Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welk persoon vind jij het leukst?

Byantha
6
30%
Caro
8
40%
Abriël
2
10%
Linsey
0
Geen stemmen
De Blonde Man Zonder Naam Die Ook Danst
4
20%
Totaal aantal stemmen: 20

182 berichten • Pagina 5 van 10

maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wanna dance with ya honey! DUIM VOOR ME spel opnieuw ins

1e update spelinstallatie: na een kwartier heeft het basisspel al wel 8 v.d. 20 blokjes >.<
2e update spelinstallatie: SIMS 3 BASISSPEL IS GEÏNSTALLEERD
3e update spelinstallatie: SIMS 3 WERELDAVONTUREN IS GEÏNSTALLEERD
4e update spelinstallatie: bezig met sims 3 ambities
5e update spelinstallatie: SIMS 3 AMBITIES IS GEÏNSTALLEERD
6e update spelinstallatie: bezig met sims 3 luxe accesoires
7e update spelinstallatie: SIMS 3 LUXE ACCESOIRES GEÏNSTALLEERD
8e update spelinstalatie: downloads opnieuw downloaden, geback-upte mapjes terugzetten en hopen dat het werkt... :|

Laatst gewijzigd door maike0090 op zo 10 okt 2010, 14:58, 4 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
maike0090

Re: Wanna dance with ya honey! Spel uitproberen...

MIJN SPEL WERKT :woot :woot

Hij heeft nog wat opstart kuren (ik moet het icoontje van Wereldavonturen gebruiken en de disc van Luxe Accesoires) en ik heb Ambities nog niet geïnstalleerd (daar was een foutje mee). Maar al mijn families zijn nog intact. Ik heb de downloads opnieuw geïnstalleerd en zal straks weer gaan spelen

:knuffel
Afbeelding
maike0090

Re: Wanna dance with ya honey! BINNENKORT UPDATE

Hoofdstuk 6: en het ging net zo lekker…

MEDEDELING: alles wat schuin gedrukt staat, vertel “ik”. Zodra de letters weer normaal staan, gaat het weer echt over Byantha, en kan je horen wat ze denkt enz. Ik hoop dat jullie het snappen xd

Afbeelding
Byantha en Abriël oefenden elke dag. Byantha kocht betere danskleding. Ze oefenden allerlei stijlen. Ze langzamerhand beter en beter…

Afbeelding
… intiemer en intiemer. In het begin was het nog vriendschappelijk. Een knuffel hier en daar. Soms wat flirterige grapjes. Meer niet.

Afbeelding
Maar hoe meer dansstijlen ze onder de knie kregen samen, hoe beter het ging tussen hen!

Afbeelding
Afbeelding
Er bloeide een prachtige liefde op tussen Byantha en Abriël. Alles liep geweldig, met de nadruk op liep…

------------------

Afbeelding
Byantha liep door het bos heen. Als ze snel thuis wilde zijn ging ze altijd hier langs. Dat was korter dan door het centrum. Misschien niet veiliger, maar aangezien ze door al het dansen aantal spierballen erbij had gekregen, was ze niet bang. Haar gedachten gingen steeds naar Abriël. Ze lette niet op waar ze liep.

Afbeelding
Normaal gesproken hoefde dat ook niet. Want over dit afgelegen onverlichte weggetje reed normaal niemand. Byantha stak over en hoorde niet dat er een auto aan kwam…
“AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH,” gilde ze, “STOP!”
Ze was verstijfd van angst. De auto remde niet af...

Afbeelding
Ze voelde zich worden geschept. Er kraakte van alles. Byantha kneep haar ogen dicht, bang voor wat ze zou zien.
“Iemand, help me, red me, alsjeblieft…” fluisterde ze. Meer kon ze niet zeggen, want ze werd in een groot zwart gat gezogen.

Cliffhanger :twisted

Terug naar de inleiding
Naar hoofdstuk 7

Laatst gewijzigd door maike0090 op di 12 okt 2010, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie