Wat hoorde ik nou? Chloe, moest naar haar vader komen? dat werd nooit zo omgeroepen er moet iets zijn.
ik ging naar het kantoor, Chloe was er blijkbaar al geweest, ik moest een kamer door met een assistent erin ik deed mijn shirt uit en ging achter de assistent staan ik deed mijn shirt over zijn mond en ik zei op een hele andere toon: "jij zegt niks begrepen?" ik bond hem vast en bond mijn shirt over zijn ogen zodat hij niets meer kon zien.
Ik liep naar de deur die gelukkig op een kier stond, Chloe's vader, de directeur praatte met iemand over Chloe. Ze hadden mij niet gehoord, maar goed ik luisterde af en ik hoorde dit: "ik vind dat mijn dochter niet met een kerkrat moet gaan, goed dat je dit gezegd hebt" nee he ik hoorde de naam niet. Maar het ging verder:
"eigenlijk zouden we er iets aan doen.... maar wat"
waarop de ander zei: "meneer, ik denk dat ik wel weet wat als we Heath martelen zal hij vast wel gaan praten en waarschijnlijk het uitmaken.
"goed zo ja maar wat als het niet werkt?"
"dan denk ik dat we uw dochter een hard woordje moeten geven"
"kindermishandeling? met mijn dochter echt niet"
"meneer, kom nou toch ik zal uw dochter niet eens met 1 vinger aan te raken"
Wat! dit kon toch niet maar de man kwam naar buiten en moest weggaan ik zorgd dat alles weer goed was zei nog even tegen de assistent: "niks zeggen ja, anders snij ik je strot door" hij knikte en hij zei inderdaad niks.
Ik rende als een gek naar Heath en Chloe toe, en vertelde met schrik het hele verhaal wat ik gehoord had.
Laatst gewijzigd door djon black op wo 02 mar 2011, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.