Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 27 van 67

Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Op het dak is alles prachtig. Het is erg fijn om met Victoria alleen op het dak te zitten. Totdat ik iets in mijn nek voel. Ik probeer me om te draaien, maar ik ben te laat. Victoria heeft niets door, zo gefascineerd zit ze naar de sterren te kijken. In een diepe slaap word ik meegenomen. Ik word even later wakker in mijn kamer. Wat is er gebeurd?

Wade (elite)
Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

"Ik gaa.." Zeg ik en ik ren naar het muziek lokaal. Ik zie de band Thunderstorm repeteren. "Zoeken jullie nog een zangeres?" Roep ik helemaal bezweet aangekomen. En ik glimlach. Ik kruis mijn vingers en hoop dat ze ja zeggen.

~Rachel Horn.
~Kerkrat
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand

Wat hoorde ik nou? Chloe, moest naar haar vader komen? dat werd nooit zo omgeroepen er moet iets zijn.
ik ging naar het kantoor, Chloe was er blijkbaar al geweest, ik moest een kamer door met een assistent erin ik deed mijn shirt uit en ging achter de assistent staan ik deed mijn shirt over zijn mond en ik zei op een hele andere toon: "jij zegt niks begrepen?" ik bond hem vast en bond mijn shirt over zijn ogen zodat hij niets meer kon zien.
Ik liep naar de deur die gelukkig op een kier stond, Chloe's vader, de directeur praatte met iemand over Chloe. Ze hadden mij niet gehoord, maar goed ik luisterde af en ik hoorde dit: "ik vind dat mijn dochter niet met een kerkrat moet gaan, goed dat je dit gezegd hebt" nee he ik hoorde de naam niet. Maar het ging verder:
"eigenlijk zouden we er iets aan doen.... maar wat"
waarop de ander zei: "meneer, ik denk dat ik wel weet wat als we Heath martelen zal hij vast wel gaan praten en waarschijnlijk het uitmaken.
"goed zo ja maar wat als het niet werkt?"
"dan denk ik dat we uw dochter een hard woordje moeten geven"
"kindermishandeling? met mijn dochter echt niet"
"meneer, kom nou toch ik zal uw dochter niet eens met 1 vinger aan te raken"

Wat! dit kon toch niet maar de man kwam naar buiten en moest weggaan ik zorgd dat alles weer goed was zei nog even tegen de assistent: "niks zeggen ja, anders snij ik je strot door" hij knikte en hij zei inderdaad niks.
Ik rende als een gek naar Heath en Chloe toe, en vertelde met schrik het hele verhaal wat ik gehoord had.

Laatst gewijzigd door djon black op wo 02 mar 2011, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
xBbyTiinaa
Mest analist Mest analist

"Zo, je bent wakker." zeg ik lachend.
"Is de zonsverduistering dan al voorbij?" Zegt Wade half dronken.
"Ja, als best lang."
Hij schud even heel hard met zijn hoofd. Waarschijnlijk om even bij te komen ofzo.
"Heb ik iets gedronken?" vraagt hij.
"Nee, maar je bent wel in slaap gevallen." zeg ik met een lach op mijn gezicht.
"Maarja, de zonsverduistering was geweldig." zegt Wade
"Ja, het was geweldig. En al helemaal omdat jij erbij was." zeg ik en ik begin te blozen.
Ik geef hem een zoen en zeg: "Uuhm, ik zie je nog ik ga naar Tiff toe."
Hij geeft een knik en ik loop door de gang heen. Waar zal Tiffany nu zijn?

~~ Victoria River, elite
Afbeelding
Ik ben gestopt.
Zinooo

Een minuut nadat Victoria wegloopt, naar Tiffany, word ik weer gebeld. Ik neem op en het is weer die dode lijn... Vreemd. Ik ben de afgelopen week al 3 keer gebeld door een dode lijn. Ik sukkel even later in slaap.

Wade (elite)
Afbeelding
xRainbow

Ik zit op mijn kamer muziek te luisteren,
als er op de deur word geklopt en Victoria binnenkomt.
Ze gaat bij me op bed zitten, en kijkt naar haar schoenen.
''Wat is er?'' vraag ik. Eigenlijk weet ik het al, maar ik wil
het even uit haar mond horen.
Ik hoor haar zuchten.
''Ik ben verliefd..'' fluistert ze dromerig.
''Op wie?''
''Op Wade..'' fluistert ze weer.
Ik grinnik in mezelf, dat had ik wel verwacht.

