Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

395 berichten • Pagina 11 van 20

Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 20 (Ayumii)*

Kunnen jullie het niet gewoon oplossen als normale mensen. 8-)
Het zal heus niet alleen aan Ayummi liggen, maar ook aan jezelf. Ruzies komen van twee kanten.

En om gelijk alleen verder te gaan na 20 updates samen komt wat raar over. Als het toen gelukt is moet het nu toch ook gewoon lukken. :S En je kan best een meningsverschillen hebben over hoe je verder gaat of dat de een wt meer moet doen, maar dat hoort er gewoon bij.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 20 (Ayumii)*

Afbeelding
Ik zat met zweethanden voor het glazen muurtje dat me van alle andere gevangen scheidde. Ayuni werd naar binnen gebracht en ze ging tegenover me zitten.
Afbeelding
Ze pakte de telefoon op. Ik pakte er ook een.
“Zo, daar zit het meisje van yde weer voor me.” Grapte ze.
Afbeelding
Ik lachte terug. Ik keek naar de lange nepnagels die Ayuni had opgeplakt. Het zag er mooi uit.
Afbeelding
“Ayuni, hoe kom je aan die nagels?” Vroeg ik. Ayuni keek me met grote ogen aan omdat ik een volledige zin had gezegd.
Afbeelding
“Kan je kopen.” Murmelde ze snel. Er hing een klein bedeltje aan een van haar nagels. Ayuni peuterde aan het bedeltje.
Afbeelding
“Stom glas.” Ayuni tikte tegen het raam. “Je ziet er leuk uit trouwens.” Ik keek omlaag. Ik had voor het eerst een rok aangetrokken. En?
Afbeelding
Ik haalde mijn schouders op. “Het is saaaaai in die cel. Het was gezelliger toen je er nog was.” Ik bloosde en wendde mijn blik af..
Afbeelding
Er kwam een bewaker aan en begon aan Ayuni te sjorren. Ze ging staan en gaf een knipoog naar me. Ik hing de telefoon weer op.
Afbeelding
Snel ging ik staan en zwaaide even naar Ayuni.
Ik liep de trap op en zag Janke bovenaan de trap staan.
Het was vandaag de laatste dag dat ze hier kon blijven.
Afbeelding
Ik zuchtte. We stapten samen in haar auto en reden weg.
Het vertrouwde huisje van Mai-la verscheen.
Afbeelding
Ik stapte uit en zwaaide naar Mai-la.
Ik snapte nog steeds niet hoe ze de politie had kunnen bellen.
Afbeelding
Mai-la had het ook begrepen en had een extra kamertje aan laten bouwen voor mij. Er stonden wat simpele dingetjes in zoals een keyboard en een bed. En natuurlijk een kast.
Afbeelding
Janke had haar spullen gepakt en in de auto gezet. Ze omhelsde Mai-la en zwaaide naar mij.
Afbeelding
Ze stapte weer in haar auto en reed weg. Ik ging naar mijn kamer een schoof achter het keyboard. Toen ik net een kwartiertje bezig was hoorde ik een auto toeteren.
Afbeelding
Huppelend liep ik naar de voortuin en begroette de blonde man die in de voortuin stond. Hij leunde tegen een paar verhuisdozen aan en praatte met Mai-la.
----------
Welkom in de HGVHMVY-World Lucsims!! :D
Afbeelding
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 22 (Ayumii)*

Afbeelding

"Dus dit is Flore, mevrouw Mai-La Kim Yoong?" zei de man heel beleefd. Hij lachte lief naar me en ik lachte terug.

Afbeelding

We gingen naar binnen en gingen aan de eettafel zitten. Mai-La was de eerste die sprak. "Dus Luc. Stel je maar voor." zei ze.

Afbeelding

"Uhm, nou Flore, ik ben uhm....dus Lu-Luc. Sorry, ik stotter soms. Ik ben spokenjager geweest, maar ik denk niet dat ik dat hier nodig heb." zei Luc terwijl hij bloosde en lief lachte.

Afbeelding

"Flore. Flore hou van keyboard. Flore hou van lekker eten. Flore hou van Mai-La. Flore hou van wit en Flore hou van herfstsalade..." vertelde ik. Mai-La bloosde met grote ogen.

Afbeelding

"Aangename kennismaking, Flore!" zei Luc en hij gaf me een hand. We lachten.

Afbeelding

Luc liep naar buiten om zijn verhuisdozen naar binnen te brengen en ze uit te pakken.

Afbeelding

Ik ging maar weer eens in bad, ik was niet geweest sinds voor dat ik gearresteerd werd. 

Afbeelding

Toen ik in bad zat ging opeens de deur open. Ik schrok me rot toen ik Luc zag staan. Ik krijste en verborg mijn privé-plekken met mijn armen. 

Afbeelding

Mai-La holde de badkamer in en sloeg Luc knockout. Ik hijgde nog van de spanning.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie