Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

280 berichten • Pagina 6 van 14

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: De Meadows Collab! - Hoofdstuk 7 - We zitten vol =3!

Woww!!
Ik kan trouwens gewoon weer meedoen :D
Het kwam vanwege mijn 4 GB (Ofzoo) aan Packages :sweatdrop

(Wil iemand trouwens mijn generatie vertalen :sweatdrop)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Hoofdstuk 8

Afbeelding

We hebben op het moment een heerlijk rustig leven. Al zorgen de peuters in ons midden wel voor wat oproer af en toe, verder gaat alles zijn gangetje. Sky heeft bijvoorbeeld gekozen voor een nieuwe hobby: vissen. Hij is er al erg goed in.

Afbeelding

Rain groeit als kool en wordt met de dag humeuriger. Toch krijgt hij alles van zijn vader en moeder gedaan; niemand kan die lieve sproetenkop weerstaan.

Afbeelding

Voordat ik het wist was het alweer tijd voor Clouds verjaardag. Ik was benieuwd hoe mijn lieve jongen er uit zou gaan zien, vast net zo knap als zijn vader.

Afbeelding

Ik was blij verrast toen ik zag dat Cloud dezelfde haarkleur heeft als zijn vader, eindelijk eens wat afwisseling.

Afbeelding

Rain en Cloud kunnen het best goed met elkaar vinden. Rain probeert vaak, net zoals wij, aan zijn broertje uit te leggen dat het speelgoed er niet is om opgegeten te worden. Helaas zijn deze pogingen tot nu toe tevergeefs geweest.

Afbeelding

De verjaardag van Will en mij was net voorbij toen de telefoon ging. We werden opgebeld door een maatschappelijk werker. Gelukkig belde ze niet om kritiek te leveren op mijn ouderschap, maar of ik nog een kind in huis wilde nemen. Alesha's ouders waren nog steeds in het buitenland, maar hadden hun dochter laten vluchten in de hoop voor een betere toekomst voor haar.

Afbeelding

Het eerste wat Alesha deed toen ze bij haar nieuwe thuis was aangekomen, was ons een dikke knuffel geven. Ze vertelde ons in moeilijk verstaanbaar Nederlands dat ze heel erg dankbaar was dat we haar in huis wilde nemen. Ze beloofde dat ze ons niet tot last zou zijn, en wij beloofden haar dat dat ook nooit het geval zou kunnen zijn.

Afbeelding

Sky was niet meer mijn lieve peuter van vroeger, en begon Alesha te pesten omdat hij nu zijn kamer met haar moest delen. Arme Alesha was heel erg geschrokken, maar gelukkig kwamen wij er op tijd achter en zorgden er voor dat hij haar nooit meer zou pesten. Hij liet het maar uit zijn hoofd!

Afbeelding

Kort daarna was het Sky's verjaardag, en ik hoopte dat hij hierna wat volwassener zou worden. Ik wilde niet weer naar school worden gehaald omdat Sky weer eens iets had "geleend".

Afbeelding

Mijn jongen was zo knap geworden! Ik zou niet verbaasd zijn als hij binnenkort een vriendinnetje mee naar huis zou nemen. Al kon het natuurlijk ook zo zijn dat hij ons daar te "genant" voor vond.

Afbeelding

Het eerste wat ik hem liet doen in zijn weekend was ons helpen in de tuin. Mijn rug was niet meer wat het geweest is, en anders zou hij toch maar zijn zaterdag verpesten.

Afbeelding

Alesha hielp ons vaak in het huishouden. Vaak vroeg ik aan haar of ze niet liever iets anders deed; een kind als zij moest niet de hele tijd bezig zijn met schoonmaken. Maar daarop antwoordde ze dat ze het niet zo erg vond. Ze werd er wel relaxed van.

Afbeelding

Ik probeerde Sky vaak te helpen met zijn huiswerk, maar hij leek vaak een beetje afgeleid. Aan zijn cijfers was dat gek genoeg niet te merken, die waren subliem.

Afbeelding

Happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday dear Rain,
happy birthday to you!

Afbeelding

-------------------------------------------------------

Wauw, eindelijk een update!? Wat is dit =o. Nou jongens hier hebben jullie zo lang op gewacht, ik hoop dat jullie een beetje tevreden zijn :).

@Marit: Jij krijgt een mail met de opties voor de jongens waaruit je kunt kiezen :).
Afbeelding
Terug!
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

hee btw, mag je ook een site maken waar je verder op update? :$ (Dus bijv als je g14 hebt dat je dan g14 op een site doet?)

V Okée dan. ;) Naiss update btw. ;d

Laatst gewijzigd door Liza op za 16 apr 2011, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie