Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

395 berichten • Pagina 5 van 20

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 10 (Ayumii)*

Droog. Ookal is het mijn idee. Ze mag eigenlijk helemaal niet bestaan. vandaar.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

De volgende ochtend word ik wakker geschud door Mai. Ik schrik wakker. "Wat er is? Flore ver-baas-d." zeg ik.

Afbeelding

"Flore, ik moet vandaag weer werken! En ik zei al eerder dat ik je niet alleen thuis kan laten...Weet je zeker dat je het alleen red?" vraagt Mai aan mij. Ik schrik en ril.
"Flore denkt nee." antwoord ik met een bang gezicht.

Afbeelding

"Dan moet ik een oppas voor je zoeken, maar de oppas zal vast verbaasd zijn als ze je ziet. Vooral omdat je op een tiener lijkt." zegt Mai.

Afbeelding

"Dan moet Mai per-soon die Mai kent in-hu-re-n. Een per-soon die Mai ken-t." antwoord ik.

Afbeelding

"Dat is een goed idee. Ik zal gelijk iemand bellen!"

Wil jij de oppas zijn die voor Flore zorgt? Wees dan snel en upload je simself op de uitwisseling/mediafire. De eerste persoon wordt de oppas, en blijft in het verhaal voor een lange tijd.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 11 (Nako)* SPE

Afbeelding
“Janke?? Hallo,Kan jij even komen. Ik heb hier een nichtje van me. Ik wil haar niet alleen laten zou jij op kunnen passen??”
Vroeg Mai.
Afbeelding
Mai draaide zich om en duimde naar me.
Ik knipoogte. Mai hing op. “Over tien minuten is Janke hier.”
Afbeelding
Ik ging achter de Computer zitten en startte het spelletje weer op.
Afbeelding
Er werd vrolijk aangebeld. Ik liep naar de deur en deed hem open.
Afbeelding
Er stond een meisje met vrolijk bruin haar. “Jij bent zeker Flore??” Vroeg ze. Ik knikte. “Jij bent Janke?” Vroeg ik voorzichtig.
Afbeelding
“Ja ik ben Janke. Ik hoorde van Mai dat je een soort handicap hebt. Dat je niet zo goed kan praten.” Dat had Mai me niet verteld. Ik knikte maar ja.
Afbeelding
Ik stapte opzij en liet Janke maar binnen. “Dus wat gaan we doen? “ Vroeg ze vrolijk. Ik haalde mijn schouders op.
Afbeelding
“Wacht ik heb iets meegenomen!” Zei ze ineens. Ze trok een grote doos uit haar tas. “Kan je Monopoly?” Vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd.
Afbeelding
“Ik leer het je wel!” Zei ze. Ik liep naar de eettafel waar Janke het spelletje had uitgestald.
Afbeelding
Het zag er leuk uit met al die kleuren en geld. Ze begon het uit te leggen. Ik begreep het half maar we begonnen maar gewoon met spelen.
-------------------
:O
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie