Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4994 berichten • Pagina 192 van 250

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je kwijt

Mijn vader vertelt me net dit. Mijn zusje en mijn vader liepen in een tunnel naar de dierentuin. die tunnel galmde heel erg en dus liep mijn zussie lekker te gillen. En toen kwam er een wandelaar langs en mijn zussie gilde net heel erg hard. STEEKT DIE ACHTERLIJKE VET "DE VINGER" OP NAAR HAAR> ASOCIAAL TOCH. KOM OP ZEG ZOEK EEN LEVEN!
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Maaike_
Groentehakker Groentehakker

Nako schreef:Mijn vader vertelt me net dit. Mijn zusje en mijn vader liepen in een tunnel naar de dierentuin. die tunnel galmde heel erg en dus liep mijn zussie lekker te gillen. En toen kwam er een wandelaar langs en mijn zussie gilde net heel erg hard. STEEKT DIE ACHTERLIJKE VET "DE VINGER" OP NAAR HAAR> ASOCIAAL TOCH. KOM OP ZEG ZOEK EEN LEVEN!
WOW :S
Afbeelding Afbeelding
I love the sims 3... en chocola! Jummie. :D

PS: I'm an angel, (A) and you're a monster. :twisted
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

IN Frankrijk geen last gehad van de stakingen. Disney was heel leuk. 't Was Halloween.

's Ochtends holde ik naar Big Thunder The Moutain. Ik stond 2de in de rij. Mijn vader ging fastpassen halen. Toen gingen zen bij elkaar. Maar we waren nog niet bij elkaar(ik en mijjn ouders)Ik wachtb in de wacht rij. Nou we waren bij elkaar. Iedereen nam de rechter rij dus ik de linker rij. Ik moest ff wachten vand e man. Toen gingen we lopen. Eerst ging de rechter baan. dat karretje was weg. Toen de linkerbaan. Ij vroeg of we achterin mochten. Dat mocht. En toen bleek-ie vast te staan. Wij zaten er gelukkig niet in. Ik was gaan zitten. Zei iemand dat we uit de achtbaan moesten. Na 3 uur stond-ie nog vast.. Ik weet niet wat er met de mensen gebeurd zijn...

Soorry voor mijn (soms) wat vage schrijf stijl.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
maike0090

EEN HEELE FIJNE GOEIEMORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
oke de tv-kantine-kijkers weten dat er op de plek van 'fijne' iets anders moet staan maar dat post ik hier maar niet :P
Afbeelding
o0simsfreak0o

NEEEEEE
ik had net in sim een nieuwe sim gemaakt, helemaal anders dan al mijn andere sims, valt sims uit X_X en ik had haar nog niet eens opgeslagen X_X
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
o0simsfreak0o

gelukkig had ik nog een foto gemaakt dus kon ik haar ongv namaken, nu heb ik haar opnieuw gemaakt en ze is nu veel mooier ='3 en ik heb haar meteen opgeslagen in me depot in sims :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Emma

Aw arme Hikari!
Heb je wel eens het wtenschapslab omgebouwd tot een huis? Nee? Moet je echt es doen. ik had alle plantjes die in dat tuinperkje staan de visjes. Maar niet het grote lab. Maar daar woont nu dus een simmetje. Heeft oosterse vechtkunst volledig. Is twee keer bedrogen door een man.BlaBlaBla. Heeft twee kindertjes waarvan een is meegenomen door haar ex Blablabla. En nu is ze volwassen.,

En ik had een gezinnetje met een man een vrouw en een kind. Man werkt als dokter heeft een hoog niveau. Vrouw ontdekt dat ze zwanger is. Blablabla. Man moet vrouw op straat vaccineren. Ze beginnen te flirten. Man ontdekt dat het zijn SCHOONZUS is. Blablabla. Schoonzus heet Jennifer Lopez. Blablabla Vrouw gaat kijken waarom de man nog niet thuis is. Ze vind man flirtend met jennifer en dan BAM. Het is uit. Vrouw houd het grote huis en jennifer en man trouwen en leven nog lang en ongelukkig.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Simmielove

^
haha.
In Disney heb ik iets op gelopen waardoor ik voor altijd bang zal zijn voor die figuren :'(.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik was vandaag weer eens lekker doorweekt. 8-)
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Lisa
Oplichter Oplichter

Simmielove schreef: In Disney heb ik iets op gelopen waardoor ik voor altijd bang zal zijn voor die figuren :'(.
wat dan?? :sleep
Afbeelding
AnsjJ2

Oooh echt iedereen op de TS3 site die denkt dat ze macht hebben zijn echt verdomd betweterig.

Ben blij dat ik hier zit, hier is het 100% leuker.

Kut mod's en overige personen die ik haat.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten