Ik heb vandaag ook al vrij.

! Vanmiddag gaan we vier dagen naar Valkenburg. Vandaag doen we niets, misschien lekker in de sneeuw lopen. Een vriendin van m'n zus die woont daar en die stond tot haar KNIEËN in de sneeuw. Nou, dat word wat. En dan ga ik vanavond denk ik een uur in bad liggen want ik hou zooooooooooo van badderen. We hebben zelf geen bad en we gaan verhuizen, maar mijn ouders willen geen bad.

Dus dan maar lekker genieten in deze vier dagen. Mama heeft badparels gekocht voor vermoeidespieren. Nou, dat heb ik wel nodig. Hahah! Mijn zus die heeft nu ook antibiotica want die heeft een voorhoofdholtsontsteking ofzo. Die dingen onder je ogen. Dus nu zitten we samen aan de antibiotica.

Goed, zaterdag gaan we naar de kerstgrot en naar de elfjesgrot. Zó leuk!

Echt geweldig, lekker in het stadje lopen! Als dat er van komt, wil namelijk niet op m'n plaat gaan, aangezien ik daar erg goed in ben als er sneeuw ligt. Zondag gaan we naar het outletcentrum in België, Masmeggele. Geen idee hoe je dat schrijft.

En dan maandag gaan we om 11 uur weg volgens mij.
Ik denk dat we er in plaats van een uur/anderhalf uur over doen, nu iets van 3 uur denk ik. Het blijft hier sneeuwen en er ligt al een dik pak. Maar oké. We gaan om rond één uur weg denk ik.

En we mogen om 3 uur in het huisje. Alleen ik slaap met mijn zus op de kamer en die heeft zo'n zeehondenhoest. Dus ik hoop niet dat ze me wakker maakt/blijf houden