- Tiffany Heart - Elite -
Afbeelding
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ondertussen begin ik Lorna's armen te strelen. Wat is ze toch mooi. Terwijl ik haar zoen woelt ze met haar hand door mijn haar, een heerlijk gevoel. Ik ga met mijn lippen richting haar hals, en hoor haar zachtjes haar adem in ademen. Ik haal het haar uit haar gezicht en begin weer haar lippen te zoenen.
'Jack, ik hoop dat je weet wat je doet. Blackeye is niet zomaar een man.' klinkt het opeens uit de TV.
We moeten beiden lachen, onders Lorna's elleboog ligt de afstandsbediening, en Lorna heeft de DVD weer aangezet. Snel druk ik op 'off' en buig me weer over Lorna heen.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Anna

We hadden allang moeten eten maar daar had ik nu geen zin in. Dit is veel leuker en mooier dan dat vieze spul uit de kantine. Ik lig hier tenslotte op bed met Dylan te zoenen. Ik woel zachtjes door zijn haar. Dan rol ik onder hem vandaan waardoor ik op hem lig. Ik heb niet door dat we op het randje van het bed liggen. Ik druk me iets steviger tegen hem aan en we vallen samen van het bed. We lachen. "Heb je pijn?", vraagt hij bezorgt. "Nee, alleen aan mijn elleboog", lach ik nog steeds. "Laat eens zien", ik stroop mijn mouw op en laat mijn elleboog zien. Hij trekt een pruillip en geeft er een kus op. "Geen pijn meer?", ik schud mijn hoofd en begin hem weer te zoenen. Op dat moment wordt er op de deur geklopt. *

'Lorna Baker, kerkrat.
*Wie klopt er op de deur? ^^
Afbeelding
maike0090

Ik zit verdrietig op het schoolplein. Mijn wangen zijn zwart van de mascara. Plots komt Jerrel aan hollen.
"CHLOÉ! Luister wat ik heb gehoord!"
Hij verteld een verhaal waarik van ga trillen. Over mijn vader. Heath martelen. Hij is gek geworden!
"Nee," fluister ik, terwijl de tranen weer over mijn wangen rollen.
"We moeten hem vinden," zegt hij. Ik knik en veeg mijn wangen schoon. Maar we kunnen hem niet vinden. Radeloos zak ik uiteindelijk op de grond.

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
djon black

ik sla me arm om Chloe heen, daarna kijk ik om me heen of niemand luisterd en ik zeg:
"Chloe,volgens mij moet Heath onderduiken, ik dacht aan in mijn kamer,op het plein daar verwachten ze hem en op jouw kamer verwachten ze volgens mij ook, dus daarom bij mij"
Chloe begon weer te huilen en ik zeg:
"rustig maar, rustig we helpen Heath wel, het enige is hij weet niet dat je dit weet dus als je dit verteld is er heel veel kans dat ik ook betrapt word voor afluisteren"
ik hoorde voetstappen en zag Chloe's vader de trap af komen
"zeg niks"
ik rende naar hem toe en zei:
"meneer, ik weet niet wat er is maar ik trof Chloe zo aan, ik wasvan plan om haar een beetje te troosten en dan naar u toe gaan muur u bent er al dus, mischien kunt u met haar praten?"

-Jerrel-
elite
Afbeelding
caesar11111

De repetitie was gedaan en ik struinde terug naar mijn tent. Ik zette me neer en voelde dat iets aan mijn zitvlak. Een brief. Gauw vouw ik ze open en lees ze door.
"Liefste Heath, kom morgen even langs thuis, alles is geregeld, ik heb een verassing voor je, liefs je mama x"
Ik vouw het briefje op en steek het in mijn borstzak. Uitgeput laat ik me op mijn matras rusten. HEt was een zware dag vandaag, het liefst zou ik zo snel mogelijk naar chloé gaan maar dat was onmogelijk, ik kon haar niet nog meer in de problemen brengen. Verzonken in mijn gedachten had ik niet door dat er een groep mannen rond mijn tent troepeerden tot ik iets rond mijn enkel voelden sluiten. "He wat" was alles wat ik nog kon uitbrengen toen ik plots de tent werd uitgesleurd.

- Heath Byrle (k) -
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Samen liggen we zoenend op de grond. Tot er wordt geklopt op de deur. Wie is dat? Gaat er meteen door me heen. Een seconde lang schiet er iets door mijn hoofd. Zou een van ons dé volgende zijn? Maar die gedachte gaat slechts een seconde door me heen, en dan stop ik hem snel diep weg. De deur gaat open en ik zie...

