Mijn vader vertelt me net dit. Mijn zusje en mijn vader liepen in een tunnel naar de dierentuin. die tunnel galmde heel erg en dus liep mijn zussie lekker te gillen. En toen kwam er een wandelaar langs en mijn zussie gilde net heel erg hard. STEEKT DIE ACHTERLIJKE VET "DE VINGER" OP NAAR HAAR> ASOCIAAL TOCH. KOM OP ZEG ZOEK EEN LEVEN!
Nako schreef:Mijn vader vertelt me net dit. Mijn zusje en mijn vader liepen in een tunnel naar de dierentuin. die tunnel galmde heel erg en dus liep mijn zussie lekker te gillen. En toen kwam er een wandelaar langs en mijn zussie gilde net heel erg hard. STEEKT DIE ACHTERLIJKE VET "DE VINGER" OP NAAR HAAR> ASOCIAAL TOCH. KOM OP ZEG ZOEK EEN LEVEN!
IN Frankrijk geen last gehad van de stakingen. Disney was heel leuk. 't Was Halloween.
's Ochtends holde ik naar Big Thunder The Moutain. Ik stond 2de in de rij. Mijn vader ging fastpassen halen. Toen gingen zen bij elkaar. Maar we waren nog niet bij elkaar(ik en mijjn ouders)Ik wachtb in de wacht rij. Nou we waren bij elkaar. Iedereen nam de rechter rij dus ik de linker rij. Ik moest ff wachten vand e man. Toen gingen we lopen. Eerst ging de rechter baan. dat karretje was weg. Toen de linkerbaan. Ij vroeg of we achterin mochten. Dat mocht. En toen bleek-ie vast te staan. Wij zaten er gelukkig niet in. Ik was gaan zitten. Zei iemand dat we uit de achtbaan moesten. Na 3 uur stond-ie nog vast.. Ik weet niet wat er met de mensen gebeurd zijn...
EEN HEELE FIJNE GOEIEMORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
oke de tv-kantine-kijkers weten dat er op de plek van 'fijne' iets anders moet staan maar dat post ik hier maar niet
NEEEEEE
ik had net in sim een nieuwe sim gemaakt, helemaal anders dan al mijn andere sims, valt sims uit X_X en ik had haar nog niet eens opgeslagen X_X
gelukkig had ik nog een foto gemaakt dus kon ik haar ongv namaken, nu heb ik haar opnieuw gemaakt en ze is nu veel mooier ='3 en ik heb haar meteen opgeslagen in me depot in sims
Aw arme Hikari!
Heb je wel eens het wtenschapslab omgebouwd tot een huis? Nee? Moet je echt es doen. ik had alle plantjes die in dat tuinperkje staan de visjes. Maar niet het grote lab. Maar daar woont nu dus een simmetje. Heeft oosterse vechtkunst volledig. Is twee keer bedrogen door een man.BlaBlaBla. Heeft twee kindertjes waarvan een is meegenomen door haar ex Blablabla. En nu is ze volwassen.,
En ik had een gezinnetje met een man een vrouw en een kind. Man werkt als dokter heeft een hoog niveau. Vrouw ontdekt dat ze zwanger is. Blablabla. Man moet vrouw op straat vaccineren. Ze beginnen te flirten. Man ontdekt dat het zijn SCHOONZUS is. Blablabla. Schoonzus heet Jennifer Lopez. Blablabla Vrouw gaat kijken waarom de man nog niet thuis is. Ze vind man flirtend met jennifer en dan BAM. Het is uit. Vrouw houd het grote huis en jennifer en man trouwen en leven nog lang en ongelukkig.