet.(hoop ik) dan ook nog een zolder! Je zou verwachten een kruip ruimte waar je dingen op schuift, maar nee! Je kan er lopen en de vorige bewoner heeft er gewoon nog een apparte kamer gemaakt. Dus eigenlijk hebben we twee slaapkamers!! (leuk voor uitbreiding ooit) en dan nog berging + een balkon! Echt super!
Volgende week donderdag krijgen we de sleutels en dan is het: Schoonmaken en verhuizen maar!:)