Niemand. Het was gewoon een grap. Ik hoor voetstappen wegrennen van mijn deur weg en jongensstemmen hard lachen. Waarschijnlijk weer een paar kleuterige Eliten.
'Wie was dat?' vraagt Lorna verbaast.
'Niemand. Vast een paar kleuters.'
Ik sta op en doe de deur dicht. Ondertussen is Lorna op het bed gekropen. Ik spring op bed en kruip weer boven Lorna. Ik geef haar een kusje op haar sleutelbeen en zie hoe ze er kippenvel van krijgt. Dan begin ik haar stiekem te kietelen in haar zij en ze ligt dubbel van het lachen.
'Stop, Dylan. Dy-Dy-Dylan Sto-hoo-oop!' lacht ze
Ik kijk haar met een ik-heb-een-leuk-idee-hoofd aan en trek haar mee onder de dekens. Daarna rol ik om zodat ik haar bovenop mij leg. Ze geeft me een paar kusjes op mijn lippen, waarna ik haar op haar neusje een kusje geef.
'Je bent lief, Lorna.' zeg ik.
'Weet ik.'
'Oja?'
'Ja.' zegt ze lachend en samen liggen we een tijdje te lachen.
'Je hebt een leuke lach.' Ik geef een kus onder haar kaak.
Lorna rolt van me af en gaat naast me liggen. 'Mag ik dicht bij jou liggen?'
'Zo dicht mogelijk.'
Ze kruipt zo dicht mogelijk naast me en legt haar hoofd op mijn borst. Ik leg mijn arm om haar heen en speel met een lokje bruin haar.
Zo blijven we een tijdje liggen praten, zoenen en grapjes maken en dan vallen we samen in slaap in onze uniforms. Warm, veilig en dicht bij elkaar.

-Dylan, Elite.
Sleepwell!
Afbeelding
DIRECTIONER.
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik gaap en rek me uit. Wat was het toch een zware dag vandaag. We hebben veel gerepeteerd en ons nieuwe nummer is grotendeels af. Ik doe mijn uniform uit en trek een versleten trainingspak aan in de plaats.
Bijna in slaap dommelend haal ik met een watje mijn donkere make-up af. Dan steekt er een flinke wind op. Ik hoor het tentzeil wapperen en zie dat de boel iets naar rechts helt. Storm!
In paniek ren ik naar buiten, schop de haringen dieper de grond in en kijk om me heen om te zien of er iets is dat versteviging aanbiedt. Niks, nada, noppes.
Ik kruip de tent weer in en sla mijn slaapzak stevig om me heen. Nu maar hopen dat-ie het houdt.

-*- Avalon -*- KR
Jozz

Ik lag te relaxen in mijn tent, nouja, van uitrusten was geen sprake. Er stak een storm op. De wind huilde als een wolf. Ik bedenk me geen moment, deze constructie van buisjes en zeil houd het niet tegen een windkracht als deze. Ik trek gouw wat kleren aan. Ik kruip door de schuddende tent en rits hem snel open en kruip eruit. Daarna rits ik hem weer dicht en sprint ik naar binnen. Ik keek rond in de donkere schoolgang. Niemand te bekennen. Ik sluip de trap op naar het penthouse en bij de deur aangekomen zie ik dat er geen wachters staan.
"Mooi." Mompel ik. Geruisloos open ik de deur en steek mijn hoofd eromheen. Ook niemand te bekennen. Als een vos sluip ik door het penthouse opzoek naar die ene kamer. Plots sta ik stil, hier is het. Ik klop 3 keer en schiet dan naar binnen, gevolgd door een korte gil van Victoria.
"Jacob wat doe je!?" Roep ze.
"Sst." Sis ik. "Ik blijf hier vannacht." Ik kijk naar het bed in de hoek, daar ligt Tiff. Ze springt op en vliegt om mijn hals.
"Hey gek van me." Lacht ze, gevolgd door een korte zoen. "Stormt het?"
"Jep." Antwoord ik kort als ik me op haar bed neerzet. "Hebben jullie problemen met mijn verblijf?" De anderen schudden van nee. "Vertel het niet door, alsjeblieft.
"Natuurlijk niet." Antwoord Victoria. We bespreken de dag van vandaag, en de dag van morgen. Morgen stond er gym op het programma, ik was er altijd fanatiek, Heath wat minder. Toch hadden we altijd een onderlinge strijd, voor de lol.
Na een poosje babbelen wordt het wel erg laat.
"Ik ben moe." Gaapt Tiffany. Ik strijk met mijn hand door haar haren.
"Ik ook." Antwoord ik. Ik laat me achterover vallen en schuif zover mogelijk naar de rand van het bed om haar meer ruimte te geven. Ik sluit mijn ogen, krijg nog een nachtkusje en voel een warme hand op mijn borstkas rusten.
"Truste Tiff." Fluister ik.

