Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

395 berichten • Pagina 3 van 20

Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde Update 4 (Ayumii)

Ik zet hier maar even een korte biografie van Mai neer. :D

Mai Byul is een jonge nachtbewaakster in het Drents Museum. Ze is half Egyptisch en half Koreaans, maar haar ouders zijn kort na Mai's geboorte naar Nederland verhuist. Mai heeft nu een gelukkig leventje.
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Leuk, wat me wel opvalt is dat Het Meisje van Yde verschillend is, bij Ayumii is ze anders en bij Nako. Wel leuk hoor!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Yum

Simmielove schreef:Leuk, wat me wel opvalt is dat Het Meisje van Yde verschillend is, bij Ayumii is ze anders en bij Nako. Wel leuk hoor!
Nako heeft haar gemaakt en we hebben samen de eigenschappen, favorieten en stem verzonnen. Ik heb de naam verzonnen. XD Het is wel dezelfde sim die we in ons spel hebben maar ze heeft bij mij inderdaad een ander pakje aan in de 2de update. Ik heb Mai gemaakt. :)
Afbeelding
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Wel op de ene pc. Niet op de andere en daar staan flore en al mijn goeie spullies niet op.
Njaa. UP!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

Mai pakt één van de boekjes en bladert erin. Op een gegeven moment stopt ze met bladeren en laat een plaatje op de bladzijde aan me zien. "Rok." zegt ze en ze wijst naar een plaatje in het boekje en daarna naar haar eigen 'rok'.

Afbeelding

Ze is even stil en tikt met haar schoen op de vloer, wachtend op een antwoord. Na een tijdje zeg ik schoor: "Rok." Mai duimt naar me.

Afbeelding

Zo gaan we een hele ochtend door. Ik heb uiteindelijk veel basis Nederlands geleerd. "Ik heb-...ho-nger." zei ik toen het 12 uur s'middags was. Mai knikte. "Ik zal een soepje voor je maken." Ik kon haar al deels verstaan.

Afbeelding

Na een tijdje komt ze terug met een bekertje soep. "Drink maar, Flore." zegt ze duidelijk. Ik versta haar en antwoord: "Ik drink soep." en slurp wat van de soep naar binnen. Ik slik het door en het voelt alsof mijn lichaam helemaal uit de dood opgestaan is. Mai lacht.

Afbeelding

"Flore, je mag nog niet naar buiten, anders zien ze wie je bent. Ooit mag je de buitenlucht verkennen, maar als ze je niet in het museum zien gaan ze overal zoeken. Blijf dus alsjeblieft binnen. Ik zal je haar straks ook doen want het zit helemaal in de klit." vertelt Mai aan me. Ik begin steeds meer te verstaan en antwoord: "Okay. Flore doet binnen dingen. Buiten niet."

Afbeelding

Die middag laat Mai me een soort vreemd apparaat zien. Ze noemt het een...kompjoetur of zo. Ik begrijp er geen bal van. Mai belooft me om het me later helemaal te leren.

Afbeelding

Ze laat me ook een schildersezel zien, waar ik wel veel van begrijp en een beetje mee gekloot heb. Mijn vingers voelden daarna weer wat soepeler. Ik heb wel een vreemd gevoel...alsof ik niet ouder kan worden. Dat zal wel fijn zijn...

Afbeelding

Later die dag vertelt Mai me dat het bijna Kerstmis is. Ik zei dat ik niet wist wat het was, dus legde Mai me alles uit over Kerstmis. Binnenkort gaan we het vieren! Ik ben zo gelukkig...

Afbeelding

De avond komt en we eten heerlijke macaroni en hebben we een gezellige conversatie. Daarna gaan we slapen. In een groot, comfortabel, tweepersoonsbed.

Afbeelding

Voordat ik in een diepe slaap viel, dacht ik na. Mijn leven is in één klap veranderd. Ik wil gauw Kerstmis vieren...zz....zzzz....zzzzzzzzzz.................
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Yum

Re: Het Geheim van Het Meisje van Yde *Update 5 (Nako)*

Afbeelding
Als ik wakker word ligt er geen Mai naast me. Ik hoor een soort gepuf uit de woonkamer.
Afbeelding
Snel been ik er naar toe. Daar staat Mai aan een boom te sleuren.
(Sorry voor die zwarte dingen in een hoek. Ik weet ook niet hoe het komt :S
Afbeelding
Ik wijs naar de onderkant. “Geen water?” Vraag ik.
Bomen hadden normaal toch water nodig.
Afbeelding
“Hij is nep. Dit is trouwens een kerstboom.” Lacht Mai.
Dus dat was een kerstboom?? Hij was mooi.
Afbeelding
Mai trok een doos tevoorschijn. Ze opende hem. Er zaten allemaal gekleurde ballen in. Er zat een doosje met gouden slierten.
Afbeelding
Op de doos stond een sticker geplakt. “Engelenhaar.”
Mai wees naar een andere doos. “Slingers.” En daarna wees ze naar de ballen. “Kerstballen.” Ik trok een grote ster op een soort spiraal uit de doos. “Piek” Ging Mai verder
Afbeelding
Mai hing een van de kerstballen in de boom.
Hij was paars. Met gouden stippen.
Afbeelding
Toen we klaar waren was de boom helemaal versierd. Ik had de Piek bovenop mogen zetten.
Afbeelding
“Vrolijk kerstfeest.” Lachte Mai. Ik knikte. Die boom was het mooiste dat ik ooit had gezien. Er rolde een traan over mijn wang. Mooi.
Afbeelding
Mai begon aan een lunch. Boterhammen. Hmmmm,Brood.
Toen ik zat te eten haalde Mai ineens een borstel door mijn haar. Het deed pijn. Maar ik gaf geen krimp.
Afbeelding
“Sorry meis.” Mompelde Mai. “Tgeeft niet.” Mompelde ik.
Ik nam nog een hap.
Afbeelding
“Mai? Missen ze me niet in het museum?” Vroeg ik.
“Ik weet het niet. Ik ben nog niet gaan werken.” Gaf ze toe.
Afbeelding
Ik stopte mijn bord in de vaatwasser. Even staarde ik uit het raam. Er liep een vrouw langs met twee vlechten die op haar schouders dansten.
Afbeelding
Ik wendde me tot Mai. Ik wees naar het raam. “Dat wil ik ook!”
zei ik. Mai boog uit het raam. “Vlechten? “ Vroeg ze. Ik knikte voorzichtig. Mai drukte me in een stoel en begon te borstelen en te vlechten.
----------------
:laugh
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie