nou oke hier komt het verhaal
Hij was al een langere tijd gewoon een vriend en zijn zusje is een goeie vriendin van mij.
nu kregen we wat. en ik had na 1x ook al wel door dat het met zijn moeder niet zo goed zat..
maarja tussen ons ging het wel goed. en er werd niet over gepraat.
vorige week vertelde hij me ineens dat zijn ouders mij niet aardig vinden omdat ik te druk ben ofzo.. en dat hij dus constant ruzie om mij heeft thuis.
nu zouden we dit weekend wat leuks gaan doen. smst ie ineens dat ie geen zin heeft. nouja hij houd mij niet voor de gek en ik zeg je wilt me niet zien he. hij zegt ik weet het niet meer..
en daarna niets meer van hem gehoord. tot ik vandaag er niet meer tegen kon en hem gesmst had dat ik wilde weten waar ik aan toe was. aangezien ik dat niet meer trok en ik het toaal niet netjes van hem vond.
nou hij zij dat het idd niet netjes van hem was. en dat ie met me wilde praten. ik zo als je niet verder wilt hoef ik je niet te zien. aangezien ik toch al had zien aankomen dat hij niet verdr wou.
de reden is. dat we te verschillend zijn. en dat hij omdat hij niet meer zo verlieft op mij is niet aldoor meer de ruzies en discussies over mij thuis wilde hebben.. zijn ouders mochten mij niet omdat ik te aanwezig was.
dus de reden is gewoon zijn ouders mogen me niet en daarom moet het maar uit. toen ik zij dat ik zeker wis dat als zijn ouders mij wel hadden goedgekeurd het heel anders tussen ons was en het nu nog gewoon aan was. hij reageerde daar niet op met andere woorden ik heb dus gelijk.
ik voel me flink beledigd door zijn ouders aangezien ik een reden van te druk een reden vind wat nergens op slaan tenslotte hebben ze nooit de moeite genomen om mij beter te leren kennen.