sorry jongens, maar ik heb echt geen tijd gehad om te updaten, en dat wil ik nou juist zo graag. ik heb het op het moment gewoon vrij druk met school en alles, maar ik zal binnenkort echt gaan updaten!
sorry dat het zo lang duurt mensen, ik heb nu de sims opgestart ;]. school is nogal hectisch de laatste tijd, maar ik zal mijn best doen voor een update =]
Ik heb nu toetsweek, en ik wil eigenlijk doorspelen totdat er minstens twee tiener zijn, en dat duurt helaas nog even. Maar al mijn sims-tijd zit tot nu toe in de collab, dus je merkt dat ik weinig tijd heb om te spelen >_<
Ik ben er mee bezig ;o Ik ben bijna klaar met spelen voor de volgende update, en dan mag jij alvast de heir kiezen om wat schot in de zaak te krijgen .
We hebben op het moment een heerlijk rustig leven. Al zorgen de peuters in ons midden wel voor wat oproer af en toe, verder gaat alles zijn gangetje. Sky heeft bijvoorbeeld gekozen voor een nieuwe hobby: vissen. Hij is er al erg goed in.
Rain groeit als kool en wordt met de dag humeuriger. Toch krijgt hij alles van zijn vader en moeder gedaan; niemand kan die lieve sproetenkop weerstaan.
Voordat ik het wist was het alweer tijd voor Clouds verjaardag. Ik was benieuwd hoe mijn lieve jongen er uit zou gaan zien, vast net zo knap als zijn vader.
Ik was blij verrast toen ik zag dat Cloud dezelfde haarkleur heeft als zijn vader, eindelijk eens wat afwisseling.
Rain en Cloud kunnen het best goed met elkaar vinden. Rain probeert vaak, net zoals wij, aan zijn broertje uit te leggen dat het speelgoed er niet is om opgegeten te worden. Helaas zijn deze pogingen tot nu toe tevergeefs geweest.
De verjaardag van Will en mij was net voorbij toen de telefoon ging. We werden opgebeld door een maatschappelijk werker. Gelukkig belde ze niet om kritiek te leveren op mijn ouderschap, maar of ik nog een kind in huis wilde nemen. Alesha's ouders waren nog steeds in het buitenland, maar hadden hun dochter laten vluchten in de hoop voor een betere toekomst voor haar.
Het eerste wat Alesha deed toen ze bij haar nieuwe thuis was aangekomen, was ons een dikke knuffel geven. Ze vertelde ons in moeilijk verstaanbaar Nederlands dat ze heel erg dankbaar was dat we haar in huis wilde nemen. Ze beloofde dat ze ons niet tot last zou zijn, en wij beloofden haar dat dat ook nooit het geval zou kunnen zijn.
Sky was niet meer mijn lieve peuter van vroeger, en begon Alesha te pesten omdat hij nu zijn kamer met haar moest delen. Arme Alesha was heel erg geschrokken, maar gelukkig kwamen wij er op tijd achter en zorgden er voor dat hij haar nooit meer zou pesten. Hij liet het maar uit zijn hoofd!
Kort daarna was het Sky's verjaardag, en ik hoopte dat hij hierna wat volwassener zou worden. Ik wilde niet weer naar school worden gehaald omdat Sky weer eens iets had "geleend".
Mijn jongen was zo knap geworden! Ik zou niet verbaasd zijn als hij binnenkort een vriendinnetje mee naar huis zou nemen. Al kon het natuurlijk ook zo zijn dat hij ons daar te "genant" voor vond.
Het eerste wat ik hem liet doen in zijn weekend was ons helpen in de tuin. Mijn rug was niet meer wat het geweest is, en anders zou hij toch maar zijn zaterdag verpesten.
Alesha hielp ons vaak in het huishouden. Vaak vroeg ik aan haar of ze niet liever iets anders deed; een kind als zij moest niet de hele tijd bezig zijn met schoonmaken. Maar daarop antwoordde ze dat ze het niet zo erg vond. Ze werd er wel relaxed van.
Ik probeerde Sky vaak te helpen met zijn huiswerk, maar hij leek vaak een beetje afgeleid. Aan zijn cijfers was dat gek genoeg niet te merken, die waren subliem.
Happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday dear Rain,
happy birthday to you!