Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 38 van 153

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je kwijt?

Jos gilt op youtube hetzelfde als ik O_O

v Ik probeer het nu af te kijken maar je krijgt me gewoon te hard aan het lachen :P

Laatst gewijzigd door Emma op di 03 mei 2011, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
o0simsfreak0o

@Marlinde: in Documenten/Electronic Arts/De Sims 3/Saves
staan alle saves enzo van elke buurt, dus daar zoeken wat je wilt en kopieren/verplaatsen naar een veilige plek :)

okay, sims vandaag 3 keer geherinstalleerd
de 1e keer gewoon
2e keer zonder een aantal dingen
3e alles verwijderd, alle mappen die geinstalleerd worden wanneer je je sims installeert
en nu... nu werkt ie wel <3
eerst updaten
en dan kijken of ie werkt
en dan downloads erin zetten en hopen dat alles het doet
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Jozz schreef:net nog iets leuks gelezen xD

--
Neem de laatste twee cijfers van het jaar waarin je geboren bent en tel de leeftijd die je dit jaar wordt op en het resultaat zal 111 zijn voor iedereen!!!
--
alleen voor mensen die niet in voor 2000 zijn geboren he

-----------\
och och, zijn we weer bezig... 8-)
Wa als je al jarig bent geweest ;p

Het is echt wennen dat ik geen beugel meer heb ;o
Volgens mijn pa moet ik 'opnieuw' leren glimlachen :3
Naja, ik glimlach toch niet zo vaak, en op commando kan ik het niet x3
& ik ben super blij da'k da ds spel gekocht heb ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2

@Jozz: Omg XD Om jou filmpjes lig ik altijd strak + jou spel berekenings ding heb ik in het ' hoe oud ben jij topic' geplaatst, aangezien het met leeftijden enzo te maken heeft :) Het heeft niet zo zeer te maken met het feit dat ik boos of iets ben, nee gewoon omdat ik het hier niet zo vond passen. Maar moest net even snel weg voor het eten en het regelen voor verhuis dingen!
@Marit: Wauuwwwww!!
@Jer: Hopelijk doet hij het nu goed en mag je weer geniale dingen maken!

----

Real life: Mijn vriend en ik zijn rond half 12 naar de woning bouw gegaan om een formulier op te halen en een klein gesprek te hebben met die vrouw die daar over gaat. Toen zijn we van het industrie gebied weer naar de andere kant van Zevenaar gefietst, om het huisje te gaan bekijken! En ik kan je zeggen: Het is super mooi! Een mooie eiken hout donkere laminaat vloer, mooie witte muren en precies dezelfde kleur plint aan de muur als de vloer. Dan de hal en de slaapkamer dezelfde vloer, perfecte ruimtes gewoon voor je normale dingen. Dan de badkamer, tegeltjes vond ik niet zo maar ach, het is maar om te douchen en te wassen! En meer niet.(hoop ik) dan ook nog een zolder! Je zou verwachten een kruip ruimte waar je dingen op schuift, maar nee! Je kan er lopen en de vorige bewoner heeft er gewoon nog een apparte kamer gemaakt. Dus eigenlijk hebben we twee slaapkamers!! (leuk voor uitbreiding ooit) en dan nog berging + een balkon! Echt super!

Volgende week donderdag krijgen we de sleutels en dan is het: Schoonmaken en verhuizen maar!:)
o0simsfreak0o

omggggggggg
alles doet het weer *hoop ik*

ik moet patchen wil ik met mijn saves kunnen spelen
maar het patchen gaat niet zo vlot :'3 het blijft op 0%(0 kb van 0 kb) staan dat schiet niet op x3
en als ik die EA download manager wil updaten(dat kandus blijkbaar) blijft ie ook op 0% staan
technologie mag mij niet vandaag :'3
morgen dan maar
eerst kijken in sims of het belangrijkste het doet(kapsels, kleding accesoires en mijn lieve mods)

edit

jeuj de meeste packages werken eindelijk
maar nu heb ik een paar lipglosses niet
en mijn combinaties van kleuren voor haar en lipgloss :(
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Marit.

Omg..
Hebben jullie gehoord van Binlade en dat ze denken dat er een aanslag komt bij het Eurovision Songfestival..
Ik ben nu bang, ik ga dadelijk met het vliegtuig :S
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Dat ik tot vrijdagavond niet online kom :(
M'n beste vriendin uit Apeldoorn komt logeren :D
Woepieeee
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Liza

Vandaag logeren met mijn nichtjee. :)

Hopen dat het een beetje mooi weer wordt, dan gaan we buitenspelen. (Ze hebben hele grote tuin)

Mijn nichtje is 1 jaartje jonger dan mij, maar spelen met haar is ook leuk, krijg ook altijd complimenten van mijn tante dat we leuk spelen omdat ik veel fantasie gebruik enzo..

Soms ben ik echt gwn nog jong. ;D (Ben ik ook.. XD)
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

^ Ik wilde het net zeggen, het is 4 mei..

Meer goeie morgen allemaal, straks ga ik weer Nail-art proberen & morgen ga ik naar Duinrell!
Mijn vriendin had kaartjes, maar niet genoeg voor een vriendin.. En toen zag haar moeder op een forum iemand die een kaartje weggaf en die moeder had dus snel gereageerd. Dus nu kan ik mee. :D
Afbeelding
AnsjJ2

@Jer: Yayy!!
@Marit: Veel plezier! geniet er van!

--

Vandaag ga ik met mijn vader een bank ophalen die we bij de kringloop hebben gehaald, oke het klinkt heel vies de kringloop. Maar als een (vlugge/rappe) starter, waar je het niet bij had verwacht dat je nu al een huisje zou krijgen, is het best handig. Is een mooie bank voor 2/3 mensen! Dus die gaan we even ophalen en hier ergens in huis proppen!

Zo nog even de woningbouw mailen hoe het zit met gas water en stroom, plus hoeveel er op de meter staat.. Ook handig om te weten! En dan volgende week donderdag, ben ik vanaf dit nieuwe rooster, iedere donderdag vrij.. Dus als ik de sleutel krijg! Gelijk kastjes uit soppen en de badkamer uitsoppen + vloer schoonmaken en alle ramen open doen. (Ik hou van fris huis). Ik vind het zo spannend, maar heb er ook gewoon zoveel zin in! Pfoef:D !

Oja en als ik vanmiddag terug kom, ga ik eens verder schrijven en proberen te updaten! WERD TIJD!
Liza

^ Wij gaan ook altijd naar de kringloop, dan pimpen we meestal oude spullen op. :D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten