Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 213 van 250

Steven

Re: Wat wil je kwijt

De simmagazine site is gecrashed en dus moest alles opnieuw geïnstalleerd worden.
Iedereen is daardoor ook zijn account kwijt geraakt, daarom is iedereen genoodzaakt een nieuw account aan te maken.
Door gebruik te maken van de code: 'FYESYBMT' krijg je gratis 30 simpoints.
Deze actie loopt tot 31 januari 2011
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

simsteven schreef:De simmagazine site is gecrashed en dus moest alles opnieuw geïnstalleerd worden.
Iedereen is daardoor ook zijn account kwijt geraakt, daarom is iedereen genoodzaakt een nieuw account aan te maken.
Door gebruik te maken van de code: 'FYESYBMT' krijg je gratis 30 simpoints.
Deze actie loopt tot 31 januari 2011
Waar moet je die code invoeren, dan?
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Waar moet je die code invoeren? (Ik herhaal Snateraar even)

Ik wil vakantie >.<
Nuja, morgen laatste uitval :applaus. Ze riepen trouwens vandaag Belg tegen me :P. Nuja, heb ik geen probleem'kes mee (A).
Heb net de mentalist gekeken :D, leukleukleuk!!
De Mentalist en House zijn mijn favorieten series :wub.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

1e uur leraar te laat door sneeuw. Moet ze halverwege de les nog weg, omdat haar auto ergens voor stond.
2e uur leraar is er niet, omdat hij auto pech heeft.

Dus nu zit ik maar in de mediatheek. :fluit
Straks 3e nog kerstviering en 4e CKV en dan ben ik uit. (A)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Ik heb vandaag ook al vrij. :D! Vanmiddag gaan we vier dagen naar Valkenburg. Vandaag doen we niets, misschien lekker in de sneeuw lopen. Een vriendin van m'n zus die woont daar en die stond tot haar KNIEËN in de sneeuw. Nou, dat word wat. En dan ga ik vanavond denk ik een uur in bad liggen want ik hou zooooooooooo van badderen. We hebben zelf geen bad en we gaan verhuizen, maar mijn ouders willen geen bad. :sneaky Dus dan maar lekker genieten in deze vier dagen. Mama heeft badparels gekocht voor vermoeidespieren. Nou, dat heb ik wel nodig. Hahah! Mijn zus die heeft nu ook antibiotica want die heeft een voorhoofdholtsontsteking ofzo. Die dingen onder je ogen. Dus nu zitten we samen aan de antibiotica. :D Goed, zaterdag gaan we naar de kerstgrot en naar de elfjesgrot. Zó leuk! :wub Echt geweldig, lekker in het stadje lopen! Als dat er van komt, wil namelijk niet op m'n plaat gaan, aangezien ik daar erg goed in ben als er sneeuw ligt. Zondag gaan we naar het outletcentrum in België, Masmeggele. Geen idee hoe je dat schrijft. :$ En dan maandag gaan we om 11 uur weg volgens mij.
Ik denk dat we er in plaats van een uur/anderhalf uur over doen, nu iets van 3 uur denk ik. Het blijft hier sneeuwen en er ligt al een dik pak. Maar oké. We gaan om rond één uur weg denk ik. :D En we mogen om 3 uur in het huisje. Alleen ik slaap met mijn zus op de kamer en die heeft zo'n zeehondenhoest. Dus ik hoop niet dat ze me wakker maakt/blijf houden :sneaky
Love your life
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Ja, ik heb er echt zin in! :D Alleen ik hoor net dat we pas rond twee uur weggaan, omdat onze hond niet mee kan dus die logeert bij een vriendin van m'n moeder, maar mijn moeder die wilt niet rijden in de sneeuw dus wacht ze totdat mijn vader er is en dan brengt ze haar met mijn vader weg. Ik zal haar wel missen hoor :dag
Er was geen huisje meer vrij waar een hond in kon :cry Ik ga haar lekker verwennen vandaag :wub
Love your life
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Dacht ik vandaag lekker uit te kunnen slapen, wordt ik wakker door mijn moeder die belt met mijn tante (beneden) En dat was kwart over 8. Toen tot 10 in bed gelegen, gedoucht, boodschappen gedaan en nu zit ik weer achter de computer!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten