Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2639 berichten • Pagina 19 van 132

Marii
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Heb jij een lief?

nouja het is niet zielig hoor.. en ik ben ook niet zielig.. voel me op het moment alleen ontzettend kloten..

vind het alleen ontzettend kut! en vooral omdat het allemaal op mij word afgeschoven terwijl ik niet eens weet wat ik fout heb gedaan.
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Marii, heb je al met hem gepraat? En niet ind e zin van ik wil je terug maar in de zin van waarom?

Marit, ken je je crush persoonlijk of heb je m alleen een paar x langs zien lopen. ;)
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Marii Echt Shit. OP de basisschool had ik mijn boyfriend al. Maar ik had ook een bff. En dus heeft zij hem een dag ingepikt. op die dag ben ik meteen met de vriend van mijn boyfriend gegaan en de volgende dag kwam hij ineens terug ik heb die vriend dus meteen gedumpt :p
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik ken hem niet persoonlijk, want ik durf niets te zeggen.
Ik ken wel alle vrienden van hem..
En ze kwamen er bijna achter dat ik op hem was, door een meisje die me afluisterde.
Maar ik zei dat ik hem niet kende. 8-)
- Ik weet ook heel veel over hem. :$ -
Afbeelding
Marii

nou oke hier komt het verhaal

Hij was al een langere tijd gewoon een vriend en zijn zusje is een goeie vriendin van mij.

nu kregen we wat. en ik had na 1x ook al wel door dat het met zijn moeder niet zo goed zat..
maarja tussen ons ging het wel goed. en er werd niet over gepraat.

vorige week vertelde hij me ineens dat zijn ouders mij niet aardig vinden omdat ik te druk ben ofzo.. en dat hij dus constant ruzie om mij heeft thuis.

nu zouden we dit weekend wat leuks gaan doen. smst ie ineens dat ie geen zin heeft. nouja hij houd mij niet voor de gek en ik zeg je wilt me niet zien he. hij zegt ik weet het niet meer..

en daarna niets meer van hem gehoord. tot ik vandaag er niet meer tegen kon en hem gesmst had dat ik wilde weten waar ik aan toe was. aangezien ik dat niet meer trok en ik het toaal niet netjes van hem vond.

nou hij zij dat het idd niet netjes van hem was. en dat ie met me wilde praten. ik zo als je niet verder wilt hoef ik je niet te zien. aangezien ik toch al had zien aankomen dat hij niet verdr wou.

de reden is. dat we te verschillend zijn. en dat hij omdat hij niet meer zo verlieft op mij is niet aldoor meer de ruzies en discussies over mij thuis wilde hebben.. zijn ouders mochten mij niet omdat ik te aanwezig was.

dus de reden is gewoon zijn ouders mogen me niet en daarom moet het maar uit. toen ik zij dat ik zeker wis dat als zijn ouders mij wel hadden goedgekeurd het heel anders tussen ons was en het nu nog gewoon aan was. hij reageerde daar niet op met andere woorden ik heb dus gelijk.

ik voel me flink beledigd door zijn ouders aangezien ik een reden van te druk een reden vind wat nergens op slaan tenslotte hebben ze nooit de moeite genomen om mij beter te leren kennen.
Marii

jah nogal.. ik had het ook nooit van hem of zijn ouders verwacht.. :( en het stomme is nog dat dit de 1e jongens was waar ik echt heel veel om gaf.. dus is allemaal ff extra hard aangekomen

maarja er is 1 voordeel ik heb weer meer tijd voor de SIMS :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie