Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

888 berichten • Pagina 35 van 45

Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik werd gebeld door Leroy.
"Poppy, Ashley is dood!" hoor ik hem huilen.
"Wat? Nee! Dat kan niet!" stamel ik. Hoe kan Ashley dood zijn? Ze was jong, gezond en vol levenslust. En daarnaast was ze ook een goede vriendin.
"Jawel, het kan wel Poppy. Ze is dood.Een lichaam zonder ziel. Ze ligt nog in het ziekenhuis."
"Kunnen we haar bezoeken?" vraag ik.
"Nee, doe dat liever niet. Ze ziet er vreselijk uit, haar lichaam ziet eruit alsof het net angst heeft beleefd."
Ik voel een traan over mijn wang glijden.
"Kunnen we wat voor je doen, Leroy? Als je wilt kan je bij ons slapen, dan kunnen we dit met z'n allen verweken. "
"Ik kom zo naar jullie toe."
Als ik zie dat Thomas me vragend aankijkt, leg ik huilend de situatie uit. Hand in hand lopen we, met een brok in onze keel, naar huis.

- Poppy
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik velde me beroerd. De baby. ons mooie leventje. Hoe had het kunnen gebeuren? Ik voelde me depressief. Ik stapte in de auto. En reed naar Poppy en thomas. Mijn ogen stonden vol tranen. Niet huilen. Als ik bij het huis van Poppy en thomas ben komen ze net de hoek om. Ik sluit de auto af. En loop naar ze toe. Mijn benen begeven het bijna. Als ik bij ze ben fluister ik: `Overmorgen zou het kind komen`. Daarna krijs ik het uit van ellende. Hoe had dit mogen gebeuren? ons leven was zo mooi geweest! ineens krijg ik een telefoontje. mijn gezicht licht op. Ik hang op. daarna Krijs ik het uit van geluk.`Onze baby! Hij was volgroeide genoeg om met een keizersnede te worden gered! Ik kan de baby gaan halen!. Snel spring ik in mijn auto. Een kwartier later sta ik met de hemel op aarde in mijn armen. Een baby. Ik stap in mijn auto en hoe ik thuiskwam ben ik volledig vergeten. maar als snel zit ik met de baby in mijn handen. Het is een meisje. `Ashi. we Noemen haar Ashi Dat heeft Ashley zelf bedacht.`

/Leroy

Laatst gewijzigd door Emma op zo 10 okt 2010, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Marit.

Toen ik thuis kwam was er op het nieuws dat Ashley was vermoord door een vampier!
Ik schrok me kapot en sloot alle ramen en deuren.
Ik voelde me nu totaal niet veilig, zeker niet als oude man.

-Gabriel
Afbeelding
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Ik zat nog steeds bij Maurice toen er een dokter binnen kwam.
Hij begroete me.
Achter hem liep een jong meisje in opleiding.
Het leek alsof ze had gehuild.
'Wat is er gebeurt?' vroeg ik.
'Een meisje, ik weet niet of je haar kent, Ashley heet ze is dood' zei de dokter.
Ik schrok, nee, de arme ziel.
Zoveel ellende.
Ik besloot Leroy te bellen om te vragen hoe het ging en wat er was gebeurt.
-Brooke-
Afbeelding
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik schrok van het nieuws dat Ashley was vermoord!! Wat een elende.., het zwangere beroemde tiener-idool! Treurig zette ik de tv aan, maar ik zag alleen maar nieuws over de moord. Dus zette ik hem weer uit... Ik had geen idee wat ik moest doen!! Maar ik voelde me wel schuldig voor Leroy, dus stuurde ik hem een sms.

Heel veel sterkte, als er wat is, ik ben er voor je!! Anders kom je vanavond bij mij slapen, je zult je vast rot voelen, dan hoef je iniedergeval niet alleen te zijn!! Gr, Rowena.
Emma

Mijn mobiel ging. Ik nam hem op. `Hallo met Leroy? ... O Hallo Brooke... Hoe het gaat? Nou Ehm Half Half. Ik voel me aan de ene kant afschuwelijk. Aan de andere kant...Best wel goed. Want ik ehm. Ze hebben de baby nog kunnen redden. Ik ben nu bij Poppy en Thomas.
Wacht even Brooke ik krijg een Sms.´ Rowena die vraagt of ik wil Logeren. Ik Kijk naar Poppy en Thomas. ´Ik heb nog veel goed te maken met haar.` Ik slaap vanavond bij Rowena oké?
/Leroy
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

"Natuurlijk is dat oke, Leroy. Als dat ervoor zorgt dat je je beter voelt, mag je van mij gaan."
Ik kijk naar Thomas, die knikt.
"Ik breng je wel een lift. Je weet nooit wat er allemaal rondloopt hier." zegt Thomas.
Dit keer is het mijn beurt om te knikken. "Wil je mij dan afzetten bij de supermarkt, Thomas? Ik moet even boodschappen doen voor de komende dagen. Zeker als de baby binnenkort komt."
Ik kijk naar de kleine Ashi. Wat is ze toch mooi.
"Veel geluk met Ashi, Leroy." zeg ik.

- Poppy
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik knipperde met mijn ogen. Waar was ik ook alweer? Ik zag Brooke verbaasd naar me kijken.
Ik lag in een ziekenhuis! Potverdorie!
"Brooke," mompelde ik, "wat is er gebeurd?" Ik herinnerde me een mensenmassa.. en toen...
Er liep een traan over Brooke's wang. "Wat is er Brooke?"
Ik wilde overeind komen, maar een steek in mijn maag weerhield me daarvan. Ze schudde haar hoofd.
"Blijf maar liggen Maurice." zei ze zacht. "Ashley is dood."
Het voelde alsof ik een koud ijsbad over me heen had gehad. Ashley Poric kon niet dood zijn, dat kon niet! Ik had haar zangles gegeven, ze was zwanger. Ze zou een baby hebben, en er was een kleine kans dat ik peetvader zou worden. Hoe kon dit gebeuren?
Het voelde een beetje alsof ik een dochter had verloren.
"Maurice, er is iets raars aan die dood. Het was niet natuurlijk leek wel..." ik vocht om mijn ogen open te houden, maar ik raakte weer in een diepe slaap...

