Hoofdstuk 6: en het ging net zo lekker…
MEDEDELING: alles wat
schuin gedrukt staat, vertel “ik”. Zodra de letters weer normaal staan, gaat het weer echt over Byantha, en kan je horen wat ze denkt enz. Ik hoop dat jullie het snappen
Byantha en Abriël oefenden elke dag. Byantha kocht betere danskleding. Ze oefenden allerlei stijlen. Ze langzamerhand beter en beter…
… intiemer en intiemer. In het begin was het nog vriendschappelijk. Een knuffel hier en daar. Soms wat flirterige grapjes. Meer niet.
Maar hoe meer dansstijlen ze onder de knie kregen samen, hoe beter het ging tussen hen!
Er bloeide een prachtige liefde op tussen Byantha en Abriël. Alles liep geweldig, met de nadruk op liep…
------------------

Byantha liep door het bos heen. Als ze snel thuis wilde zijn ging ze altijd hier langs. Dat was korter dan door het centrum. Misschien niet veiliger, maar aangezien ze door al het dansen aantal spierballen erbij had gekregen, was ze niet bang. Haar gedachten gingen steeds naar Abriël. Ze lette niet op waar ze liep.

Normaal gesproken hoefde dat ook niet. Want over dit afgelegen onverlichte weggetje reed normaal niemand. Byantha stak over en hoorde niet dat er een auto aan kwam…
“AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH,” gilde ze, “STOP!”
Ze was verstijfd van angst. De auto remde niet af...

Ze voelde zich worden geschept. Er kraakte van alles. Byantha kneep haar ogen dicht, bang voor wat ze zou zien.
“Iemand, help me, red me, alsjeblieft…” fluisterde ze. Meer kon ze niet zeggen, want ze werd in een groot zwart gat gezogen.
Cliffhanger
Terug naar de inleiding
Naar hoofdstuk 7
Laatst gewijzigd door maike0090 op di 12 okt 2010, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.