-=- Jacob Orchid -=-
KR
xBbyTiinaa
Mest analist Mest analist

Jacob en Tiffany die zijn al in slaap gevallen, naast elkaar.
"Ik ga maar slapen, het is al laat." zeg ik eigenlijk tegen niemand en ga naar mijn kamer.
Ik neem een snelle douche en trek mijn pyjama aan.
Snel kruip ik in bed onder mijn dekens. Na een paar minuten val ik in slaap.

~~ Victoria River, elite
Afbeelding
Ik ben gestopt.
Anna

Ik wordt wakker in zijn armen. Ik heb weer met Dylan geslapen. Deze keer in hetzelfde bed! En ik heb geen nachtmerrie gehad! Ik voel me super en als ik aan gister terug denk gaat mijn hart opnieuw tekeer. Ik kom overeind. Dylan heeft echt een schattig koppie als hij slaapt. Ik geef een kusje op zijn neus. Geen reactie. Op zijn wang. Geen reactie. Daarna een zoen op zijn mond. Eindelijk wordt hij wakker. Volgens mij was hij al wakker. "Goede morgen", zegt hij en rekt zich uit. "Goeie morguh", lach ik. "Zat je nou toneel te spelen?", verbaast schudde Dylan overdreven zijn hoofd. "Nee hoor", grinnikte hij. "Ik moet nog douchen..", bloosde ik. Dylan stond op en pakte mijn hand. "Kom mee."

In mijn ondergoed stond ik onder de gezamenlijke douche. Alleen Dylan en ik waren nu de enige. Zonder shirt was hij nog leuker. Ik bloosde bij die gedachte. Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om zijn nek. "Ik hou van je", fluister ik. "Ik ook van jou", en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. In elkaars armen staan we een tijdje onder de douche. Maar we mogen niet te lang douchen dus niet veel later kleden we ons weer aan en lopen naar de kantine.

'Lorna Baker, kerkrat.
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Met enorme wallen onder mijn ogen verschijn ik in de gymles.
"Wat is er met jou gebeurd?" vraagt Jacob verbaasd.
"Ik kon niet slapen door al die kou en wind." zeg ik, gevolgd door een nies.
Vandaag spelen we met gym basketbal voor een cijfer. Fijn, moet ik me gaan inzetten ook.
Ik probeer wat met de bal te dribbelen en te scoren, maar ik ben te langzaam en voor ik het weet is-ie alweer weg. Geen. Energie. Vandaag.

-*- Avalon -*- KR
Skitllerain
Groentehakker Groentehakker

Basketballen... als er een sport stom is is het dat wel, weet je hoe slecht basketballen voor je nagels is?!
Ik was niet van plan me in te gaan zetten. Ik blijf wel wissel, een twee op gym is toch niet zo erg.
De rest daaraantegen is ontzettend fanatiek, waar halen ze die energie toch vandaan?
"Avalon, je mist elke bal ga maar naast Bianca op de bank zitten!" roept de docent.
Ja hoor maak de gym les nog maar even erger! Woedend kijk ik de docent aan.

-Bianca Rosewood
[elite]
"Sure there are things you can't do , things that seem impossible, but that's what makes everyone unique" -SC
Luc

basketbal ,ik had geen zin in basketbal ik had er egt geen zin in en dan ook nog voor cijfer.
ik dribbelde met de bal en deed een slam dunk ''yes!!" schreeuwde ik ik paaste de bal naar avalon ze verliet de bal toen ze aan het dribbelen was. ze was erg moe het andere team moest nu we liepen naar de ban en ging zitten , ik pakte me mobiel en ging op inernet avalon was ook online ''heey mooi meisje(l)'' stuurde ik.

ray note
KR
Jozz

"Jacob, jij bent aan de beurt, nu!" Roept de gymleraar ongeduldig.
"Nee geen zin." Antwoord ik gapend. "Heath gaat wel."
"Heath!" Roept de leraar.
"Nee, Jacob gaat wel." Antwoord Heath.
"Jongens jullie gaan NU BASKETBALLEN!" Roept de leraar.
"Weet u wat meneer? Doe het lekker zelf!" Antwoord ik lachend. Heath en ik gaan op de bank zitten, de leraar staat zich in te houden om niet te gaan schelden maar hij loopt door naar andere leerlingen.
"Jointje?" Vroeg Heath stiekem.
"Wat? Alweer?" Zeg ik verbaasd.
"Dat was 2 dagen geleden sukkel, kom." Heath en ik staan op en glippen achter de rug van de leraar om de kleedkamers in. Heath stak 2 joints op.

-=- Jacob Orchid -=-
KR

Weergave- en sorteeropties

Gesloten