- Maurice
Afbeelding
Terug!
Emma

Ik was al snel bij Rowena en ik had Ashi in mijn handen. Ik belde aan. Rowena deed open. "Hallo Leroy,Kom binnen" Ik bedacht me niet en wist het zeker nu. Ik greep de hand van Rowena. "Luister er is een Moordenaar op pad. Ze hebben Ashley vermoord zeker weten dus ik wil je vragen..Wil jij Ashi's peetmoeder zijn?" Rowena's ogen werden groot en ik wachtte op antwoord.

-Leroy
Afbeelding
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik lag in het ziekenhuis. Ik voelde me echt niet goed...
Opeens ging de deur open, en vijf rare figuren stapte binnen. Ik wilde opstaan, maar ik werd tegengehouden. Ik voelde een pijnlijke beet in mijn nek, het voelde alsof iemand mijn ingewanden eruit haalde terwijl ik nog leefde.
"...Leroy...J-je...moet Ashi...redden..." waren mijn laatste woorden voordat ik verdween, met tranen in mijn ogen...

...en een lach, omdat ik wist dat Leroy mij zou horen.

~Ashley.
:(
Afbeelding
Emma

caesar11111 schreef:ben ik een dagje op de scouts, is Ashley vrmoord :cry
en haar baby too :cry
De baby is niet dood die is gered met een keizersnede.
Dat was Ashleys laatste wens
Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

"Acteerlessen zitten erop voor vandaag!"
Dat heb ik ook weer gedaan. Ik ging even zitten voor het journaal, WEER iemand dood. Dit keer in het ziekenhuis...
Als ze daar zo met hun klanten omgaan gaan we hun logo ook niet meer in het filmziekenhuis gebruiken hoor. Ik belde ze op met de mededeling dat de reclame niet doorging.

Jeffery Miller.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
caesar11111

Ik huilde ...
"Ashley, dood ?, " het kan gewoon niet.
Ik veeg mijn tranen weg, maar de pijn in mijn borst bleef.
Poppy omarmde mij.
Het gevoel van geluk dat ik een uur geleden gevoelt had
was spoorloos verdwenen.
Hoe kon de wereld toch zo hard zijn
ik krijs het uit.
hopelijk heeft Ashley een prachtige begrafenis...
-Thomas-
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Als ik zie dat Thomas huilt, hou ik het zelf ook niet meer. Ashley is dood. Ashley is dood. Ashley is dood. Het blijft maar door mijn hoofd galmen. Ik omhels Thomas om hem te troosten, en daarbij ook een beetje mezelf.
"Hoe zit het met de begrafenis?" vraag ik. Natuurlijk wist Thomas het niet, ik dacht het meer hardop.

- Poppy
Emma

Rowena knikt zachtjes,Bijna niet te zien. Maar toch,Ze knikte.Ik bedenk even dat ik nog wat kleren bij de hand had voor de Baby die had ik net voor haar gekocht. Ik nam Ashi Mee naar de badkamer. daar trok ik haar het kleine jurkje de luier en De sokjes aan. Ik kwam terug. Het was Een engeltje. Ik keek Ashi aan. ik keek tegelijk ook in de ogen van Ashley. Er drupte een traan uit mijn oog. Ik beet op mijn lip.Ze was prachtig.Ik drukte Ashi tegen me aan zoals ik altijd bij Ashley deed. Rowena keek naar me Liep naar me toe en gaf me een zoen op mijn voorhoofd. ik keek op. Ik werd warm. Ook Rowena was erg lief bedacht ik me. Ik dacht aan het lijk van Ashley. Haar Glimlach. De laatste die ze ooit zou hebben. Ik moest de begrafenis nog regelen.
Ik keek nog eens naar Ashi. Ineens hoorde ik de stem van Ashley."Ik hou van je" Het galmde in mijn hoofd. Ashi keek me aan alsof ze het zelf had gezegd. "ashley?" Fluisterde ik. Ashi's hoofdje knikte. Hoe kon dit? Ik krijste het uit van ellende. Ashi Legde haar handje op mijn wang. Ik huilde weer.

-Leroy
Afbeelding
Emma

Ik kruip achter Rowena's Pc
Ik Bestel een grote krans bloemen
Met de tekst:

Lieve Ashley,
We hebben moeilijke tijden doorgemaakt
Samen een Kind Gebaart
Een kind dat haar moeder nooit zal kennen
Wij hebben samen een onvergetelijke liefde gecreëerd
In de hoop dat je daarboven gelukkig bent.
En nooit je Liefde voor ons verliest
Met alle liefde. Leroy.

Tijdens het typen huil ik.
Ik koop een van de mooiste plekken van de begraafplaats.
Ik laat ook kaartjes drukken.
Ik vraag je om te komen op de begrafenis van iemand die altijd geliefd was en altijd in onze harten blijft.
Leroy York

Ik typ ook nog het adres erbij.
Ik koop ook een kist. Een van de mooiste die er was.
Al was ik blut en moest ik op straat leven. Ik zou ervoor zorgen dat Ashley krijgt wat ze verdiend. als ik klaar ben loop ik naar de slaapkamer.
Daar zit Rowena met Ashi te spelen. Als ik dat zie smelt mijn hart.
-Leroy
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten