maar wil je hem alleen een keer even weg hebben doe dan reset sims ;D
349 berichten • Pagina 5 van 18
Eeeehm.. en gwn een kledingkast en dan outfit wisselen werkt niet? Of douchen? Het is namelijk idd een grap die bij je sims uitgehaald kunnen worden.. daar werd ook al over gepraat bij de The Sims 3 Town Hall 2010..Old times schreef:Hoi, iedereen!
Ik heb een (klein) probleem.
Mijn sim ging naar een club, en daar ging ze naakt in het bubbelbad.
Na een paar uur later wou ik dus terug naar huis. Maar er stond toen ze uit het bubbelbad kwam: 'Kelly is gefopt, en heeft haar kleren kwijtgeraakt!' Zoiets stond er ongeveer, ik klikte het per ongeluk weg. :blink
Maar nu is het probleem dat mijn sim in de stad met een handdoek loopt, en iedereen haar uitlacht, en paparazzi steeds foto's neemt!![]()
Weet iemand hoe ik mijn kleren terug krijg?
Alvast bedankt.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat zou werken.. mijn laptop is ook aardig snel en nieuw, maar ook als mijn sims een hotspot bezoeken zijn er niet zoveel andere sims te bekennen.. toch raar dat jij daar dan niet zo veel last van hebt :blinkhiki schreef:Weten mensen of het helpt om je instellingen lager te zetten om meer mensen in clubs te krijgen.
Bij mij valt het reuze mee maar heb een redelijk snelle computer.
Laatst gewijzigd door Niekiie op zo 31 okt 2010, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.