Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

349 berichten • Pagina 5 van 18

Old times
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Re: Stel hier je vragen over Na Middernacht

Hoi, iedereen!
Ik heb een (klein) probleem.
Mijn sim ging naar een club, en daar ging ze naakt in het bubbelbad.
Na een paar uur later wou ik dus terug naar huis. Maar er stond toen ze uit het bubbelbad kwam: 'Kelly is gefopt, en heeft haar kleren kwijtgeraakt!' Zoiets stond er ongeveer, ik klikte het per ongeluk weg. :blink
Maar nu is het probleem dat mijn sim in de stad met een handdoek loopt, en iedereen haar uitlacht, en paparazzi steeds foto's neemt! :$
Weet iemand hoe ik mijn kleren terug krijg?

Alvast bedankt. :sweatdrop
Niekiie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Ik heb het probleem dat er nooit iemand in de clubs en bars is samen met mij. Ik ben altijd alleen en dat is behoorlijk saai. Een groep samenstellen is best wel moeilijk, want iedereen gaat meteen weer weg.

Maar goed, als ik dus naar een hotspot ga of niet, ik blijf alleen op de Mixologen en Uitsmijters na..

Behoorlijk stom op die manier, omdat de rest van het spel wel hartstikke leuk is, maar dit dus niet werkt.
Weet iemand toevallig een oplossing, of is het probleem misschien al bekend?
SIMS <3
Mich.....
Mest analist Mest analist

Old times schreef:Hoi, iedereen!
Ik heb een (klein) probleem.
Mijn sim ging naar een club, en daar ging ze naakt in het bubbelbad.
Na een paar uur later wou ik dus terug naar huis. Maar er stond toen ze uit het bubbelbad kwam: 'Kelly is gefopt, en heeft haar kleren kwijtgeraakt!' Zoiets stond er ongeveer, ik klikte het per ongeluk weg. :blink
Maar nu is het probleem dat mijn sim in de stad met een handdoek loopt, en iedereen haar uitlacht, en paparazzi steeds foto's neemt! :$
Weet iemand hoe ik mijn kleren terug krijg?

Alvast bedankt. :sweatdrop
Eeeehm.. en gwn een kledingkast en dan outfit wisselen werkt niet? Of douchen? Het is namelijk idd een grap die bij je sims uitgehaald kunnen worden.. daar werd ook al over gepraat bij de The Sims 3 Town Hall 2010..
''Faber est suae quisque fortunae''
Mich.....

hiki schreef:Weten mensen of het helpt om je instellingen lager te zetten om meer mensen in clubs te krijgen.

Bij mij valt het reuze mee maar heb een redelijk snelle computer.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat zou werken.. mijn laptop is ook aardig snel en nieuw, maar ook als mijn sims een hotspot bezoeken zijn er niet zoveel andere sims te bekennen.. toch raar dat jij daar dan niet zo veel last van hebt :blink
Niekiie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Instellingen lager geeft geen verschil. Er komt gewoon niemand opdagen in de hotspots, soms alleen de paparazzi. Ik begin het wel een beetje zat te worden, want het draait juist om het uitgaan..

Zou iemand een screenshot kunnen maken van hoe het eruit ziet als het wél druk is, of als er tenminste sims op komen dagen?

Ik zou zelf niet weten waar het aan kan liggen dat er niemand komt. Ik heb maar een paar downloads van peggy en de simssite zelf, maar die staan er pas sinds gisteravond in. Voor de downloads was het ook al rustig.

Als dit echt een bug is hoop ik dat ze 'm snel oplossen :(

\/ en \/\/, Ik heb niet eens 5 mensen! Ik ben altijd alleen!

Laatst gewijzigd door Niekiie op zo 31 okt 2010, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.

SIMS <3
Mich.....

^ Op een bar tafel dansen kan alleen als de speakers aan staan en er geen lamp boven de tafel of bar hangt.. als je speakers uitstaan en ze willen niet aan, kijk dan even of er een artiest op een instrument speelt, deze kun je dan laten stoppen door op de sim te klikken en dan 'spelen onderbreken' zoiets xD dan kun je de speakers aanzetten.
Mich.....

Voor het probleem met lege clubs is nog geen echte oplossing gevonden.. ook nog niet echt een oorzaak :flapper er zijn wel mensen die een paar 'oplossingen' hebben, maar deze werken niet bij iedereen. Voor het gemak toch maar even een rijtje met waar het aan zou kunnen liggen:
- De verhaalmodus. Deze moet zijn ingeschakeld.
- De uitsmijters. De deur van elke club heeft een soort van grens. Bijv. vanaf 3 sterren mag iedereen naar binnen. Als je alleen maar clubs hebt met een hoge 'sterrengrens' komen daar maar weinig sims. Dit limiet kun je aanpassen door (volgens mij) in testingcheatsenabled true aan te zetten dan het kavel verbouwen.. vervolgens shift ingedrukt houden en klikken op de deur van de club.
- De liften. Ik zie niet echt hoe dit een probleem zou moeten opleveren, maar sommige mensen zeggen dat het te lang duurt om met de lift te gaan?! Vind ik raar, maar goed..
- Het aantal clubs in Bridgeport. In Bridgeport zijn redelijk veel clubs, dus dan zou het kunnen dat je bij de verkeerde club bent en de sims bij een andere club zijn.. wel raar dat ze dan de hotspots hebben ingevoerd, maar goed..

Nogmaals: van deze oorzaken is niet bewezen dat ze echt te maken hebben met het kleine aantal sims in een club. Ik denk dat we het beste het volgende forum goed in de gaten moeten houden: https://forum.thesims3.com/jforum/posts ... 85882.page
Verder vraag ik me nog wel af of het zou helpen om ook verouderen aan te zetten.. ik heb dat nu namelijk uitstaan, omdat het zo makkelijker is het spel helemaal te ontdekken. Ik ga het vandaag even uitproberen!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie